سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳

معرفي قهوه لاته گانودرما/09109483228

۹ بازديد

معرفي قهوه لاته گانودرما
همانطور كه مي دانيد به تركيب ميان قهوه و شير، كافه لاته يا قهوه لاته گفته مي شود كه معادل كلمه شير قهوه مي باشد. قهوه گانودرما كافه لاته نيز محصول فرآوري شده قارچ گانودرما مي باشد كه با قهوه و شير تركيب شده است تا طعم متفاوتي داشته باشد. علت اصلي توليد قهوه از اين قارچ دارويي، اين است كه مصرف اين قارچ به صورت طبيعي با ذائقه اكثر افراد جور در نمي آيد.
مصرف گانودرما كافه لاته علاوه بر اينكه لذت خاصي دارد، سبب افزايش سلامت روحي، رواني و جسماني مي شود. لازم به ذكر است كه اين نوشيدني را بايد از مراكز معتبر تهيه و خريداري نماييد. معتبرترين شركت توليد قهوه گانودرما، دكتر بيز مي باشد. اين شركت از گواهينامه ها و مجوزهاي معتبر از مراجع بين المللي برخوردار است.
(مكان تصوير ۱)
خواص و فوايد قهوه لاته گانودرما
قهوه ي گانودرما لاته نوعي نوشيدني دارويي مي باشد كه از قارچ گانودرما ساخته مي شود. اين نوشيدني خواص دارويي بسيار بالايي دارد و به همين دليل با نام هاي قارچ جان افزا و يا ريشي نيز شناخته مي شود. قارچ استفاده شده در اين قهوه، در گذشته دور در كشور چين براي درمان بيماري هاي بيشماري به كار مي رفت.
علاقه مندان به اين قهوه باور دارند كه استفاده از اين نوشيدني موجب تقويت سيستم ايمني بدن، رفع خستگي و اضطراب، تقويت حافظه، افزايش انرژي، بهبود گردش خون و از بين رفتن استرس مي شود. همچنين برخي از افراد معتقد هستند كه اين قارچ شگفت انگيز موجب كند شدن فرايند پيري مي شود و اثر ضدسرطاني دارد. قهوه لاته گانودرما براي لاغري نيز مورد استفاده قرار مي گيرد و اثبات گرديده است كه در فرايند كاهش وزن موثر مي باشد. بي شك اين نوشيدني خواص و فوايد بيشماري دارد و همين امر سبب شده است كه برخي از افراد از شهرت اين قهوه سوء استفاده كنند و محصولات نامعتبر را به فروش برسانند. لذا خواهشمنديم كه براي خريد قهوه لاته قارچ گانودرما از طريق مراكز معتبر اقدام نماييد.
(مكان تصوير ۲)
تركيبات و ويژگي هاي گانودرما قهوه لاته
قهوه لاته گانودرما از تركيبات متنوعي ساخته مي شود و با طعم هاي مختلفي موجود است. اصلي ترين تركيب اين نوشيدني، قارچ گانودرما مي باشد كه به عنوان پادشاه گياهان نيز شناخته مي شود و در بالا با خواص و فوايد آن آشنا شده ايد. در توليد اين كافه لاته از دانه هاي قهوه عربيكا نيز استفاده مي شود. قهوه عربيكا را معمولا به عنوان يكي از بهترين و غني ترين دانه هاي قهوه در سراسر جهان مي شناسند. از ديگر تركيب هاي اين نوشيدني مي توان به فيبر و خامه يا شير اشاره كرد.
قهوه لاته گانودرما ويژگي هاي فوق العاده اي دارد كه حتي مي توان از آن به عنوان جايگزين قهوه عادي استفاده كرد. اين نوشيدني طعم شيرين و خامه اي دارد كه در كنار خواص دارويي، آن را به بهترين گزينه براي آغاز روز تبديل مي كند. قهوه گانودرما لاته نوعي پودر فوري است كه به نسبت لاته روزانه سريع تر آماده مي شود.
(مكان تصوير ۳)
خريد قهوه فوري لاته دكتر بيز
قهوه لاته گانودرما هم اكنون در كشور ايران از محبوبيت خاصي برخوردار است و بسيار مشهور است. شهرت زياد اين محصول باعث سوء استفاده برخي از افراد و فروش انواع غيرمعتبر و تقلبي اين محصول شده است. در اين خصوص ما اقدام به ارائه قهوه گانودرما توليد شده توسط شركت دكتر بيز نموده ايم كه معتبرترين توليد كننده اين محصول در سراسر جهان مي باشد. قهوه فوري لاته دكتر بيز قيمت بسيار استثنايي دارد و به نسبت كيفيت و خواص آن، بسيار مقرون به صرفه است. اين محصول به شكل بسته هاي فوري لاته به فروش مي رسد و داراي طعم هاي مختلفي مي باشد.
خريد تلفني از طريق واتس آپ يا تماس تلفني 091017177651 بسته قهوه لاته دكتر بيزپرداخت درب منزل قيمت : 340 هزار تومان

