آرشیو آبان ماه 1400

دمنوش لاغري سحر

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

خواص قهوه لاته بيز​ با گانودرما/09109483228

۱۰ بازديد

 
موارد مصرف قارچ گانودرما

قارچ گانودرما، قارچي به رنگ قرمز مي باشد و بر خلاف قارچ هاي مصرفي ديگر داراي بافت سختي مي باشد و از اين رو مصرف آن به طور مستقيم باعث آسيب به سيستم گوارشي مي شود و نه تنها درمانگر نمي باشد، بلكه مضر نيز هست. از اين رو اين قارچ را به شيوه هاي مختلفي مورد مصرف قرار مي دهند و بسته به نوع خواسته فرد در مورد استفاده از آن، شكل مصرف هم متفاوت مي باشد. براي مثال در مورد پوست امروزه به راحتي مي توان از صابون هاي حاوي عصاره اين قارچ استفاده كرد. عموما اين قارچ را به صورت پودر شده مورد استفاده قرار مي دهند و از آن در طبخ غذا و يا مصرف آن به صورت تنها استفاده مي شود.

 

خريد قهوه فوري لاته دكتر بيز

 

يكي از بهترين راه هاي مصرف استفاده از قارچ گانودرما، مصرف آن همراه با نوشيدني هاي گرم است كه به راحتي اين پودر در آن قابل حل شدن باشند. از اين رو مي توانيد اين قارچ را تهيه و پودر كرده و همراه با نوشيدني گرم خود نوش جان كنيد و اثرات مصرف آن را شاهد باشيد.
قهوه لاته گانودرما چيست؟

همانطور كه گفته شد، يكي از بهترين راه هاي مصرف قارچ گانودرما، مصرف آن با نوشيدني هاي گرم است. يكي از بهترين نوشيدني هاي گرمي كه مي توان اين قارچ را با آن مصرف كرد، قهوه است. قهوه لاته قارچ گانودرما، قهوه اي است كه علاوه بر پودر قهوه، داراي پودر گانودرما نيز مي باشد و به نسبت مناسبي كه طعم قهوه را تغيير ندهد در آن وجود دارد. قهوه ي لاته گانودرما امروزه با توجه به خواص كشف شده اي كه اين دو گياه دارند، هم دانه هاي قهوه و هم قارچ گانودرما، بسيار مورد توجه قرار گرفته است و شركت هاي بسياري در اين زمينه به توليد و عرضه قهوه لاته با پودر قارچ گانودرما فعاليت دارند. يكي از برندهاي شناخته شده و محبوب در ايران، برند بيز مي باشد و قهوه لاته گانودرما دكتر بيز يكي از محصولات خاص و پر طرفدار اين برند مي باشد.

 

سفارش محصولات گانودرما
خواص قهوه لاته بيز​ با گانودرما

يكي از مهمترين معيارهايي كه براي مصرف هر نوع ماده غذايي به دنبال آن هستيم، خواص آن ماده است و در صورتي كه براي ما مفيد باشند مورد استفاده قرار مي دهيم. همه ما تقريبا با خواص قهوه و مصرف آن آشنا هستيم و يكي از توصيه هايي كه براي جلوگيري از ابتلا به بيماري هاي قلبي و عروقي مي شود، مصرف روزانه حداقل يك فنجان قهوه مي باشد. گذشته از آن به دليل كافئين و مواد مغذي ديگري كه دارد، بسيار در بازسازي و سلامت پوست موثر مي باشد و همچنين اثر چربي سوزي آن نيز بر كسي پوشيده نيست. در مورد خواص گانودرما نيز در بخش قبلي صحبت شد و با آن آشنا شديم كه در واقع بخش كوچكي از خواص اين گياه بود. در ادامه با خواص كافه لاته با گانودرما آشنا مي شويم.

 براي اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد

سير سياه دكتر بيز براي لاغري/09109483228

۱۰ بازديد

مصرف سير سياه چگونه مي تواند بر كاهش وزن افراد تاثير بگذارد؟تركيبات فعال موجود در اين ماده غذايي شگفت انگيز قادر است تا با استفاده از مكانيسم هاي مختلف موجب كاهش اشتها و افزايش متابوليسم سلولهاي چربي شده و به عنوان گياهي معجزه گر ظاهر شود. اگر در مورد تاثير سير سياه بر لاغري هنوز هم دچار شك و ترديد هستيد، بايد بدانيد كه تاثير سير سياه بر كاهش وزن توسط بسياري از مطالعات و تحقيقات انجام شده در حوزه علوم تغذيه و طب سنتي ايراني به اثبات رسيده و قابل استناد مي باشد. پس با خيالي آسوده مي توانيد اقدام به مصرف اين محصول نماييد.
يك مزيت جالبي كه در سير سياه فرآوري شده دكتر بيز وجود دارد و سبب گشته تا طيف وسيعي از مصرف ‌كنندگان به خريد اين محصول تمايل پيدا كنند، تاثير بسزاي اين تركيب در پيشگيري از پيري زودرس و چين و چروك هاي پوستي است.
سير سياه دكتر بيز براي لاغري
چگونگي اثرگذاري سير سياه بر كاهش اشتها و وزن مصرف كنندگانعمده اثرگذاري سير سيـاه را مي توان به تركيبات آنتي اكسيداني و آلستين موجود در آن نسبت داد. در رابطه با اين تركيب گياهي، تاكنون تحقيقات و مطالعات آزمايشگاهي بسيار گسترده‌اي در خصوص تاثير آن بر لاغري و كاهش وزن صورت گرفته كه نتايج مثبتي را در اين رابطه به اثبات رسانده است.
كاهش اشتها يكي از موثرترين راهكار ها جهت كاهش وزن در افراد چاق مي باشد كه اين امر با مصرف سير سيـاه به سادگي رخ خواهد داد و بدين طريق ميزان پرخوري در اين دسته از افراد تا حد زيادي كاهش پيدا مي كند. شايد برايتان سوال باشد كه به چه طريق اين اتفاق مي افتد؟ در پاسخ بايد بگوييم كه با مصرف اين ماده غذايي، فرمان كاهش اشتها از طريق پيام هايي به مركز كنترل اشتها در هيپوتالاموس فرستاده شده و به دنبال آن افزايش هورمون آدرنالين موجب مي شود تا سوخت و ساز بدن افزايش پيدا كند. به طور كلي مصرف منظم سير سيـاه دكتر بيز، با فعال نمودن دو عامل كاهش اشتها و پيشگيري از پرخوري و ريزه خواري، در كنار افزايش متابوليسم  سلول هاي چربي، در نهايت منجر به ايجاد كاهش وزن، لاغري و تناسب اندام در فرد مصرف كننده خواهد شد.
تصوير شماره شش
افزودن سيـر سياه به برنامه رژيم غذاييسير سياه بدون اضافه كردن كوچكترين كالري، طعمي فوق العاده به غذاها مي‌دهد. هيچكس در رژيم كاهش وزني كه غذاهاي خوشمزه نداشته باشد، دوام نمي‌آورد. بنابراين استفاده از مواردي مانند سير سياه كه علاوه بر مزاياي فوق العاده، طعم عالي هم دارند انگيزه افراد براي دنبال كردن رژيم غذايي را افزايش مي ‌دهد. همانطور كه در بخش پيشين گفتيم، سير سياه كمك مي ‌كند تا براي طولاني مدت احساس سيري كنيد. همچنين سبب تقويت انرژيتان مي ‌شود و كالري‌هاي اضافي را مي‌سوزاند. بنابراين مصرف آن براي ورزش و تناسب اندام هم مفيد است. مصرف مرتب اين محصول سبب افزايش كلي سوخت و ساز و تقويت سيستم ايمني بدن مي ‌شود.
 
خواص و فوايد سير سياه دكتر بيز و قيمت آن
 
خواص شگفت انگيز و بي شمار گياه سير بدون شك براي همه ما انسان ها ثابت شده است؛ بر همين اساس سير سياه دكتر بيز از جمله محصولات گياهي و دارويي موجود در بازار با خواص منحصر به فردي است كه مزه اي شبيه به ميوه انجير دارد. در اين بخش قصد داريم تا اطلاعاتي را راجع به خواص و فوايد سير سياه و قيمت خريد آن با شما خوانندگان عزيز و محترم به اشتراك بگذاريم؛ همراه ما باشيد.

