آرشیو تیر ماه 1400

دمنوش لاغري سحر

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

اندامي زيبا با دمنوش لاغري كرفس و چاي سبز

۱۰ بازديد

اگر مي خواهيد در مورد كرفس و لاغري و رابطه آنها بيشتر بدانيد، بايد ادامه دهيم كه سبزي پرخاصيت كرفس داراي دو نوع وحشي و پرورشي است. نوع وحشي كرفس در كنار آبهايي كه راكد هستند مي رويد و نوع پرورشي كرفس همان گونه اي است كه ما اين روزها در بازار ميوه و تره بار خريداري مي كنيم.

در مورد خواص كرفس بايد بدانيد كه برگ هاي سبزي مغذي در مقايسه با ساقه اش داراي ريزمغذي هاي بيشتري است و اين نكته مهم را هم به ياد داشته باشيد كه هرچه رنگ كرفس تيره تر باشد، سرشار از ويتامين A و B است، اما با اين وجود خاصيت ساقه كرفس را هم ناديده نگيريد. چرا كه ساقه اين گياه داراي  فيبري است كه در مقايسه با ساير انواع سبزيجات چوبي تر و تقريبا غيرقابل جذب است و اين دقيقا همان عاملي است كه به كاهش وزن و لاغري كمك زيادي مي كند و باعث شهرت كرفس در لاغري شده است.

در مورد ارتباط چاي كرفس و لاغري بايد به اين نكته اشاره كرد كه بنا به گفته پژوهشگران حوزه علوم غذايي هرچند كرفس به نسبت هويج كه كم كالري است، كم كالري تر است، ولي مصرف مجاز روزانه ۱۰۰ تا۱۵۰ گرم آن كه به طور نسبي داري ۲۰ كالري انرژي است كه تنها مي تواند ۲۰ كالري از انرژي دريافتي ما را بسوزاند.

 

اگر مي خواهيد بدانيد كه اين فرايند چگونه رخ مي دهد، بايد بگوييم كه اين ميزان كرفس جهت هضم در بدن، به طور تقريبي به۴۰ كالري انرژي نيامند است. در نتيجه ۲۰ كالري كرفس سوزانده مي شود و تنها ۲۰ كالري به كاهش وزن و چربي سوزي در بدن ما كمك مي كند و اين مقدار در برابر ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ كالري دريافتي روزانه هر فرد مقدار تقريبا ناچيزي است.

خواص اين چاي براي لاغري و كاهش وزن

در ادامه براي اينكه ارتباط كرفس و لاغري را بهتر متوجه شويد از خواص اين نوع سبزي مفيد بيشتر براي شما صحبت كرده ايم.

 

دمنوش چاي لاغري كرفس و چاي سبز

 

يك از دغدغه هاي دنياي مدرنيته براي همه افراد به خصوص خانم ها لاغري است. افراد براي لاغري از روش هاي بسياري استفاده مي كنند كه ممكن است اثرات جانبي و مضري براي بدن داشته باشد. استفاده از چاي لاغري كرفس، جاي سبز و همچنين عصاره هاي طبيعي و گياهي از جمله روش هايي است كه متقاضيان زيادي دارد ولي نكته اي كه قابل توجه است اين است كه كدام روش مي تواند مؤثرتر و زودبازده تر باشد؟

لاغري يك دغدغه فراگير

استفاده از انواع چاي ها براي لاغري يكي از روش هاي رايج لاغري مي باشد. يكي از دمنوش هايي كه توانسته بيشترين تأثير را در لاغري داشته باشد و قابل اعتماد در اين زمينه باشد چاي كرفس براي لاغري است. اين چاي با داشتن تركيبات مفيد تأثيري اعجاب انگيز در لاغري مشتريانش دارد. دمنوش لاغري كرفس و چاي سبز يكي از محصولات محبوب چاي تيما مي باشد و از محصولات بسيار خوب در زمينه لاغري محسوب مي شود. اگر به دنبال يك محصول سالم در زمينه لاغري هستيد ما چاي لاغري كرفس را پيشنهاد مي كنيم چراكه يك محصول طبيعي و بدون هيچ گونه ضرري به حساب مي آيد. پيشنهاد مي شود به جاي استفاده از روش هايي كه باعث آسيب به بدن شما مي شود از دمنوش لاغري كرفس استفاده كنيد و تأثيرات قابل ملاحظه آن را از دست ندهيد. اين يك فرصت است تا شما بتوانيد يك لاغري سالم را به بدن خود هديه دهيد و از نوشيدن اين چاي لذت ببريد.

