جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

مجموعه خياطي خانم عمراني/09109483228

۱۲ بازديد

بي شك مجموعه آموزش خياطي بدون الگو خانم عمراني را مي توان جز اولين و تنها مجموعه اي دانست كه مناسب تمامي رده هاي آموزشي بوده و هر فردي با كمترين سواد در مورد اين هرن با در اختيار داشتن چنين مجموعه اي قطعا مي تواند در مدت زمان كوتاهي به درجه بالايي از مهارت دست يابد و اين خود نشان از بالا بودن ميزان كيفيت اين اثر هنري دارد. شما بتوانيد در بزارا نمونه هايي ديگر از آموزش خياطي را بيابيد كه حتي ارزان تر از مجموعه فوق باشند اما به شما توصيه مي كنيم به دنبال آموزشي باشيد كه واقعا كاربردي بوده و امتحان خود ار در يمان مردم پس داده باشد و بتواند شما را از رفتن به هر گونه آموزشگاهي بي نياز كند.
 
شايد باورتان نشود اما اگر بخواهيد تمام مباحث ارائه شده رد اين دوره ارزمند را در يك آموزشگاه بگذرانيد علاوه بر اينكه مي بايست روزهازي زيايد را صرف رفت و امد در مسير آموزشگاه باشيد متحمل هزينه هاي زيادي هم خواهيد شد. به نظر مي رسد با وجود چنين مجموعه  فاخري ديگر واقعا نيازي به مراجعه به اموزشگاه هاي خياطي نباشد. شما هر انچه كه از اين رشته مي خواهيد را مي توانيد در مجموعه آموزش خياطي خانم عمراني بيابيد.روش  ارائه مطالب  به صورت آموزش خياطي بدون الگو است و اين روش بسيار مناسب افرادي است كه هيچ علمي نسبت به خياطي ندارند و مي خواهند با ساده ترين روش ممكن هر چه سريع تر در اين رشته به مهارت بالايي دست يابند.

شما عزيزان همين الان مي توانيد علاوه بر تهيه كتاب هاي فوق از طريق سايت ما اقدام به تهيه مجموعه خياطي خانم عمراني نماييد.
اما در  ادامه براي شما بخشي از كتاب خياطي سيما عمراني را در پايين توضيح داده ايم تا با نحوه امورش دادن ان بيشتر انشا شويد و خودتان خواهيد ديد كه چقدر روان و ساده به بيان موضوعات مي پردازند :
آموزش بلوز گره اي بروي سينه
ابتدا بايد از الگوي اوليه كه در اختيار داريد رولت كرده و اماده نماييد. بلوز مورد نظر را اگر با پارچه هاي كشي بدوزيد بسيار زيباتر  خواهد شد . براي اين منظور مي توانيد از پارچه هاي ريون و استرج استفاده نماييد.دقت نماييد در مورد پارچه هاي كشي بايد به روش زير عمل نماييم تا محاسباتمان در اخر درست باشد :
۱ سانتيمتر از سرشانه ۱ سانتيمتر از كارور و ۱۵ سانتيمتر از خط پهلو كم مي كنيم ۴ سانتيمتر از خط سينه پائين آمده خطي كشيده به اندازه همين خط از الگو بيرون رفته ۸ تا ۱۰ سانتيمتر از انتهاي خط بيرون رفته پائين مي آئيم و به خط سينه به ۸ سانتيمتر پائين آمده اريب كرديم از انتهاي اين خط اريب به صورت زاويه قائمه ۸ سانتيمتر بالا رفته به گوشه گردن كه ۱ سانتيمتر داخل رفتيم وصل مي كنيم. مي توانيم از زاويه بالا ۲ سانتيمتر بيرون رفته تا لبه گره كشيدگي نداشته باشد. براي پشت هم از الگو اوليه استفاده مي شود. اگر پارچه كشي باشد بايد مانند جلو شانه و كارور يك سانتيمتر كم مي شود و پهلوهم ۱۵ سانتيمتر كم ميشود و از گوشه گردن پشت هم مانند جلو يك سانتيمتر داخل شانهشده تا مقدار پارچه مورد نياز براي بلوز يك متر و بيست سانتي متر با عرض ۱۵۰ مي باشد.
بعد از اتمام برش هايي كه در بالا ذكر كرديم دو خطا بهم دوخته مي شود طوري كه زاويه با در پهلوزير برش قرار مي گيرد و با هم دوخته مي به صورت طرف ديگر دوخته ميشود و برش پائين بالاتنه به همين خط دوخته ميشود و خط الف و با زير برش در پهلو دوخته ميشود.
شما عزيزان مي توانيد به روش هاي زير جهت خريد كتاب خياطي فوق اقدام نماييد و در سريع ترين زمان ممكن محصولات خود را دريافت نماييد :
 
در مورد مجموعه خياطي خانم عمراني اگر بخواهيم به معرفي بيشتر ان بپردازيم مي توان به شرح زير عناوين اموزش داده شده در ان را نام برد كه البته توضيحات زير تنها به عنوان نمونه بوده و شامل همه مباحث اين دوره عظيم نمي باشد :

 

 

 فروشگاه پرشين خريد
 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.