شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

خواص چاي سبز كرفس چيست ؟/09109483228

۱۱ بازديد

چاي كرفس 5040 مي تواند در طورتيكه به صورت منظم و به طور مداوم با يك برنامه ريزي از قبل تايين شده اقدام به مصرف آن نماييد براي شما كاهش وزن خوبي را به همراه داشته باشد.در يك نگاه كلي مي توان مهمترين خواص اين دمنوش لاغري را به صورت زير عنوان كرد :
 
خواص چاي سبز كرفس چيست ؟
ميزان سوخت ساز بدن را بالا برده و براي از بين بردن بافت هاي چربي فوق العاده تاثير گذار است.
براي از بين بردن بوي بد هان بسيار مناسب و مفيد است.
براي از ابين بردن ناراحتي هاي اعصاب مفيد است.
براي درمان روماتيسم و بهبود آرتروز مناسب است.
براي كاهش ميزان تري گليسيريد بسيار مناسب است.
براي تقويت دستگاه قلب و عروق مناسب است.
براي كاهش ميزان فشار خون مناسب است.
براي جلوگيري از ابتلا به بيماري ديابت مي تواند مفيد باشد.
 
 
 
 
 
 
نحوه تهيه محصول چاي لاغري كرفس 5040 چگونه است ؟
 
شما جهت خريد چاي كرفس مي توانيد همين الان به يكي از روش هاي زير اقدام نماييد :
بروي دكمه خريد پستي در زير كليك كرده و سفارش خود را ثبت نماييد.
با شماره تلفن تماس گرفته وتلفني سفارش خود را ثبت نماييد.
مي توانيد مشخصات كامل خود شامل آدرس پستي + كد پستي + نام محصول + نام گيرنده را به شماره بالا پيامك كرده و از اين طريق سفارش خود را ثبت نماييد.
 
چگونه از تخفيف ويژه براي خريد چاي لاغري كرفس برخوردار شوم؟
 
در حالت عادي اگر شما اقدام به خريد يك بسته از اين محصول نماييد با همان قيمت روي جلد مي توانيد آنرا تهيه و در اختيار داشته باشيد. اما اگر به منظور لاغري و كاهش وزن مي خواهيد اقدام به خريد چاي سبز كرفس نماييد بايد حداقل يك دوره سه ماهه تاشش ماه اقدام به مصرف اين دمنوش گياهي نماييد تا بتوانيد بهترين تاثيرات انرا دريافت نماييد.ما براي شما عزيزان كه مي خواهيد بيش از يك بسته زا اين محصول را به صورت همزمان خريداري كنيد تخفيف ويژه اي را در نظر گرفته ايم :
 
خريد چاي سبز تيما با كرفس در يك بسته ( بدون تخفيف ) با قيمت
خريد چاي سبز لاغري تيما با كرفس در دو بسته ( با تخفيف ويژه) با قيمت
خريد چاي لاغري تيما با كرفس در سه بسته ( با تخفيف ويژه ) با قيمت
خريد چاي لاغري كرفس تيما در چهار بسته ( با تخفيف ويژه) با قيمت
 
با دمنوش لاغري كرفس و چاي سبز به سرعت لاغر شويد
 
همه افرادي كه دچار اضافه وزن هستند به دنبال راه حلي براي كاهش وزن هستند. هزينه هاي بالاي كلاس هاي ورزشي  و نداشتن وقت كافي باعث مي شود تا چاقي و اضافه وزن در اين دسته از افراد بيشتر شود. دمنوش لاغري كرفس و چاي سبز يكي از بهترين دمنوش هايي است كه از تركيب دو ماده معجزه آسا براي لاغري تهيه شده است و پس از مدت كوتاهي مصرف اين دمنوش، شما شاهد تغييرات چشمگيري در وزن خود خواهيد بود.
تاثير كرفس و چاي سبز در لاغري
كرفس يكي از گياهاني است كه در لاغري و كاهش وزن شهره خاص و عام است. كرفس داراي انواع ويتامين هاي مورد نياز براي بدن است و سرشار از فيبر مي باشد. كرفس گياهي است كه داراي كالري منفي است. يعني بدن براي سوزاندن انرژي كرفس در بدن نياز به انرژي دارد و همين امر سبب كاهش وزن و لاغري مي شود. همچنين به دليل اينكه كرفس داراي فيبر بسيار بالايي است، اين ماده كمك مي كند تا فرد احساس سيري داشته باشد و كمتر غذا بخورد. كرفس با افزايش سوخت وساز بدن و كاهش اشتها، تمايل فرد را به خوردن غذاهاي چرب و شيريني جات از بين مي برد. نوشيدن يك ليوان آب كرفس در روز مي تواند به كاهش وزن كمك بسياري نمايد. كرفس در درمان بسياري از بيماري ها نيز موثر است و شما با خوردن آن مي توانيد بدني سالم داشته باشيد.
چاي سبز نيز مانند كرفس يكي از دمنوش هايي است كه همه آن را با نام لاغري و كاهش وزن مي شناسند. چاي سبز سرشار از آنتي اكسيدان است و پلي فنول هاي موجود در چاي سبز باعث افزايش حرارت در درون بدن مي شوند و هيمن امر به افزايش سوخت وساز بدن كمك مي نمايد. اين امر حدود ۳۵ تا ۴۵ درصد ميزان سوخت و ساز بدن را افزايش مي دهد. از سوي ديگر چاي سبز از جذب بيش از اندازه چربي ها در بدن جلوگيري مي كند و با بهبود سيستم گوارش بدن، چربي ها سريع تر دفع خواهند شد و جذب بدن نمي شوند. بنابراين چاي سبز نيز در كاهش وزن تاثيرات بسيار مثبت و چشمگيري دارد.

 

 

http://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%da%a9%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%aa%db%8c%d9%85%d8%a7/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.