 

 

 

اندامي زيبا با دمنوش لاغري كرفس و چاي سبز

اين دمنوش با داشتن خاصيتي طبيعي و گياهي و برگرفته شده از عصاره كرفس و چاي سبز مي باشد كه باعث شده چربي هاي متراكم در طي يك دوره چند ماهه از بين بروند و علاوه بر تأثير بي نظيري كه بر لاغري دارد، پوستي شفاف را هم به شما هديه مي دهد. دمنوش لاغري چاي سبز و كرفس دستاوردي از دل طبيعت است كه توسط متخصصان در اين زمينه تهيه شده است تا به جاي استفاده كردن از مواد شيميايي و نامرغوب براي لاغري از اين محصول استفاده گردد. از خاصيت اين محصول همين بس كه اندامي زيبا را در طول زمان براي شما به ارمغان مي آورد بدون آنكه صدمه اي به بدن تان وارد كند. اين دمنوش يك دمنوش بسيار لذت بخش است چرا كه در تركيبات آن از طعم دهنده هاي گياهي و طبيعي استفاده شده است كه محبوبيت اين چاي را دوچندان خواهند كرد.

 

 

 چاي سبز با كرفس تيما

 

http://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%da%a9%d8%b1%d9%81%d8%b3-%db%b5%db%b0%db%b4%db%b0/

طريقه مصرف قهوه موكا گانودرما

۱۸ بازديد

روش دوم درست كردن قهوه كافي موكا:
مرحله اول:

در ابتدا بايد قهوه و آب سرد را روي حرارت ملايم قرار داده تا شروع به جوشيدن كند سپس آن را از روي حرارت برداريد.
مرحله دوم:

شير را داغ كرده و تكه هاي شكلات را اضافه كنيد و هم بزنيد تادر شير به خوبي حل شود.

مرحله سوم: شكر، قهوه موكا و خامه را به شير اضافه كنيد و دائما روي حرارت ملايم هم بزنيد تا غليط شود. بعد از آن در هر ليواني كه دوست داشتيد بريزيد و اگر دلتان خواست با دارچين، وانيل و خامه تزئين كنيد.

 

آشنايي با قهوه موكا گانودرما دكتر بيز

 

قهوه موكا گانودرما يكي از محصولات تهيه شده از قارچ گانودرما است كه خواص بيشماري براي بدن و سلامتي دارد. قهوه ي گانودرما موكا دكتر بيز بسيار خوش طعم و عالي است و با نوشيدن يك فنجان از قهوه گانودرما نوع موكا، مي توانيد علاوه بر بهره مند شدن از خواص بي نظير آن، خستگي يك روز كاري خود را از تن به در كنيد.

معرفي قارچ گانودرما

قارچ گانودرما يكي از انواع قارچ هاي كمياب است كه در مناطق گرم و آسيايي بر روي تنه برخي از درختان مي رويد. اين قارچ قرمز رنگ مي باشد و به دليل خواص بيشماري كه اين نوع قارچ دارد، آن را اكسير جواني و پادشاه گياهان نيز مي نماند. اين گياه شفابخش، يكي از مكمل ها و جايگزين هاي انواع داروهاي شيميايي و مضر مي باشد. اين نوع قارچ به صورت خودرو در جنگل و ساير مناطق داراي شرايط ويژه مي رويد. البته امروزه قارچ گانودرما در مزرعه هاي پرورش قارچ نيز پرورش داده مي شود تا همگان از خواص آن بهره مند باشند. اين قارچ در زمان هاي گذشته تنها در دسترس پادشاهان و افراد مهم قرار مي گرفت و مردم عادي نمي توانستند از آن استفاده كنند. حدود ۲۰۰۰ سال است كه گانودرما در طب سنتي استفاده مي شود و همه از خواص بي نظير آن بهره مند مي شوند. امروزه از اين قارچ در همه جا استفاده مي شود و افراد بسياري از خواص آن در درمان بيماري هاي روحي و جسمي استفاده مي كنند.