 

منبع نوشته هاي بالا

خواص چاي سبز كرفس چيست ؟/09109483228

۱۰ بازديد

چاي كرفس 5040 مي تواند در طورتيكه به صورت منظم و به طور مداوم با يك برنامه ريزي از قبل تايين شده اقدام به مصرف آن نماييد براي شما كاهش وزن خوبي را به همراه داشته باشد.در يك نگاه كلي مي توان مهمترين خواص اين دمنوش لاغري را به صورت زير عنوان كرد :
 
خواص چاي سبز كرفس چيست ؟
ميزان سوخت ساز بدن را بالا برده و براي از بين بردن بافت هاي چربي فوق العاده تاثير گذار است.
براي از بين بردن بوي بد هان بسيار مناسب و مفيد است.
براي از ابين بردن ناراحتي هاي اعصاب مفيد است.
براي درمان روماتيسم و بهبود آرتروز مناسب است.
براي كاهش ميزان تري گليسيريد بسيار مناسب است.
براي تقويت دستگاه قلب و عروق مناسب است.
براي كاهش ميزان فشار خون مناسب است.
براي جلوگيري از ابتلا به بيماري ديابت مي تواند مفيد باشد.
 
 
 
 
 
 
نحوه تهيه محصول چاي لاغري كرفس 5040 چگونه است ؟
 
شما جهت خريد چاي كرفس مي توانيد همين الان به يكي از روش هاي زير اقدام نماييد :
بروي دكمه خريد پستي در زير كليك كرده و سفارش خود را ثبت نماييد.
با شماره تلفن تماس گرفته وتلفني سفارش خود را ثبت نماييد.
مي توانيد مشخصات كامل خود شامل آدرس پستي + كد پستي + نام محصول + نام گيرنده را به شماره بالا پيامك كرده و از اين طريق سفارش خود را ثبت نماييد.
 
چگونه از تخفيف ويژه براي خريد چاي لاغري كرفس برخوردار شوم؟
 
در حالت عادي اگر شما اقدام به خريد يك بسته از اين محصول نماييد با همان قيمت روي جلد مي توانيد آنرا تهيه و در اختيار داشته باشيد. اما اگر به منظور لاغري و كاهش وزن مي خواهيد اقدام به خريد چاي سبز كرفس نماييد بايد حداقل يك دوره سه ماهه تاشش ماه اقدام به مصرف اين دمنوش گياهي نماييد تا بتوانيد بهترين تاثيرات انرا دريافت نماييد.ما براي شما عزيزان كه مي خواهيد بيش از يك بسته زا اين محصول را به صورت همزمان خريداري كنيد تخفيف ويژه اي را در نظر گرفته ايم :
 
خريد چاي سبز تيما با كرفس در يك بسته ( بدون تخفيف ) با قيمت
خريد چاي سبز لاغري تيما با كرفس در دو بسته ( با تخفيف ويژه) با قيمت
خريد چاي لاغري تيما با كرفس در سه بسته ( با تخفيف ويژه ) با قيمت
خريد چاي لاغري كرفس تيما در چهار بسته ( با تخفيف ويژه) با قيمت
 
با دمنوش لاغري كرفس و چاي سبز به سرعت لاغر شويد
 
همه افرادي كه دچار اضافه وزن هستند به دنبال راه حلي براي كاهش وزن هستند. هزينه هاي بالاي كلاس هاي ورزشي  و نداشتن وقت كافي باعث مي شود تا چاقي و اضافه وزن در اين دسته از افراد بيشتر شود. دمنوش لاغري كرفس و چاي سبز يكي از بهترين دمنوش هايي است كه از تركيب دو ماده معجزه آسا براي لاغري تهيه شده است و پس از مدت كوتاهي مصرف اين دمنوش، شما شاهد تغييرات چشمگيري در وزن خود خواهيد بود.
تاثير كرفس و چاي سبز در لاغري
كرفس يكي از گياهاني است كه در لاغري و كاهش وزن شهره خاص و عام است. كرفس داراي انواع ويتامين هاي مورد نياز براي بدن است و سرشار از فيبر مي باشد. كرفس گياهي است كه داراي كالري منفي است. يعني بدن براي سوزاندن انرژي كرفس در بدن نياز به انرژي دارد و همين امر سبب كاهش وزن و لاغري مي شود. همچنين به دليل اينكه كرفس داراي فيبر بسيار بالايي است، اين ماده كمك مي كند تا فرد احساس سيري داشته باشد و كمتر غذا بخورد. كرفس با افزايش سوخت وساز بدن و كاهش اشتها، تمايل فرد را به خوردن غذاهاي چرب و شيريني جات از بين مي برد. نوشيدن يك ليوان آب كرفس در روز مي تواند به كاهش وزن كمك بسياري نمايد. كرفس در درمان بسياري از بيماري ها نيز موثر است و شما با خوردن آن مي توانيد بدني سالم داشته باشيد.
چاي سبز نيز مانند كرفس يكي از دمنوش هايي است كه همه آن را با نام لاغري و كاهش وزن مي شناسند. چاي سبز سرشار از آنتي اكسيدان است و پلي فنول هاي موجود در چاي سبز باعث افزايش حرارت در درون بدن مي شوند و هيمن امر به افزايش سوخت وساز بدن كمك مي نمايد. اين امر حدود ۳۵ تا ۴۵ درصد ميزان سوخت و ساز بدن را افزايش مي دهد. از سوي ديگر چاي سبز از جذب بيش از اندازه چربي ها در بدن جلوگيري مي كند و با بهبود سيستم گوارش بدن، چربي ها سريع تر دفع خواهند شد و جذب بدن نمي شوند. بنابراين چاي سبز نيز در كاهش وزن تاثيرات بسيار مثبت و چشمگيري دارد.

 

 

http://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%da%a9%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%aa%db%8c%d9%85%d8%a7/

آيا چاي كرفس 5040 كالري منفي دارد؟/09109483228

۱۲ بازديد

يك محصول لاغري قابل اعتماد
اكثر محصولات لاغري غيرقابل اعتماد مي باشند چراكه اين محصولات بيشتر از آن كه باعث لاغري شوند به بدن آسيب مي رسانند و قيمت بالايي هم دارند. چاي لاغري كرفس با داشتن يك رزومه خوب در زمينه استفاده و فروش توانسته اعتماد خوبي را در بين مشتريانش به دست بياورد. چاي لاغري كرفس يك محصول طبيعي است كه توسط متخصصان زيادي مورد تأييد قرار گرفته است و با داشتن طعم خوب و تأثير زياد در زمينه لاغري در تمامي قسمت هاي بدن، توانسته افراد زيادي را جذب كند. اين چاي با تأثيري كه در زمينه لاغري دارد خود را در بين افراد ثابت كرده است چراكه هيچ گونه عوارض جانبي ندارد و تأثيرات بسيار خوبي بر سلامتي خواهد داشت. چاي لاغري كرفس از محصولات پرفروش تيما محسوب مي شود و اين امر نشان دهنده اين مسئله است كه چاي لاغري كرفس در زمينه كاهش وزن عملكرد بسيار خوبي داشته است.
 
كرفس پايين آورنده اوره خون
در طب سنتي از گياه فوق داراي طبيعت گرم و خشك است و تقويت كننده قواي جنسي است و  به آرامش اعصاب كمك مي كند و ميزان استرس و اضطراب را كاهش مي دهد. مطالاعت نشان داده اند كه مصرف چاي كرفس مي تواند ميزان اوره و اسيد اوريك خون را به نسبت زيادي پايين آورد و مصرف آن به كساني كه اسيد اوريك خونشان بالا است و همينطور مبتلا يان به بيماري نقرس و درد و ورم مفاصل مي توانند از خواص اين دمنوش براي مشكل خود استفاده كنند. از خواص به اثبات رسيده و مهم كرفس كه مبحث مورد بحث ما در اين مقاله است، كمك به كاهش چربي در بدن است، در راستاي بحث  لاغري بايد ادامه داد كه مصرف اين گياه تا حدودي پايين آورنده ميزان قند خون است، خاصيت ادرارآوري دارد، سم زدا است، سرشار از آنتي اكسيدان است، ضداسپاسم و آرامبخش هم هست كه در مجموع اين موارد گفته شده باعث شده است تا مصرف كرفس براي تناسب اندام در رژيم غذايي بسياري از افراد داراي اضافه وزن و چاقي قرار گيرد.
اما اگر مي خواهيد در مورد چاي فوق و لاغري بيشتر بدانيد بايد بگوييم كه، بنا به گفته متخصصان تغذيه، سبزيجاتي همچون چاي كرفس به علت دارا بودن سديم بالا براي افراد مبتلا به فشار خون بالا اصلا مناسب نيست، پس اگر جزو اين دسته از افراد هستيد با احتياط از كرفس براي كاهش وزن استفاده كنيد. خوب است بدانيد كه كرفس در مقايسه با ساير انواع سبزيجات داراي پتاسيم بالايي است كه با افزايش ادرار باعث دفع بيشتر انواع سم و تورم در بدن مي شود كه در نهايت كاهش وزن را به دنبال دارد، اما به دليل دارا بودن سديم بالا، مصرف آن در افراد داراي فشار خون بالا، سبب احتباس آب ميان بافتي، تورم و سردرد مي شود و براي آن دسته از افرادي كه دچار نارسايي كليوي هستند و داراي مزاج دموي بويژه صفراوي مي باشند، اصلا توصيه نمي شود.
بهترين خواص اين گياه خام براي لاغري سريع كدام هستند؟
 