1 بسته قهوه لاته دكتر بيزپرداخت آنلاين قيمت : 280 هزار تومان


2 بسته قهوه لاته دكتر بيزپرداخت درب منزل قيمت : 680 هزار تومان


2 بسته قهوه لاته دكتر بيزپرداخت آنلاين قيمت : 560 هزار تومان


3 بسته قهوه لاته دكتر بيزپرداخت درب منزل قيمت : 980 هزار تومان


3 بسته قهوه لاته دكتر بيزپرداخت آنلاين قيمت : 840 هزار تومان


فوايد قهوه لاته گانودرما
بدون شك شما با نوشيدن قهوه لاته با پودر قارچ گانودرما مي توانيد انرژي لازم براي فعاليت هاي روزمره را به دست آوريد بدون آنكه اضافه وزني را به همراه داشته باشيد. اگر چه قهوه موكا گانودرما داراي خامه و شكر مي باشد اما كافئين وجود داشته در كاكائويي كه در قهوه لاته با قارچ گانودرما جاي گرفته است اين توانايي را دارد تا چربي و گلوكز اضافه در بدن را سوخته و سطح هورمون آدرنالين در خون را افزايش دهد از طرفي گانودرماي قرار گرفته در قهوه گانودرما كافه لاته حاوي ويتامين هاي ب ۳، ب ۵، ب ۱۲و همچنين ميزان زيادي آنتي اكسيدان است كه مي تواند شما را در برابر بسياري از بيماري هاي روحي و جسمي محافظت كند، اين ميزان آنتي اكسيدان در قهوه ي گانودرما لاته حتي از تمام سبزيجات و ميوه هاي متنوع در سطح بالاتري قرار دارد. بنابراين با استفاده از كافه لاته گانودرما بيز شما مي توانيد يك رژيم غذايي فوق العاده اي را داشته باشيد.
 
خريد قهوه لاته گانودرما
امروزه بيشتر افراد با خريد قهوه لاته گانودرما يا همان قهوه موكا گانودرما به دنبال يك نوشيدني گياهي هستند تا مكملي باشد براي بهبود سلامت جسمي و روحي آنها به همين دليل بهتر است بدانيد با خريد قهوه لاته قارچ گانودرما و استفاده روزانه دو فنجان از اين معجون شگفت انگيز شما اين امكان را به دست مي آوريد تا سلامت مهمترين عضو از بدن يعني كبد را به همراه داشته باشيد. گانودرما كافه لاته اين ويژگي را دارد تا شما را از ابتلا به التهابات شديد و همچنين هپاتيت ايمن نگه دارد از طرفي با خريد قهوه گانودرما لاته و استفاده از كافئين موجود در كافه لاته با قارچ گانودرما اين امكان وجود دارد تا بسياري از افسردگي ها و اضطراب هاي شما برطرف شود.
 
قيمت قهوه لاته گانودرما
اين فروشگاه يكي از مشهورترين عرضه كنندگان قهوه موكا گانودرما در سراسر كشور است كه با ارائه دادن ارزان ترين محصولات گانودرما، در اين ميان قهوه فوري لاته دكتر بيز قيمت مناسبي را در برگرفته است. اين مركز فروش انواع نوشيدني هاي گياهي، نمونه هاي مختلفي از قهوه هاي گانودرما خصوصا گانودرما قهوه لاته را در طعم هاي مختلفي ارائه مي دهد. بنابراين اگر شما به دنبال ارزان ترين قيمت قهوه لاته گانودرما با طعم هاي متفاوت هستيد به شما پيشنهاد مي دهيم خريد از اين فروشگاه بزرگ را فراموش نكنيد از طرفي اين فروشگاه با داشتن سامانه هاي فروش و در اختيار قرار دادن اين سامانه ها به متقاضيان گرامي اين امكان را مي دهد تا تمامي محصولات گانودرما دكتر بيز و نمونه هاي ديگر فرآورده هاي گانودرما را به صورت جزيي و كلي در اسرع وقت به دست آورند. با خريد قهوه موكا گانودرما از اين فروشگاه آن را در ۲ الي ۳ روز كاري درب منزل تحويل بگيريد.
تركيبات قهوه لاته گانودرما
از تركيبات قهوه فوري لاته دكتر بيز مي توان به موارد زير اشاره نمود:
دي پتاسيم فسفات، پنتا سديم تري فسفات، دي اكسيد سيليكونپودر قهوه، پودر ريشي، كاكائوي فرآوري شده به روش خاص، شكرخامه اي كننده غير لبني( شربت گلوكز جامد، روغن گياهي، سديم كازئينات)
تصوير 7
افرادي كه نمي توانند از قهوه فوري لاته دكتر بيز مصرف كنند
برخي از افراد به دلايل مختلفي از مصرف قهوه لاته گانودرما براي لاغري معذور مي باشند كه اين به دليل داشتن بيماري هايي كه استفاده از اين محصول سلامتي فرد را تهديد مي كند، بستگي دارد. از اين جهت بهتر است قبل از خريد و مصرف قهوه فوري لاته دكتر بيز در مورد عوارض محصول اطلاعاتي دقيق به دست آورده و در صورت نياز با پزشك متخصص خود در خصوص مصرف آن مشورت كنيد. افرادي كه نمي توانند مصرف قهوه فوري لاته دكتر بيز را در وعده هاي روزانه خود قرار دهند به موارد زير توجه داشته باشيد:

 

 

خريد پستي قهوه  لاته گانودرما دكتر بيز

 

http://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d9%84%d8%a7%d8%aa%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2-2/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.