 

قهوه موكا گانودرما چيست؟

قهوه گانودرما كافه موكا كه به آن موكاچينو نيز گفته مي شود، يكي از خوشمزه ترين انواع قهوه ها مي باشد. گانودرما قهوه موكا از قهوه، شير، كاكائو، موكا و پودر قارچ گانودرما تهيه شده است. در واقع اين محصول همان كافه لاته اي است كه به آن مقداري كاكائو اضافه شده و يا هات چاكلتي است كه به آن مقداري اسپرسو اضافه شده است. اين تركيب علاوه بر طعم بسيار عالي، داراي خواص قارچ طبيعي و ارگانيك گانودرما نيز مي باشد و همين باعث تمايز اين قهوه از ساير محصولات ديگر در بازار شده است. قهوه فوري موكا همراه با پودر قارچ گانودرما يكي از پرطرفدارترين نوشيدني ها در دنيا مي باشد و تركيبات قهوه موكا گانودرما به گونه اي است كه ضرر و زياني براي بدن ندارد. بنابراين همه سنين مي توانند از آن مصرف كنند و از طعم آن لذت ببرند.

 

 

 

 

قهوه موكا گانودرما دكتر بيز

قهوه موكا گانودرما بيز، يكي از پرطرفدارترين و محبوب ترين نوشيدني هاي شركت بيز است. قهوه فوري گانودرما مدل موكا داراي مقدار بسيار زيادي پودر قارچ گانودرما مي باشد كه خواص آن براي درمان بسياري از بيماري ها و همچنين حفظ سلامتي بدن، بسيار است. قهوه موكا قارچ گانودرما در واقع يكي از فرآورده هاي قهوه مي باشد كه علاوه بر قارچ گانودرما، داراي تركيباتي همچون اسپرسو، شكلات شيرين و شير داغ مي باشد. قهوه موكا گانودرما دكتر بيز، در ايران و در همه مناطق كشور، طرفداران خاص خود را دارد و افرادي كه به نوشيدني هاي حاوي قهوه، شكلات داغ و كافه لاته علاقمند هستند، مي توانند از قهوه فوري موكا گانودرما دكتر بيز تهيه كرده و آن را جايگزين اين محصولات نمايند.

در واقع قهوه موكا گانودرما دكتر بيز تنها محصولي است كه كافئين، كاكائو و قارچ گانودرما در كنار هم قرار گرفته اند و تركيبي عالي را به وجود آورده اند كه اين تركيب در بالا رفتن سطح هوشياري و داشتن تمركز هر چه بيشتر، نقشي بسيار مهم دارد. بنابراين افرادي كه در كارهايي همچون حسابداري و يوگا كه نياز به تمركز بالا و فعاليت فكري بالايي دارند، فعاليت دارند، مي توانند قهوه موكا گانودرما دكتر بيز را تهيه كرده و در طول روز از آن استفاده كنند. قيمت قهوه گانودرما موكا دكتر بيز نيز بسيار مناسب و عالي است و شما مي توانيد به جاي خريد محصولات بي كيفيت و گرانقيمت مشابه، اين قهوه خوش طعم و پرخاصيت را خريداري نماييد.

 

طريقه مصرف قهوه موكا گانودرما

طرز تهيه قهوه فوري موكا با قارچ گانودرما بسيار ساده است و همانگونه كه از نام آن مشخص است، فوري است و سريع تهيه مي شود. قهوه موكا گانودرما را مي توان در بيرون از منزل، در محل كار و در مسافرت به همراه داشت و آن را استفاده نمود. براي مصرف قهوه گانودرما مدل موكا، كافيست تا پودر قهوه موكا گانودرما را به آب جوش اضافه كرده و آن را هم بزنيد و نوش جان كنيد. اين قهوه خوش عطر و طعم، به اندازه كافي شيرين است، اما شما مي توانيد از عسل، شكر و يا طعم دهنده هاي ديگر براي شيرين كردن آن نيز استفاده كنيد. شما مي توانيد با اضافه كردن ميزان آب هاي مختلف، طعم هاي مختلفي به قهوه موكا بدهيد.