در ادامه بحث بايد گفت، اين دمنوش خواص و ويتامين هاي بسياري دارد و اين خاصيت را دارد  كه به صورت خام و به صورت پخته  مورد مصرف قرار گيرد، و البته براي رسيدن به كاهش وزن، آب كرفس هم مورد استفاده قرار مي گيرد. چنانچه بنا به هر علت در نظر داريد خيلي سريع و البته به روش راحت وزن خود را كم كنيد و در فاصله زماني كوتاهي به لاغري برسيد، پيشنهاد مي كنيم كه چاي كرفس 5040 را هم بصورت خام و هم پخته مورد مصرف قرار دهيد. براي آگاهي بيشتر در ارتباط با  لاغري بايد بدانيد كه چاي لاغري كرفس يكي از انواع سبزي است كه به علت دارا بودن فيبر فراوان، اثر بسيار خوبي در سلامت دستگاه گوارش دارد. هر چند بايد اين را هم بدانيد كه ساقه كرفس از نظر ويتامين‌ها خيلي مغذي نيست اما برگ‌هاي كرفس منبع بسيار عالي ار انواع ويتامين‌هايي از قبيل ويتامين A و ويتامين C هستند و از اين جهت شباهت زيادي به سبزي جعفري دارد پس ان دسته از افرادي كه به مصرف كرفس با برگ عادت دارند، مي‌توانند نسبت زيادي از ويتامين‌هاي مورد نياز بدن شان را با مصرف كرفس تأمين كنند.
اگر در مورد اينكه آيا اين گياه  براي افرادي كه رژيم كاهش وزن دارند، مناسب است يا خير، در ادامه مطلب كرفس و لاغري همراه ما باشيد.
در پاسخ به سوال فوق بايد گفت كه، و البته همه سبزي‌ها به اين دليل كه داراي فيبر هستند و اين ماده هم در بدن جذب نمي شود و به علت پر كردن بشقاب غذا، در چربي سوزي و در نتيجه كاهش وزن نقش مهمي ايفا مي كند.
آيا چاي كرفس 5040 كالري منفي دارد؟
اينكه اين گياه كالري منفي دارد، سند علمي ندارد و چون در بحث لاغري اين مورد يك ابهام است براي شما در اين باره بيشتر صحبت كرده ايم. كالري منفي چاي به اين معني است كه مقدار كالري مورد نياز جهت هضم كرفس از ميزان كالري‌ كه كرفس به بدن فرد مي رساند، بيشتر است و در نتيجه روند كاهش وزن را سرعت مي بخشد.
پس ويژگي منحصر بفرد اين گياه براي لاغري، داشتن فيبر و خاصيت پركنندگي آن است؟
در بحث فوق  اين را بايد بدانيد كه كالري موجود در سبزي فوق حتي از مواد غذايي از قبيل هويج هم كمتر است و استفاده از چاي لاغري كرفس به عنوان ميان ‌وعده‌ها مي‌تواند به كساني كه قصد لاغري و كاهش وزن دارند، كمك موثرتري داشته باشد و نكته ديگر در اين مورد آن است كه  نبايد چيا كرفس را از نظر ارزش غذايي با ساير سبزي ها متداول مورد مقايسه قرار داد. چرا كه در حقيقت يكي از عوامل تاثيرگذار و حياتي در رژيم‌هاي غذايي، جايگاه رژيمي مواد غذايي مورد استفاده براي كاهش وزن است. مثلا اگر كرفس را با ماده غذايي‌ مثل كاهو مورد مقايسه قرار دهيم، به اين نتيجه مي رسيم كه ما مي‌توانيم كاهو را در هر فصل از سال و به مقدار كافي در رژيم غذايي خود مورد مصرف قرار دهيم، اين در حالي است كه كرفس را مي توان در فصول خاصي از سال مورد استفاده قرار داد.
براي رسيدن نتيجه بهتر در مورد نتيجه چاي كرفس و لاغري آيا كرفس را خام مصرف كنيم يا پخته؟
به طور كلي و نه فقط براي كاهش وزن، همواره بهتر آن است كه تا مي توانيم سبزي‌ها را به صورت خام مصرف كنيم تا از ارزش هاي غذايي آنها بهتر برخوردار شويم. در مورد اين دمنوش بخصوصو در بحث كاهش وزن بهتر آن است كه گياه فوق را به صورت خام مورد مصرف قرار داد. حالت تردي و طعم و مزه خاص چاي كرفس به صورتي است كه مصرف آن به صورت خام احساس لذت‌بخش جويدن را در فرد به وجود مي آورد اما در عين حال بايد دانست كه مصرف اين گياه به صورت پخته نيز ارزش خاص خود را دارد.
در مورد خواص اين دمنوش براي لاغري و كاهش وزن بيشتر بدانيد
بر اساس گفته پژوهشگران حوزه سلامت و تغذيه، ساقه گياه فوق كمتر از ۱۰ كالري دارد و با اين شرايط يقينا باعث كاهش وزن براي فر مصرف كننده مي شود. در مورد ارتباط چاي لاغري كرفس و كاهش وزن، اين را بايد بدانيد كه راز اصلي كاهش وزن توسط كرفس به علت دارا بودن فيبر است. اين دمنوش سرشار از فيبر است كه اين ويژگي باعث عملكرد بسيار مطلوب آن براي دستگاه گوارش مي شود. در مورد تاثير كرفس و لاغري همين بس كه كرفس باعث سيري انسان مي شود چرا كه ۹۵ درصد آن را آب تشكيل مي دهد.

 

 

