پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

خواص قهوه لاته بيز​ با گانودرما/09109483228

۱۱ بازديد

 
موارد مصرف قارچ گانودرما

قارچ گانودرما، قارچي به رنگ قرمز مي باشد و بر خلاف قارچ هاي مصرفي ديگر داراي بافت سختي مي باشد و از اين رو مصرف آن به طور مستقيم باعث آسيب به سيستم گوارشي مي شود و نه تنها درمانگر نمي باشد، بلكه مضر نيز هست. از اين رو اين قارچ را به شيوه هاي مختلفي مورد مصرف قرار مي دهند و بسته به نوع خواسته فرد در مورد استفاده از آن، شكل مصرف هم متفاوت مي باشد. براي مثال در مورد پوست امروزه به راحتي مي توان از صابون هاي حاوي عصاره اين قارچ استفاده كرد. عموما اين قارچ را به صورت پودر شده مورد استفاده قرار مي دهند و از آن در طبخ غذا و يا مصرف آن به صورت تنها استفاده مي شود.

 

خريد قهوه فوري لاته دكتر بيز

 

يكي از بهترين راه هاي مصرف استفاده از قارچ گانودرما، مصرف آن همراه با نوشيدني هاي گرم است كه به راحتي اين پودر در آن قابل حل شدن باشند. از اين رو مي توانيد اين قارچ را تهيه و پودر كرده و همراه با نوشيدني گرم خود نوش جان كنيد و اثرات مصرف آن را شاهد باشيد.
قهوه لاته گانودرما چيست؟

همانطور كه گفته شد، يكي از بهترين راه هاي مصرف قارچ گانودرما، مصرف آن با نوشيدني هاي گرم است. يكي از بهترين نوشيدني هاي گرمي كه مي توان اين قارچ را با آن مصرف كرد، قهوه است. قهوه لاته قارچ گانودرما، قهوه اي است كه علاوه بر پودر قهوه، داراي پودر گانودرما نيز مي باشد و به نسبت مناسبي كه طعم قهوه را تغيير ندهد در آن وجود دارد. قهوه ي لاته گانودرما امروزه با توجه به خواص كشف شده اي كه اين دو گياه دارند، هم دانه هاي قهوه و هم قارچ گانودرما، بسيار مورد توجه قرار گرفته است و شركت هاي بسياري در اين زمينه به توليد و عرضه قهوه لاته با پودر قارچ گانودرما فعاليت دارند. يكي از برندهاي شناخته شده و محبوب در ايران، برند بيز مي باشد و قهوه لاته گانودرما دكتر بيز يكي از محصولات خاص و پر طرفدار اين برند مي باشد.

 

سفارش محصولات گانودرما
خواص قهوه لاته بيز​ با گانودرما

يكي از مهمترين معيارهايي كه براي مصرف هر نوع ماده غذايي به دنبال آن هستيم، خواص آن ماده است و در صورتي كه براي ما مفيد باشند مورد استفاده قرار مي دهيم. همه ما تقريبا با خواص قهوه و مصرف آن آشنا هستيم و يكي از توصيه هايي كه براي جلوگيري از ابتلا به بيماري هاي قلبي و عروقي مي شود، مصرف روزانه حداقل يك فنجان قهوه مي باشد. گذشته از آن به دليل كافئين و مواد مغذي ديگري كه دارد، بسيار در بازسازي و سلامت پوست موثر مي باشد و همچنين اثر چربي سوزي آن نيز بر كسي پوشيده نيست. در مورد خواص گانودرما نيز در بخش قبلي صحبت شد و با آن آشنا شديم كه در واقع بخش كوچكي از خواص اين گياه بود. در ادامه با خواص كافه لاته با گانودرما آشنا مي شويم.

 براي اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.