 

خريد  عمده قهوه فوري موكا گانودرما دكتر بيز

خريد پستي لباس كامل مرد عنكبوتي

۹ بازديد

لباس مرد عنكبوتي خريدني از زمان آغاز فعاليت خود در سال ۱۹۶۲ ، با يكي از متمايزترين و نمادين ترين لباس ها در تمام كميك ها ، يكي از محبوب ترين قسمت هاي دنياي مارول بوده است. شما مي توانيد با ساختن لباس ماكت خانگي خود از ميان مواد ساده و ارزان ، كفش هاي همسايگي دوستانه Spider-Man خود را قدم بگذاريد. تمام آنچه شما نياز داريد چند لباس اساسي ، چند عكس براي مرجع و يك تخيل است. شما حتي لازم نيست بلد باشيد كه خياطي كنيد!

 

خريد لباس هاي مرد عنكبوتي (كه به آن لباس ، پوشاك و لباس نيز گفته مي شود) مواردي است كه روي بدن پوشيده مي شود.

خريد لباس مرد عنكبوتي در ايران معمولاً از پارچه يا منسوجات ساخته مي شوند اما با گذشت زمان شامل لباس هايي مي شود كه از پوست حيوانات يا ساير ورقه هاي نازك مواد كنار هم چيده شده اند. پوشيدن خريد لباس مرد عنكبوتي ۹ سال به بالا بيشتر به انسان محدود مي شود و از ويژگي هاي همه جوامع بشري است. ميزان و نوع خريد لباس مرد عنكبوتي پسرانه پوشيده شده به جنسيت ، نوع بدن ، ملاحظات اجتماعي و جغرافيايي بستگي دارد.

لباس اهداف زيادي را به دنبال دارد: مي تواند با ايجاد مانعي بين پوست و محيط به عنوان محافظ در برابر عناصر ، سطوح ناهموار ، گياهان ايجاد كننده بثورات ، گزش حشرات ، تيغه ها ، خارها و خارها باشد.

خريد پستي لباس كامل مرد عنكبوتي مي توانند در برابر سرما يا گرما عايق شوند و مي توانند مانعي بهداشتي ايجاد كنند و مواد عفوني و سمي را از بدن دور نگه دارند.

خريد لباس مرد عنكبوتي جديد همچنين از اشعه ماوراlet بنفش محافظت مي كند.

خريد حضوري لباس مرد عنكبوتي نيز يك هنجار اجتماعي است و محروميت از خريد لباس مرد عنكبوتي قرمز در مقابل ديگران ممكن است شرم آور باشد. در بيشتر مناطق جهان ، نپوشيدن لباس مرد عنكبوتي جديد  در ملا public عام به منظور نمايان شدن دستگاه تناسلي ، سينه يا باسن ، قرار گرفتن در معرض ناشايست تلقي مي شود

برخي از فرهنگ هاي انساني ، مانند مردمان مختلف دايره قطب شمال ، به طور سنتي لباس مرد عنكبوتي ايراني خود را كاملا از پوست و پوست آماده و تزئين شده مي سازند. فرهنگهاي ديگر چرم و پوست را با پارچه تكميل يا جايگزين مي كنند: از الياف مختلف حيواني و گياهي از جمله پشم ، پارچه ، پنبه ، ابريشم ، كنف و رامي بافته ، بافتني يا دوخته مي شود.

اگرچه مصرف كنندگان مدرن ممكن است توليد لباس مرد عنكبوتي قرمز را امري مسلم بدست آورند ، ساخت پارچه با دست يك فرآيند خسته كننده و كارگر است كه شامل الياف سازي ، ريسندگي و بافندگي است. صنعت نساجي براي اولين بار در زمان انقلاب صنعتي مكانيزه شد – با دستگاه هاي بافندگي نيرو گرفته.