منبع معتبر نوشته هاي بالا

معرفي قهوه لاته گانودرما/09109483228

۸ بازديد

معرفي قهوه لاته گانودرما
همانطور كه مي دانيد به تركيب ميان قهوه و شير، كافه لاته يا قهوه لاته گفته مي شود كه معادل كلمه شير قهوه مي باشد. قهوه گانودرما كافه لاته نيز محصول فرآوري شده قارچ گانودرما مي باشد كه با قهوه و شير تركيب شده است تا طعم متفاوتي داشته باشد. علت اصلي توليد قهوه از اين قارچ دارويي، اين است كه مصرف اين قارچ به صورت طبيعي با ذائقه اكثر افراد جور در نمي آيد.
مصرف گانودرما كافه لاته علاوه بر اينكه لذت خاصي دارد، سبب افزايش سلامت روحي، رواني و جسماني مي شود. لازم به ذكر است كه اين نوشيدني را بايد از مراكز معتبر تهيه و خريداري نماييد. معتبرترين شركت توليد قهوه گانودرما، دكتر بيز مي باشد. اين شركت از گواهينامه ها و مجوزهاي معتبر از مراجع بين المللي برخوردار است.
(مكان تصوير ۱)
خواص و فوايد قهوه لاته گانودرما
قهوه ي گانودرما لاته نوعي نوشيدني دارويي مي باشد كه از قارچ گانودرما ساخته مي شود. اين نوشيدني خواص دارويي بسيار بالايي دارد و به همين دليل با نام هاي قارچ جان افزا و يا ريشي نيز شناخته مي شود. قارچ استفاده شده در اين قهوه، در گذشته دور در كشور چين براي درمان بيماري هاي بيشماري به كار مي رفت.
علاقه مندان به اين قهوه باور دارند كه استفاده از اين نوشيدني موجب تقويت سيستم ايمني بدن، رفع خستگي و اضطراب، تقويت حافظه، افزايش انرژي، بهبود گردش خون و از بين رفتن استرس مي شود. همچنين برخي از افراد معتقد هستند كه اين قارچ شگفت انگيز موجب كند شدن فرايند پيري مي شود و اثر ضدسرطاني دارد. قهوه لاته گانودرما براي لاغري نيز مورد استفاده قرار مي گيرد و اثبات گرديده است كه در فرايند كاهش وزن موثر مي باشد. بي شك اين نوشيدني خواص و فوايد بيشماري دارد و همين امر سبب شده است كه برخي از افراد از شهرت اين قهوه سوء استفاده كنند و محصولات نامعتبر را به فروش برسانند. لذا خواهشمنديم كه براي خريد قهوه لاته قارچ گانودرما از طريق مراكز معتبر اقدام نماييد.
(مكان تصوير ۲)
تركيبات و ويژگي هاي گانودرما قهوه لاته
قهوه لاته گانودرما از تركيبات متنوعي ساخته مي شود و با طعم هاي مختلفي موجود است. اصلي ترين تركيب اين نوشيدني، قارچ گانودرما مي باشد كه به عنوان پادشاه گياهان نيز شناخته مي شود و در بالا با خواص و فوايد آن آشنا شده ايد. در توليد اين كافه لاته از دانه هاي قهوه عربيكا نيز استفاده مي شود. قهوه عربيكا را معمولا به عنوان يكي از بهترين و غني ترين دانه هاي قهوه در سراسر جهان مي شناسند. از ديگر تركيب هاي اين نوشيدني مي توان به فيبر و خامه يا شير اشاره كرد.
قهوه لاته گانودرما ويژگي هاي فوق العاده اي دارد كه حتي مي توان از آن به عنوان جايگزين قهوه عادي استفاده كرد. اين نوشيدني طعم شيرين و خامه اي دارد كه در كنار خواص دارويي، آن را به بهترين گزينه براي آغاز روز تبديل مي كند. قهوه گانودرما لاته نوعي پودر فوري است كه به نسبت لاته روزانه سريع تر آماده مي شود.
(مكان تصوير ۳)
خريد قهوه فوري لاته دكتر بيز
قهوه لاته گانودرما هم اكنون در كشور ايران از محبوبيت خاصي برخوردار است و بسيار مشهور است. شهرت زياد اين محصول باعث سوء استفاده برخي از افراد و فروش انواع غيرمعتبر و تقلبي اين محصول شده است. در اين خصوص ما اقدام به ارائه قهوه گانودرما توليد شده توسط شركت دكتر بيز نموده ايم كه معتبرترين توليد كننده اين محصول در سراسر جهان مي باشد. قهوه فوري لاته دكتر بيز قيمت بسيار استثنايي دارد و به نسبت كيفيت و خواص آن، بسيار مقرون به صرفه است. اين محصول به شكل بسته هاي فوري لاته به فروش مي رسد و داراي طعم هاي مختلفي مي باشد.
خريد تلفني از طريق واتس آپ يا تماس تلفني 091017177651 بسته قهوه لاته دكتر بيزپرداخت درب منزل قيمت : 340 هزار تومان

1 بسته قهوه لاته دكتر بيزپرداخت آنلاين قيمت : 280 هزار تومان


2 بسته قهوه لاته دكتر بيزپرداخت درب منزل قيمت : 680 هزار تومان


2 بسته قهوه لاته دكتر بيزپرداخت آنلاين قيمت : 560 هزار تومان


3 بسته قهوه لاته دكتر بيزپرداخت درب منزل قيمت : 980 هزار تومان


3 بسته قهوه لاته دكتر بيزپرداخت آنلاين قيمت : 840 هزار تومان


فوايد قهوه لاته گانودرما
بدون شك شما با نوشيدن قهوه لاته با پودر قارچ گانودرما مي توانيد انرژي لازم براي فعاليت هاي روزمره را به دست آوريد بدون آنكه اضافه وزني را به همراه داشته باشيد. اگر چه قهوه موكا گانودرما داراي خامه و شكر مي باشد اما كافئين وجود داشته در كاكائويي كه در قهوه لاته با قارچ گانودرما جاي گرفته است اين توانايي را دارد تا چربي و گلوكز اضافه در بدن را سوخته و سطح هورمون آدرنالين در خون را افزايش دهد از طرفي گانودرماي قرار گرفته در قهوه گانودرما كافه لاته حاوي ويتامين هاي ب ۳، ب ۵، ب ۱۲و همچنين ميزان زيادي آنتي اكسيدان است كه مي تواند شما را در برابر بسياري از بيماري هاي روحي و جسمي محافظت كند، اين ميزان آنتي اكسيدان در قهوه ي گانودرما لاته حتي از تمام سبزيجات و ميوه هاي متنوع در سطح بالاتري قرار دارد. بنابراين با استفاده از كافه لاته گانودرما بيز شما مي توانيد يك رژيم غذايي فوق العاده اي را داشته باشيد.
 
خريد قهوه لاته گانودرما
امروزه بيشتر افراد با خريد قهوه لاته گانودرما يا همان قهوه موكا گانودرما به دنبال يك نوشيدني گياهي هستند تا مكملي باشد براي بهبود سلامت جسمي و روحي آنها به همين دليل بهتر است بدانيد با خريد قهوه لاته قارچ گانودرما و استفاده روزانه دو فنجان از اين معجون شگفت انگيز شما اين امكان را به دست مي آوريد تا سلامت مهمترين عضو از بدن يعني كبد را به همراه داشته باشيد. گانودرما كافه لاته اين ويژگي را دارد تا شما را از ابتلا به التهابات شديد و همچنين هپاتيت ايمن نگه دارد از طرفي با خريد قهوه گانودرما لاته و استفاده از كافئين موجود در كافه لاته با قارچ گانودرما اين امكان وجود دارد تا بسياري از افسردگي ها و اضطراب هاي شما برطرف شود.
 
قيمت قهوه لاته گانودرما
اين فروشگاه يكي از مشهورترين عرضه كنندگان قهوه موكا گانودرما در سراسر كشور است كه با ارائه دادن ارزان ترين محصولات گانودرما، در اين ميان قهوه فوري لاته دكتر بيز قيمت مناسبي را در برگرفته است. اين مركز فروش انواع نوشيدني هاي گياهي، نمونه هاي مختلفي از قهوه هاي گانودرما خصوصا گانودرما قهوه لاته را در طعم هاي مختلفي ارائه مي دهد. بنابراين اگر شما به دنبال ارزان ترين قيمت قهوه لاته گانودرما با طعم هاي متفاوت هستيد به شما پيشنهاد مي دهيم خريد از اين فروشگاه بزرگ را فراموش نكنيد از طرفي اين فروشگاه با داشتن سامانه هاي فروش و در اختيار قرار دادن اين سامانه ها به متقاضيان گرامي اين امكان را مي دهد تا تمامي محصولات گانودرما دكتر بيز و نمونه هاي ديگر فرآورده هاي گانودرما را به صورت جزيي و كلي در اسرع وقت به دست آورند. با خريد قهوه موكا گانودرما از اين فروشگاه آن را در ۲ الي ۳ روز كاري درب منزل تحويل بگيريد.
تركيبات قهوه لاته گانودرما
از تركيبات قهوه فوري لاته دكتر بيز مي توان به موارد زير اشاره نمود:
دي پتاسيم فسفات، پنتا سديم تري فسفات، دي اكسيد سيليكونپودر قهوه، پودر ريشي، كاكائوي فرآوري شده به روش خاص، شكرخامه اي كننده غير لبني( شربت گلوكز جامد، روغن گياهي، سديم كازئينات)
تصوير 7
افرادي كه نمي توانند از قهوه فوري لاته دكتر بيز مصرف كنند
برخي از افراد به دلايل مختلفي از مصرف قهوه لاته گانودرما براي لاغري معذور مي باشند كه اين به دليل داشتن بيماري هايي كه استفاده از اين محصول سلامتي فرد را تهديد مي كند، بستگي دارد. از اين جهت بهتر است قبل از خريد و مصرف قهوه فوري لاته دكتر بيز در مورد عوارض محصول اطلاعاتي دقيق به دست آورده و در صورت نياز با پزشك متخصص خود در خصوص مصرف آن مشورت كنيد. افرادي كه نمي توانند مصرف قهوه فوري لاته دكتر بيز را در وعده هاي روزانه خود قرار دهند به موارد زير توجه داشته باشيد:

 

 

خريد پستي قهوه  لاته گانودرما دكتر بيز

 

http://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d9%84%d8%a7%d8%aa%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2-2/

فيلم آموزش خياطي توسط خانم عمراني/09109483228

۱۰ بازديد

فيلم آموزش خياطي توسط خانم عمراني شما با تهيه فيلم آموزش هاي خانم عمراني مي توانيد به راحتي خياطي را در زمان بسيار كوتاهي ياد گرفته و به نكات و ريزه كاري هاي آن اشراف داشته باشيد. فيلم هاي آموزشي اين استاد گرانقدر به راحتي در تمام پليرهاي خانگي و همچنين در كامپيوتر و اپ تاپ قابل پخش بوده و از اين بابت دچار مشكل نخواهيد شد.
در كنار اين فيلم ها مي توانيد كتاب هاي ايشان را نيز خريداري كرده و مجموعه كاملي از تمام نكات و در واقع آموزش كامل خياطي خانم عمراني به روش سادريك را در كنار خود داشته باشيد.
 
پكيج آموزشي خياطي خانم عمراني را چگونه تهيه كنيم؟در صورتي كه شما هم از افرادي هستيد كه ترجيح مي دهيد در خانه به يادگيري اين هنر بپردازيد، مي توانيد به راحتي آموزش هاي مختلف و فيلم هاي آموزشي و همچنين كتاب هاي اين استاد را از طريق مراجعه به كتاب فروش ها تهيه نماييد و يا به مغازه هاي خرازي بزرگ مراجعه كرده و اين مجموعه را خريداري كنيد؛ زيرا اينگونه از مغازه ها كتاب هاي آموزشي و فيلم هاي اساتيد بزرگ را نيز در مجموعه اجناس خود دارند.
اما اين كار شايد زمانبر بوده و بايد زمان زيادي را براي گشتن و خريد كردن گذاشته و در نتيجه هزينه زيادي را نيز متقبل شويد. اما يا راه ديگري نيز براي خريد پكيج آموزش خياطي خانم عمراني وجود دارد؟
 
يكي از راه هاي خريد آموزش جامع خياطي خانم عمراني، خريد اينترنتي استشما مي توانيد از طريق اينترنتي آموزش خياطي خانم عمراني خريد كنيد. اين راه بسيار ساده و همچنين مقرون به صرفه است. از طريق مراجعه به سايت هاي معتبر اينترنتي و يا مراجعه مستقيم به سايت فروش محصولات سيما عمراني مي توانيد نه تنها در وقت خود صرفه جويي نماييد، بلكه مي توانيد در هزينه ها نيز صرفه جويي كرده و به راحتي و در كمترين زمان ممكن خريد خود را انجام دهيد.
تنها كافيست محصول مورد نظر خود را انتخاب كرده و آن را در سبد خريد خود قرار دهيد و هزينه لازم براي اين خريد را بپردازيد. در كوتاهترين زمان پكيج آموزش كامل خياطي خانم عمراني را درب منزل تحويل خواهيد گرفت.
 
خياطي ساده سيما عمراني يكي از بهترين راه ها براي يادگيري خياطيبا تهيه و خريد پستي آموزش خياطي خانم عمراني مي توانيد به راحتي و بسيار ساده به طوري كه خودتان هم باور نخواهيد كرد، خياطي را بياموزيد. آموزش هاي خياطي خانم عمراني با زباني ساده بيان شده است و حتي افرادي كه هيچ گونه سررشته اي از اين هنر ندارند نيز مي توانند در زمان بسيار كوتاهي آن را ياد گرفته و از آن به بهترين شكل ممكن استفاده نمايند. قطعا ديدن دست دوخته هاي خودتان بر تن اعضا خانواده مي تواند بسيار لذت بخش باشد.
 
آموزش خياطي خانم عمراني، كاملترين مجموعه آموزشي در زمينه خياطي در ايرانآموزش خياطي خانم سيما عمراني يكي از بهترين ها و كاملترين ها در زمينه آموزش است. شما با تهيه پكيج خانم عمراني و آموزش خياطي، يكي از بهترين ها و تخصصي ترين ها را در زمينه آموزش خواهيد داشت. با كمك اين فيلم هاي آموزشي و همچنين كتاب ها مي توانيد تمام نكات و جزئيات اين حرفه را بياموزيد و از آن ها استفاده نماييد.
در پكيج خياطي سيما عمراني فيلم هاي با كيفيت و فوق العاده اي وجود دارد كه به راحتي با هر سيستم و دستگاه پلير همخواني داشته و شما در هر ساعت از روز كه تمايل داشته باشيد مي توانيد از آن ها استفاده كرده و آموزش هاي لازم را دريافت نماييد. اين فيلم ها تمام نكات مربوط به خياطي را بيان كرده و از صفر تا صد آن را به شما آموزش مي دهند به گونه اي كه ديگر نيازي به مراجعه به هيچ كلاس خياطي را نخواهيد داشت.
شما با خريد مجموعه كامل خياطي زنانه خانم عمراني، كلاس خياطي حرفه اي را به منزل خود آورده ايد و مزيت آن در اين است كه هر زمان كه تمايل داشته باشيد و يا وقت داشته باشيد مي توانيد مرحله به مرحله و طبق آموزش ها پيش برويد.
 
آيا آموزش خياطي خانم عمراني و مجموعه كامل آن، قيمت مناسبي دارد؟شايد به جرات بتوان گفت كه يكي از مزاياي خريد اين مجموعه، قيمت پكيج اموزش خياطي خانم عمراني است زيرا شما با به صرفه ترين قيمت، بهترين مجموعه را خواهيد داشت. در صورتي كه بخواهيد اين تعداد جلسات و به صورتي كامل خياطي را آموزش ببينيد بايد هزينه زيادي را صرف كلاس هاي مختص آن كنيد، در صورتي كه  خريد اينترنتي خانم عمراني يكي از بهترين، به صرفه ترين و ساده ترين راه ها براي داشتن يك مجموعه آموزشي كامل است.
 
فروش آموزش خياطي خانم عمرانيفروش اين پكيج فوق العاده آموزشي باعث شده كه افراد علاقمند زيادي به اين رشته به فراگيري اين آموزش ها پرداخته و با تهيه آن به دليل مناسب بودن قيمت آموزش خياطي خانم عمراني به راحتي آن را تهيه نمايند. با خريد اين مجموعه كامل و آموزنده مي توانيد در كمترين زمان ممكن به يك خياط حرفه اي بدل شويد و از دوخته هاي خود لذت ببريد و اطرافيان خود را نيز از داشتن اين هنر شگفت زده نماييد.

 

 

فروشگاه پرشين خريد
 

سير سياه براي ديابت/09109483228

۱۰ بازديد

ويژگي هاي محصول :
وزن بسته : 170 گرممناسب جهت : براي كاهش وزن و كبد چرب و زود انزاليزمان مصرف : روزانه يك تا سه نوبتشرايط نگهداري : در جاي خشك و خنك (پس از باز شدن درون يخچال)
 
نحوه و زمان مصرف :
استفاده از سير سياه با شكم خالي و قبل از خوردن وعده‌هاي غذايي تاثير آن را بيشتر‌ مي‌كند. به اين منظور توصيه‌ مي‌شود روزانه بين ۱ تا ۳ عدد سير مصرف شود. همچنين از آن به عنوان طعم‌دهنده و چاشني در انواع غذاها استفاده‌ مي‌شود. گنجاندن اين محصول در وعده‌هاي غذايي به سلامتي شما كمك شاياني خواهد كرد.
 
موارد منع مصرف:
در صورت مصرف داروي ضد انعقاد با پزشك مشورت كنيد.
زنان باردار و خانم هايي كه نوزادان زير شش ماه دارند.
سير سياه براي ديابت و بيماري هاي ناشي از اين بيماري سخت بسيار مفيد مي باشد. علاوه بر آن سير سياه براي ديابت مي تواند از اين بيماري هاي جلوگيري نيز بكند.
استفاده از سير سياه براي ديابت
 
با توجه به افزايش بيماري‌هايي مانند قند خون و ديابت در افراد مختلف در سنين متفاوت و همچنين افزايش نياز بيماران ديابتي به انسولين و راه هاي درمان بي خطر ما تصميم گرفتيم تا در اين مقاله در ارتباط با سير سياه براي ديابت صحبت كنيم كه يكي از روشهاي بسيار مناسب در ارتباط با كنترل ميزان قند خون در افراد مي باشد در واقع مي‌توانيم بگوييم كه سير سياه براي ديابت به طور معجزه آسايي شفابخش بوده و مي تواند تا در صورت استفاده صحيح بيماران ديابتي نوع ۱ و ۲ را از تزريق انسولين و ساير داروهاي شيميايي درماني بي نياز كند. در صورتي كه شما و يا هر يك از اعضاي خانواده تان به اين بيماري يعني ديابت دچار است اين مطلب مي تواند در ارتباط با درمان بيماري ديابت كمك شاياني به شما داشته باشد پس با ما همراه باشيد.
 