فرهنگ هاي مختلف شيوه هاي مختلف ايجاد لباس مرد عنكبوتي پسرانه از پارچه را به وجود آورده است. يك روش به سادگي شامل پارچه زدن است. بسياري از مردم لباس مرد عنكبوتي پيشرفته متشكل از مستطيل هايي از پارچه را كه متناسب با آنها بسته بندي شده بود مي پوشيدند و مي پوشند – مثلاً دهوتي براي مردان و ساري براي زنان در شبه قاره هند ، كلت اسكاتلندي و سارافون جاوه. لباس ها ممكن است به راحتي بسته شوند (دهوتي و ساري). يا سنجاق يا لباس هاي مرد عنكبوتي پسرانه را در جاي خود (كيلت و سارافون) نگه مي دارد. پارچه بريده نشده باقي مانده و افراد در اندازه هاي مختلف مي توانند لباس مرد عنكبوتي تولد را بپوشند.

 

 

http://harajkaade.ir/product/%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3-%d9%85%d8%b1%d8%af-%d8%b9%d9%86%da%a9%d8%a8%d9%88%d8%aa%db%8c/

فوايد قهوه لاته قارچ گانودرما

۱۰ بازديد

خريد اينترنتي كافه لاته با قارچ گانودرما

براي برخي از افراد جاي سوال مي باشد كه قهوه لاته گانودرما چيست؟ و چه ويژگي هايي را دارا مي باشد؟ در پاسخ به اين سوال مي توان گفت قهوه لاته با قارچ گانودرما از محبوب ترين و شگفت انگيز ترين نوشيدني ها در مقايسه با محصولات مشابه بوده و با تركيبات درجه يك و بي نظيري تهيه شده و به فروش مي رسد كه به منظور درمان بسياري از بيماري ها مورد استفاده قرار مي گيرد. افراد مي توانند در خريد اينترنتي پاسخ دقيق قهوه گانودرما لاته چيست؟ را به دست آورند؛ و همچنين اطلاعاتي در خصوص فوايد و مزيت هاي استفاده از اين محصول را كسب كنند. براي خريد اين محصول بهتر است معتبرترين و قابل اعتمادترين وب سايت را در انتخاب خود قرار داده و اصل محصول را با قيمت مناسب تهيه نماييد.

 

قهوه لاته گانودرما دكتر بيز داراي طعمي شيرين و خامه اي شكل است و مناسب براي شروع روزي پر از انرژي مي باشد. خيلي سريع اماده شده و داراي خواص فراواني مي باشد كه در زير به آن اشاره كرده ايم :

 

حاوي گانودرما لوسيدم
تقويت سيستم ايمني بدن به ميزان قابل قبول
پاكسازي و سم زدايي بدن
موثر بر رفلاكس معده
موثر در ديابت
افزايش شيرمادران به شكل چشم گير

فوايد بي نظير قهوه لاته گانودرما

 

قهوه لاته گانودرما يكي از بهترين و بي نظيرترين نوشيدني هاي موجود در فروشگاه دمنوش لاغري مي باشد كه با داشتن تركيبات و طعم بسيار بي نظير خود توانسته است توجه بسياري از افراد را به سوي خود جذب كند. قهوه فوري لاته دكتر بيز قيمت بسيار مناسبي را دارد و شما مي توانيد با در نظر گرفتن بودجه در اختيار خود، يكي از بهترين و با كيفيت ترين اين محصول را تهيه كرده و در سبد خريد خود قرار دهيد. در نظر داشته باشيد كه آدرس محل تحويل محصول را نيز با نهايت دقت وارد كنيد تا سفارشتان در كوتاه ترين زمان ممكن به دستتان برسد.