سير سياه براي ديابت
اگر شما تا كنون نام سير سياه را شنيده باشيد قطعاً مي دانيد كه اين فراورده فوق‌العاده سير مي تواند به عنوان يك دارو براي درمان بسياري از بيماري ها و يا پيشگيري از به وجود آمدن آنها براي افراد مختلف در سنين مختلف بسيار مناسب باشد و در واقع مصرف آن به اندازه مورد نياز براي تمامي اقشار جامعه توصيه مي شود. سير سياه براي مصارف زيادي مورد استفاده قرار مي‌گيرد كه از آنها مي توانيم به مصرف سير سياه براي لاغري، تنظيم فشار خون و همين طور ديابت اشاره كنيم كه در واقع جزو مهمترين فوايد اين فراورده مي باشند. اما سير سياه براي چيز هاي ديگري هم مفيد مي باشد كه در ادامه به چند مورد از آنها اشاره خواهيم كرد.
همانطور كه گفتيم از مهمترين فوايد و مزاياي استفاده از سير سياه تنظيم قند خون و ديابت مي باشد كه همين موضوع سبب شده تا اين محصول به شدت مورد توجه قرار بگيرد و تقاضاي آن از طرف افراد ديابتي افزايش چشمگيري پيدا كند، چرا كه در گذشته اين دارو شناخته شده نبود و نحوه فرآوري آن نيز در بين مردم رواج پيدا نكرده بود اما در حال حاضر با استفاده از روش هاي خاص سير را در يك دوره ۶۰ تا ۹۰ روزه فرآوري كرده و به سير سياه تبديل مي كنند كه در طي اين فرايند بوي سير از بين رفته و طعم آن بهتر خواهد شد و از اين محصول يعني سير سياه مي توانند تا در خوراكي هاي مختلف از جمله غذا ها استفاده كنند و اين موضوع باعث مي شود كه بيماران و نيازمندان به اين ماده غذايي مقوي بتوانند به طور مستمر و پيوسته از آن استفاده كنند و لذت ببرند و به سلامتي دست پيدا كنند.
خريد سير سياه براي درمان ديابت
خريد تلفني از طريق واتس آپ يا تماس تلفني 091017177651 بسته سير سياه دكتر بيزپرداخت درب منزل قيمت : 190 هزار تومان


1 بسته سير سياه دكتر بيزپرداخت آنلاين قيمت : 170 هزار تومان


2 بسته سير سياه دكتر بيزپرداخت درب منزل قيمت : 380 هزار تومان


2 بسته سير سياه دكتر بيزپرداخت آنلاين قيمت : 340 هزار تومان


3 بسته سير سياه دكتر بيزپرداخت درب منزل قيمت : 570 هزار تومان


3 بسته سير سياه دكتر بيزپرداخت آنلاين قيمت : 510 هزار تومان


خريد سير سياه براي ديابت
براي خريد و تهيه سير سياه براي ديابت خود مي توانيد تا اين محصول را از برند هاي مختلف و از مكان‌ هاي مختلف مانند داروخانه‌ ها، عطاري ها و سايت هاي گوناگون خريداري نماييد و مورد استفاده قرار دهيد. در تهيه سير سياه و خريد آن بايد توجه داشته باشيد كه داروي خود را از مكان هايي تهيه كنيد كه معتبر بوده و مورد تاييد وزارت بهداشت باشند، چرا كه اين محصول يك محصول كاملا گياهي و طبيعي بوده و هيچ‌ گونه ماده مصنوعي در آن وجود ندارد و براي توليد آن بايد به نكات مهمي از جمله رطوبت و حرارت محيط توجه شود تا سير به خوبي به سير سياه تبديل شده و براي استفاده مناسب باشد كه در صورت نبود شرايط مناسب براي تهيه اين محصول مي تواند با رشد ميكروب‌ ها در سير، دچار مشكل شده و علاوه بر از دست دادن خواص درماني خود باعث ايجاد بيماري نيز بشود. همچنين بايد توجه داشته باشيد كه اين محصول را كه از داروخانه و يا سايت ها خريداري مي كنيد، منقضي نشده باشد و تاريخ مصرف داشته باشد چرا كه استفاده از سير سياه مانده توصيه نمي‌شود و ممكن است بيمار را دچار مشكل نمايد.
 
قيمت سير سياه براي ديابت
از آنجايي كه سير سياه يكي از فرآورده هاي سير معمولي مي باشد ولي تهيه آن بسيار زمان بر و نيازمند شرايط خاص مي باشد، قيمت آن از قيمت سير تازه تا حد قابل ملاحظه‌اي بالاتر مي باشد و به صورت گرمي تهيه و مصرف مي شود. در سايت ها و عطاري هاي مختلف قيمت اين نوع سير يعني سير سياه كه براي ديابت نيز مفيد مي باشد، متفاوت است و بيشتر هم به صورت بسته بندي به فروش مي رسد و شما عزيزان مي توانيد تا اين محصول را از سايت هاي معتبر و همچنين عطاري هاي قابل اعتماد خريداري كنيد.

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%a8%d8%aa/

محصولات گانودرما شركت بيز/09109483228

۱۰ بازديد

مراحل پنج گانه اثرگذاري قارچ گانودرما بر روي بدنمرحله بررسي: گانودرما قابليت تشخيص بيماري هاي مخفي در بدن را دارا بوده و عملكرد هاي بدن را تنظيم مي كند.
پاكسازي-سم زدايي: گانودرما با داشتن توانايي بالا در پاكسازي بيش از اندازه اسيد لاكتيك، ذخاير چربي، بافت مرده و سموم انباشته بسيار مفيد عمل مي كند.
تنظيم كردن: در مرحله سوم واكنش هاي بسياري را مي توان مشاهده كرد كه جاي نگراني نمي باشد و اين واكنش ها نشان از بهبودي دارد.
ساختن-بازيابي: اين محصول توانايي تعمير بخش هاي آسيب ديده بدن را دارا مي باشد همچنين در برابر بيماري ها بسيار مقاوم عمل مي كند.
جوانسازي: نهايي ترين هدف گانودرما حفظ عملكرد هاي بدن و در نتيجه زيبايي و شادايي مي باشد.
 
محصولات گانودرما شركت بيز
مزاياي استفاده از قهوه موكا گانودرمادر كنار بحث قيمت قهوه گانودرما موكا دكتر بيز مي توان به اين نكته اشاره كرد كه مزيت هاي بسيار استفاده از اين نوع قهوه ارزش پرداخت هزينه بسيار بالا براي تهيه آن را خواهد داشت. افراد ميتوانند با مصرف قهوه گانودرما موكا احساس آرامش و شادابي را در خود به وجود آورده و هرگونه استرس و اضطرابي را از خود دور سازند. مصرف اين محصول روزانه به صورت يك وعده قبل و يا بعد از وعده هاي غذايي توصيه مي شود.
اگر مي خواهيد كمي بيشتر در خصوص قهوه موكا حاوي قارچ گانودرما بدانيد به مرجع مراجعه كنيد

 