قهوه لاته گانودرما

قهوه يكي از قديمي ترين و بي نظيرترين نوشيدني هايي مي باشد كه از زمان هاي بسيار دور مورد توجه بسياري از افراد در سراسر جهان واقع شده است. امروزه نيز با اضافه كردن تركيبات مفيد و متنوعي به قهوه خالص، محصولاتي را توليد و عرضه مي كنند كه طعم و عطر بسيار مدهوش كننده اي را دارد و از خواص بسيار بي نظيري برخوردار باشد. يكي از اين فرآورده هاي بي نظير قهوه، قهوه لاته گانودرما مي باشد كه با داشتن ويژگي ها و خواص بي نظير خود توانسته است توجه بسياري از افراد را به سوي خود جذب كند. در نظر داشته باشيد كه اين محصول در يكي از بهترين شركت هاي توليد قهوه و فرآورده هاي آن تهيه و مي شود كه متخصصان صنايع غذايي نظارت مستقيم بر اين محصول داشته و همين امر سبب شده است كه اين محصول يكي از با كيفيت ترين و بي نظيرترين محصولات موجود در فروشگاه ما به شما بياييد. براي استفاده از اين محصول بي نظير مي توانيد هم اكنون از وب سايت پيش روي خود اقدام كنيد. در ادامه مقاله سعي بر آن داريم تا در مورد خريد قهوه لاته گانودرما و قيمت اين محصول شگفت انگيز توضيحات بيشتري را به حضورتان ارائه دهيم كه شما نيز مي توانيد با همراهي ما تا آخر اين مقاله اطلاعات بسيار مفيدي را به دست بياوريد.

 

 

 

بهترين زمان مصرف قهوه فوري لاته دكتر بيز

قهوه فوري لاته دكتر بيز يكي از بهترين و بي نظيرترين محصولات موجود در فروشگاه اينترنتي دمنوش لاغري مي باشد كه با داشتن طعم بسيار جالب خود توانسته است توجه بسياري از مصرف كنندگان را به سوي خود جذب كند. بهترين زمان مصرف قهوه لاته گانودرما بستگي به ميل و علاقه شما دارد كه مي توانيد اول صبح به شكل ناشتا يا در آخر شب مورد استفاده قرار داده و تاثيرات و خواص بي نظير آن را در كوتاه ترين زمان ممكن مورد مشاهده قرار دهيد. شما مي توانيد صبح خود را با نوشيدن اين محصول لذيذ شروع كرده و يك روز بسيار پر انرژي و شادابي شروع كنيد تا بتوانيد به راحتي از پس كارهاي روزمره گي خود بر بيايد و احساس خستگي نداشته باشيد. اگر قرار است در آينده نزديك به يك مصاحبه كاري دعوت شويد بهتر مي باشد كه از چند روز قبل، اقدام به نوشيدن اين نوشيدن بي نظير داشته و از استرس و اضطراب خود بكاهيد. روزي پر از انرژي را با نوشيدن يك فنجان قهوه لاته گانودرما تجربه كنيد.


فوايد قهوه لاته قارچ گانودرما

 

 

قهوه لاته بيز

 

http://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d9%84%d8%a7%d8%aa%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2-2/

چاي سبز چگونه گياهي است؟

۹ بازديد

خواص چاي سبز

چاي سبز همانطور كه گفته شد يكي از معجزات طبيعت است كه به دليل داشتن خواص فراوان مورد توجه بوده است. در ادامه به برخي از فوايد اين دمنوش گياهي اشاره خواهيم كرد:

    تقويت كننده عملكرد مغز
    داراي خاصيت ضد سرطاني
    آرامش بخش
    كاهش خطر ابتلا به بيماري هاي قلبي و عروقي
    كاهش وزن
    بالا بردن مقاومت بدن در برابر بيماري ها

اينها تنها بخشي از هزاران خاصيت اين دمنوش است كه به آن اشاره شد.

 

چاي سبز يكي از انواع چاي است كه ما اغلب نام آن را بيشتر با كاربردهاي دارويي مي شنويم و در اين مقاله هم قصد داريم تا در مورد خواص چاي سبز بيشتر براي شما صحبت كنيم كه اميدواريم مورد استفاده شما عزيزان همراه قرار گيرد. با ما همراه باشيد.

چاي سبز چگونه گياهي است؟

چاي 5040 يكي از انواع چاي است كه از گلبرگها و جوانه‌هاي تازه گياه چاي به دست مي‌آيد. در فرايند توليد چاي سبز اكسايش بسيار كم انجام مي گيرد. خوب است بدانيد كه چاي سبز در انواع مختلفي از قبيل چيني و ژاپني وجود دارد. نوع ژاپني چاي سبز به اوچا (به ژاپني: 緑茶) شهرت دارد.

شما عزيزان علاقه مندان مي توانيد براي تهيه اين محصول همين الان از فروشگاه اينترنتي 5040 چاي لاغري خود را سفارش دهيد . ما شرايط خريد اينرتنيت را به صورت زير برايتان فراهم كرده ايم :

 

يكي از بهترين انواع دمنوش هاي گياهي كه اين روزها بسيار طرفدار پيدا كرده همه جا سخن از ان است چاي سبز مي باشد. اين نوشيدني كه تاريخچه ان باز مي گردد كه سرزمين هاي اسياي شرق داراي خواص بسيار زيادي بوده و در طب سنتي نيز به ان اشاره هاي فراواني شده است. يكي از بهترين محصولات توليد شده در بازار ايران در اين رابطه چاي سبز تيما مي باشد. برند تيما در طول چند سال گذشته يكي از پر فروش ترين برندها بوده و خيلي زود توانسته جايگاه مناسبي در سبد غذايي خانوارهاي ايراني بيابد.

محصولات چاي لاغري تيما در دو مدل دم كردني و كيسه اي توليد مي شود و هر دو محصول از كيفيت بسيار بالايي برخوردا هستند.محصولات چاي سبز دم كردني اين برند با قيمت 28 هزار تومان عرضه شده است و براي مصرف يكماه كفايت مي كنند. محصولات چاي كيسه اي تيما نيز داراي 100 عدد تي بگ بوده و براي مصرف يكماه شما كافي مي باشد.اما نحوه خريد و تهيه اين محصول به شرح زير مي باشد :

 

 

خريد عمده چاي سبز كيسه اي تيما

http://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%da%a9%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%aa%db%8c%d9%85%d8%a7/

قهوه موكا گانودرما و تهيه آن

۹ بازديد

قهوه فوري گانودرما مدل موكا

قهوه موكا از تركيب قهوه اسپرسو، شير داغ و شكلات شيرين تهيه گرديده و عطر و بويي بسيار دلپذير و منحصر به فرد خواهد داشت. در برخي موارد شير و خامه را نيز مي توان به سطح قهوه موكا اضافه نموده و طعمي دل انگيزتر به آن بخشيد. يك نوع بسيار خوشمزه و بي نظير از اين نوع قهوه، كه آن را نوعي قهوه لاته مي دانند، قهوه موكا قارچ گانودرما است. قهوه فوري موكا با قارچ گانودرما داراي خواص درماني و فوايد بسيار زيادي بوده و از بروز بسياري از بيماري ها پيشگيري مي نمايد.(تصوير۲)

قهوه موكا گانودرما و خواص آن
تاثير بر كاهش وزن و لاغري

يكي از مهمترين و قابل توجه ترين خواص درماني اين نوع قهوه، تاثير بر كاهش وزن، لاغري و تناسب اندام بوده و با افزايش چربي سوزي، كاهش اشتهاي كاذب و افزايش متابوليسم بدن، قادر به ايجاد كاهش وزن و تناسب اندام بويژه در بانوان جوان است.

تاثير بر سلامت پوست و مو

از جمله خواص شگفت انگيز قارچ موكا گانودرما، تاثيرات مثبت و بسيار منحصر به فرد بر حفظ سلامتي پوست و مو بوده و از بروز پيري زودرس، چين و چروك، سياهي، افتادگي، آكنه هاي پوستي و خشكي موها پيشگيري خواهد نمود.

تاثير بر انرژي زايي بدن

يكي از خواص ويژه و بسيار مهم قهوه و قارچ گانودرما و تركيب آن دو با يكديگر، تاثير بر انرژي زايي، افزايش قدرت بدني و توان جسمي بوده و از بروز خستگي هاي ناشي از كار، فعاليت و ورزش در طول روز جلوگيري خواهد نمود. اين نوع قهوه براي ورزشكاران و افراد با فعاليت بدني بالا، گزينه مناسبي بوده و نيرويي مضاعف به آن ها خواهد بخشيد.