پيش از توضيح در مورد خواص گانودرما موكا بايد گفت كه كافي موكا يكي از انواع معروف قهوه شكلاتي است. موكا در خانواده ي لاته قرار دارد. قهوه ي موكا يعني كمي قهوه به هات چاكلت خود اضافه كنيد.
قهوه موكا به خاطر طعم دو جانبه طرفداران زيادي دارد.
 فوايد قهوه گانودرماقهوه گانودرما قدمتي بالاي 2000 سال دارد. خواص درماني متعددي براي اين فرآورده از جمله كمك به خواب بهتر، افزايش سطح انرژي بدن و … ذكر شده است.
از جمله خواص قهوه گانودرما و البته خواص گانودرما موكا اين است كه به دليل وجود قارچ گانودرما لوسيدوم، در مقايسه با قهوه خالص، كافئين كمتري وارد بدن مي كند و مواد مغذي بسيار بيشتري نيز دارد.
قهوه گانودرما چيست ؟انواع قهوه گانودرما نوشيدني هاي سالمي هستند كه از تركيب انواع قهوه با قارچ گانودرماي قرمز تهيه مي شوند. قارچ گانودرما گونه هاي متفاوتي دارد و نوع قرمز آن به عنوان پر خاصيت ترين گونه شناخته شده است.
فوايد قارچ گانودرما در تركيب با قهوه خنثي نمي شود و حتي عوارض قهوه مانند بي خوابي را از بين مي برد و بالعكس باعث داشتن خوابي آرام مي شود.
اين تركيب به دليل داشتن خاصيت قليايي و غير اسيدي براي كساني كه مشكلات گوارشي يا سندروم روده تحريك پذير دارند مناسب است.
فوايد بالقوه گانودرماثروتمندان چين در گذشته، قارچ گانودرما را به عنوان قارچ جاودانگي مي شناخته اند. اين قارچ از دير باز به دليل خواصي همچون بهبود عملكرد سيستم ايمني، كاهش خستگي مزمن، درمان و پيشگيري سرطان، درمان اضطراب و افسردگي و … معروف بوده است.
مواد موثره گانودرما موكااين فرآورده غني از ويتامين سي، كلسيم، آهن، فسفر و پتاسيم است و سبب مي شود انرژي پايداري در بدن ايجاد شود. همچنين مواد آنتي اكسيدان زيادي در اين محصول وجود دارد كه عاملي براي تقويت سيستم ايمني بدن به شمار مي روند. ضمناً از پيري زودرس نيز جلوگيري مي كنند.
برخي از مطالات نشان مي دهد كه آنتي اكسيدان موجود در قهوه هاي گانودرما بيش از چاي سبز است. يكي از مواد اصلي قارچ گانودرما به نام گلوتاتيون نيز يك آنتي اكسيدان قوي است.
خواص درماني موكاانواع قهوه گانودرما موكا سبب سم زدايي از كبد و كليه ها مي شوند و دفع سموم را سرعت مي بخشند. به اين ترتيب سبب افزايش طول عمر و جوانسازي مي شوند.
همچنين به درمان مشكلات قلبي و عروقي، بيماري هاي عصبي، خستگي و اختلالات ايمني كمك مي كنند.
قهوه هاي گانودرما خطر ابتلا به عفونت هاي ويروسي را كاهش مي دهند، به كاهش استرس، درمان ديابت و كاهش علائم آسم نيز كمك مي كنند.
عوارض احتماليگفته مي شود اين فرآورده براي افراد مبتلا به بيماري هاي خود ايمني مناسب نيست و همزمان نبايد با دارو هاي ضد انعقاد خون مصرف شود. در موارد ديگر به راحتي مي توان از خواص گانودرما موكا بهره برد.

 

 

قهوه فوري موكا همراه باپودرقارچ گانودرما

 

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d9%81%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%85%d9%88%da%a9%d8%a7/
 

قهوه لاته گانودرما براي لاغري/09109483228

۱۱ بازديد

قهوه لاته گانودرما براي لاغري
با توجه به وجود قهوه اسپرسو در قهوه موكا گانودرما اين محصول داراي مقادير قابل توجهي كافئين مي باشد كه به طور چشمگيري كافئين مي تواند علاوه بر افزايش دادن سطح هوشياري باعث شود تا سوخت و ساز در بدن بالا رفته و بدون فعاليت هاي ورزشي سخت و طاقت فرسا شما شاهد كاهش وزن خود باشيد. قهوه فوري لاته دكتر بيز همانطور كه از نامش پيداست سريعا با حل شدن در آب جوش آماده شده و قابل استفاده مي باشد و اين قابليت را دارد تا طي دو دوره مصرف از مرغوب ترين قهوه لاته گانودرما براي لاغري، گردش خون رساني به سلول ها افزايش يافته و بافت هاي چربي از يكديگر گسسته شوند.
اين محصول كاملا گياهي بهبود سلامت پوست را پس از لاغري تضمين مي كند و تاثيرات مثبتي را در افراد چاق از خود نشان مي دهد. در واقع قهوه لاته گانودرما براي لاغري نه تنها طعم خوشمزه اي دارد بلكه به دليل وجود قارچ گانودرما حاوي مواد مفيدي مانند اسيد آمينه و تري ترپنوئيد است كه سبب شده است تا اين قهوه گانودرما سازش زا باشد. اين قارچ كه به قدرت معنوي شهرت دارد، سيستم ايمني بدن را تقويت كرده و مي تواند بهترين سم زدايي و همچنين پاكسازي را در بدن انجام دهد.
تصوير ۴
خواص قهوه لاته گانودرما
وجود كاكائو در كنار مزاياي بيشمار قارچ گانودرما در قهوه موكا گانودرما خواص فراواني را حاصل نموده است كه از مهمترين اين خاصيت ها مي تواند به موارد زير اشاره كرد.
_ حاوي پلي فنول
_ ايجاد حس آرامش
_ تنظيم كننده فشار خون
_ بالا بردن عملكرد پانكراس و افزايش ترشح انسولين
_ كاهش خطر ابتلا به حمله هاي قلبي و همچنين سكته هاي مغزي
_كنترل وزن
_دفع راديكال هاي آزاد و حفاظت بدن در برابر اغلب سرطان ها
_ تسكين سر درد
_ رفع مشكلات پوستي
_ جلوگيري از ريزش مو
_ترميم قسمت هاي از بدن كه آسيب ديده باشند
_ترشح هورمون هاي مفيد مانند آدرنالين براي آرامش بخشي در بدن
البته خوب است بدانيد زنان باردار و همچنين خانم هاي شيرده بهتر است با مشورت پزشك اين قهوه را استفاده كنند.
تصوير ۵
نحوه مصرف قهوه لاته گانودرما
با توجه به فوايد بيشمار قهوه موكا گانودرما خوب است بدانيد نحوه استفاده از قهوه لاته گانودرما چيست؟ در پاسخ به اين سوال بايد گفت اينكه قهوه لاته گانودرما براي لاغري و يا هر نوع قهوه لاته قارچ گانودرماي ديگري را بسته ذائقه مصرف كننده مي توان هر به صورت گرم يعني با حل كردن يك ساشه از قهوه فوري لاته گانودرما در آب جوش استفاده كنيد و يا به صورت سرد يعني انداختن ميزان مناسبي يخ درون فنجان قهوه از قبل آماده شده ميل كنيد. اما چنانچه قهوه لاته گانودرما دكتر بيز را مورد استفاده خود قرار داده ايد بهتر است به دليل داشتن طعم خامه، اين نوشيدني را به صورت گرم سرو كنيد تا طعم واقعي يك شكلات در كنار يك خامه گياهي را بيشتر احساس كنيد.
 
قهوه لاته گانودرما چيست و اطلاعات كامل در مورد اين قهوه
 
شايد بعضي از شما نام قهوه لاته گانودرما را شنيده باشيد ولي اطلاعات كاملي در مورد اين قهوه و فوايد معجزه آساي آن نداشته باشيد. قهوه ي گانودرما لاته نام يك قهوه خاص گياهي و دارويي مي باشد كه از قارچ تهيه مي شود و به همين علت به آن قارچ دارويي نيز مي گويند.
قهوه لاته گانودرما چيست
قهوه گانودرما لاته چيست؟بي شك مهمترين سوالي كه در ذهن همه شما وجود دارد همين مورد مي باشد، در اين قسمت به طور كامل در رابطه با اينكه قهوه گانودرما چيست صحبت خواهيم كرد. قهوه لاته گانودرما كه به عنوان قهوه فوري لاته گانودرما نيز شناخته مي شود، يك گياه دارويي مي باشد كه از قارچ تهيه مي شود، در حالت كلي خود گانودرما نام يك قارچ دارويي مي باشد كه فوايد بسيار زيادي دارد و بالاي چند هزار سال قدمت دارد. اين قارچ براي بار اول در كشور چين بوجود آمد و به دليل خواص بي نظير و عالي اي كه داشت در كمتر از چند سال در بسياري از كشور هاي دنيا مطرح شد و همين مورد سبب شد تا گانودرما به يكي از مهمترين و پر استفاده ترين مكمل هاي غذايي تبديل شود و بسياري از افراد در ليست غذايي خود قهوه لاته گانودرما را قرار داده اند، قهوه لاته گانودرما براي لاغري، سم زدايي و چندين مورد ديگر استفاده مي شود كه همه آنها را در ادامه كاملا توضيح خواهيم داد.

 

 

خريد اينترنتي قهوه  لاته گانودرما  بيز

 

 

https://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d9%84%d8%a7%d8%aa%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2-2/
 

تفاوت گن ساعت شني اصل و تقلبي/09109483228

۱۱ بازديد

تفاوت گن ساعت شني اصل و تقلبيبا توجه به واردات زياد گن لاغري ساعت شني و شباهت زياد آنها از نظر ظاهري باعث شده است كه شناسايي تفاوت گن ساعت شني اصل و تقلبي كار سختي باشد.  بنابراين به هنگام خريد دقت داشته باشيد كه از فروشگاه هاي معتبر و بالاترين سطح كيفي خريد كنيد يا اگر به صورت اينترنتي خريد خود را انجام مي دهيد سعي كنيد به سايت هاي مراجعه كنيد كه قابل اعتماد باشند. براي خريد گن لاغري ساعت شني اصل فاجات كلمبيا به نكات زير توجه كنيد و تفاوت گن ساعت شني اصل و تقلبي شامل موارد زير است :
۱- ليبل گن لاغري ساعت شنيهنگام خريد به به ليبل محصولات توجه كنيد كه حتما به گن لاغري ساعت شني فاجات دوخته شده باشد.
۲- اسكن باركد محصولتوجه داشته باشيد كه اتيكت باركددار و ضمانت اصل كالا به گن فاجات متصل شده باشد و براي بررسي اصل بودن كالا مي توانيد باركد محصول را اسكن كنيد و با اطمينان خاطر خريد خود را انجام دهيد.
علاوه بر موارد گفته شده در هنگام خريد گن ساعت شني اصل توجه داشته باشيد كه يراق آلات آن كاملا فلزي باشد و بندهاي آن قابل تنظيم باشند. درزهاي گن اصل كلمبيا كاملا مسطح هستند و به گونه اي طراحي شده كه از زير لباس خصوصا لباس مجلسي قابل مشاهده نمي باشد. همچنين براي تضمين راحتي مصرف كننده در قسمت قزن و زيپ ها از الياف نرم و لطيف استفاده شده است.
از همه مهم تر گن ساعت شني اصل كلمبيا به راحتي به صورت روزانه قابل استفاده است و به گونه اي طراحي شده كه لول و جمع نمي شود و درزهاي آن جايي روي پوست ايجاد نمي كند. ويژگي بارز گن ساعت شني اصل فاجات كلمبيا وجود الياف ويول تكس در لايه داخلي و در تماس با پوست است كه حاوي مواد معدني است و بسيار نرم و لطيف مي باشد و مي تواند در چربي سوزي و لاغري شكم موثر باشد.
چند ساعت در روز گن بپوشيم ؟استفاده از گن‌ ساعت شني مزاياي زيادي دارد ولي هنگام پوشيدن آن ها بايد به نكات زير توجه كنيد:
به مدت طولاني از شكم بند لاغري ساعت شني استفاده نكنيد به دليل اينكه باعث ضعف عضلات و افتادگي شكم و پهلو مي‌گردد.بهتر است گن لاغري را ۸ تا ۱۰ ساعت در روز بپوشيد.اگر مشكل گوارشي داريد حتما با پزشك خود مشورت كنيد.هنگام پوشيدن گن‌ لاغري ساعت شني از خوردن زياد غذا خودداري كنيد در غير اين صورت گن را بازكنيد.گن متناسب با سايز خود انتخاب كنيد. گن تنگ باعث بسته شدن عروق لنفاوي و متورم شدن ناحيه موردنظر مي‌شود.آيا گن ساعت شني باعث لاغري ميشود ؟سوال بسياري از افراد اين است كه آيا پوشيدن گن شني باعث لاغري ميشود ؟ هنگام پوشيدن گن لاغري اندام هاي داخلي از جمله معده فشرده مي شود و شخص حجم كمتري از غذا را مصرف مي‌كند در نتيجه مي‌تواند در فرآيند لاغري فرد تاثير گذار باشد. البته در كنار پوشيدن گن‌هاي لاغري ورزش كردن گزينه مناسبي است و شخص مي‌تواند سريعتر به هدف خود برسد.
استفاده از گن‌ لاغري ساعت شني باعث سفت شدن و فرم گرفتن شكم و پهلو مي‌شوند و به فرد انگيزه مي دهد كه تلاش بيشتري انجام دهد و همچنين گن ساعت شني بهترين گن لاغري شكم است كه چربي‌هاي اضافه پشت كمر و زير بغل را پوشش مي‌دهد و با پوشيدن هر لباسي فرد از اندام خود احساس رضايت مي‌كند.
گن لاغري ساعت شني فاجات مزاياي زيادي دارد و تاثير زيادي در زيبايي اندام دارد. گن مردانه نيز مي تواند در لاغري و تناسب اندام موثر باشد ولي گن لاغري مردانه زماني در لاغري شكم و پهلو موثر است كه همراه با ورزش و رژيم غذايي باشد.
حتما بخوانيد :رژيم فستينگ متناوب + ۷ نمونه رژيم فستينگ متناوب براي لاغري سريع
بهترين برند گن ساعت شنيدر هنگام پوشيدن گن احساس راحتي داشتن اهميت زيادي دارد. كه اين احساس راحتي به نرم بودن الياف گن بستگي دارد. بنابراين بهترين مارك گن لاغري ساعت شني بايد داراي قابليت هايي باشد كه فرد به هنگام پوشيدن احساس راحتي كند. گن هاي لاغري ساعت شني اصل فاجات داراي الياف ويول تكس است كه به هنگام پوشيدن بوي مطبوعي در گن ايجاد مي شود و از بو گرفتن بدن جلوگيري مي كند.
علاوه براين اين گن از اليافي ساخته شده است كه پوست را مرطوب نگه مي دارد و از خشك شدن آن جلوگيري مي كند. همچنين الياف ويول تكست با دارا بودن ويتامين E روند پيري پوست را با تاخير مي اندازد و براي بعد از عمل جراحي براي كاهش اسكار و جاي زخم بسيار موثر است. گن هاي لاغري ساعت شني اصل فاجات سوخت و ساز سلولي را افزايش مي دهد و در اصلاح جريان خون و آب رساني به پوست بسيار موثر است.
نظرات درباره گن ساعت شنيبا بررسي نظرات خريداران بعد از خريد گن ساعت شني اين نتيجه حاصل شد كه بسياري از آنها از الياف نرم گن لاغري ساعت شني بسيار راضي بوده اند و براي استفاده بعد از عمل جراحي زيبايي شكم ليپوماتيك و ابدومينوپلاستي بهترين گزينه است به دليل اينكه به هنگام پوشيدن احساس راحتي خواهيد كرد و  بدن خود را حركت دهيد. علاوه بر اين افراد از دوخت اين گن رضايت كامل دارند به دليل اينكه مي توانيد زير هر لباسي خصوصا لباس مجلسي آن را بپوشيد و اندام خود را خوش فرم تر كنيد.
براي بعد از زايمان براي جلوگيري از افتادگي پوست بسياري از افراد از گن ساعت شني استفاده مي كنند به دليل اينكه اين گن پوست شكم را حفظ مي كند كه به حالت اوليه بازگردد. بسياري از ورزشكاران در حين ورزش هاي هوازي از گن لاغري ساعت شني استفاده مي كنند به دليل اينكه نه تنها سوخت و ساز بدن را بالا مي برد بلكه فشاري به قفسه سينه وارد نمي كند و باعث افزايش چربي سوزي در ناحيه شكم و پهلو مي شود.
خريد گن لاغري ساعت شني اصل كلمبيافروشگاه اينترنتي تب گير نمايندگي فروش گن فاجات كلمبيا مي باشد و پاسخگوي تمام نيازهاي شما بعد از عمل جراحي و لاغري مي باشد. تبگير آماده ارائه مشاوره به شما عزيزان براي تعيين سايز كليه محصولات است و اصالت و كيفيت كليه محصولات را تضمين مي كند. براي خريد اينترنتي گن لاغري ساعت شني مي توانيد با اطمينان خاطر فروشگاه تب گير را انتخاب كنيد.

 

گن ساعت شني مدل تاپي

https://harajkaade.ir/product/%da%af%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d8%b4%d9%86%db%8c-%d8%ac%d9%84%db%8c%d9%82%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d9%88-%d8%aa%d8%a7%d9%be%db%8c-%d9%88-%d8%b4%da%a9%d9%85%db%8c-%d9%be%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a7/