قيمت قهوه موكا با قارچ گانودرما

قيمت اين نوع قهوه بسيار مناسب و مقرون به صرفه بوده و امكان تهيه آن، براي تمامي افراد و متقاضيان وجود خواهد داشت.

تركيبات قهوه موكا گانودرما در كنار يكديگر يك نوشيدني بي نظير و بسيار گوارا خلق نموده و عطر و طعمي دلپذير به آن بخشيده است.

قهوه موكا گانودرما و تهيه آن

توصيه مي شود به منظور خريد قهوه موكا گانودرما ، به مراكز خريد معتبر مراجعه نموده و در صورت امكان، حتما به نمايندگي هاي پخش اين محصولات مراجعه كرده و قهوه موكا گانودرما اصل و با كيفيت را از آن تهيه نماييد. خريد موكا گانودرما و تهيه اينترنتي اين نوع قهوه، يكي ديگر از راه هاي دريافت اين محصول بوده و توصيه مي شود حتما به منظور خريد آن، به سايت فروشگاه هاي اينترنتي معتبر مراجعه نموده و از با كيفيت بودن محصول خود اطمينان حاصل نماييد.

 

سفارش قهوه فوري موكا

http://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d9%81%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%85%d9%88%da%a9%d8%a7/

قيمت چاي سبز مدل دم كردني با برند تيما چقدر است ؟

۱۱ بازديد

نحوه خريد چاي لاغري تيما

به دليل محبوبيت چاي تيما، متأسفانه امروزه شركت ها و سايت هاي بسياري مي توانند اين محصول را به صورت تقلبي به فروش برسانند. بدين جهت توصيه مي كنيم براي خريد چاي تيما به مراكز معتبر و مجاز مراجعه نماييد. از جمله سايت هاي معتبر فروش اين محصول، سايت 5040 چاي لاغري تيما است كه محصولات اصل و اورجينال تيما را با قيمتي بسيار مناسب به مشتريان خود در سراسر كشور ارائه مي دهد. نحوه خريد چاي تيما از سايت 5040 بسيار آسان بوده و در هر زمان و مكاني امكان پذير مي باشد. لذا با مراجعه به سايت 5040 ديگر دغدغه رفتن به فروشگاه هاي محلي و يا نداشتن وقت خريد را نخواهيد داشت.

 

 

 

عرضه چاي لاغري تيما به صورت هاي مختلف

چاي تيما هم به صورت كيسه اي و هم به صورت بسته اي به مشتريان عرضه مي شود. فروش اين چاي به صورت گسترده در تمامي شهرها و كشورهاي اطراف انجام مي گيرد و از تنوع بسياري در اندازه و وزن هاي گوناگون برخوردار است. چاي تيما با به دست آوردن يك سابقه كاري خوب و موفق در بين مشتريان، امروزه در زمينه گسترده اي خريد و فروش مي شود كه دليل اصلي آن مي تواند كيفيت و اثرگذاري خوب آن باشد.

البته در كنار برند تيما مي توان به برخي ديگر از محصولات با كيفيت موجود در بازار نيز اشاره كرد همچون :

چاي دكتر سينا

چاي رفاه لاهيجان

چاي ترش لاغري

چاي سفيد

قهوه سبز

 

قيمت چاي سبز مدل دم كردني با برند تيما چقدر است ؟

 

اين محصول با قيمت 28 هزار تومان به بازار عرضه شده است. البته اگر مي خواهيد براي كاهش وزن و لاغري از اين نوع دمنوش استفاده كنيد توصيه مي كنيم يك دوره سه ماهه تا شش ماهه را در برنامه خود قرار دهيد.ما براي رفاه حال شما عزيزان براي خريد هاي بيش از يك عدد تخفيف ويزه يا را در نظر گرفته ايم كه م يتوانيد اطلاعات كامل در اين مورد را در زير مشاهده نماييد.

اما در مورد محصول چاي سبز دم كردني تيما بايد گفت محصول فوق داراي 5 بسته 50 گرمي بوده و با بالاترين كيفيت ممكن بسته بندي و به بازار عرضه شده است.تركيبات به كار رفته در اين چاي سبز بي نظير و در نوع خود منحصر به فرد است كه در زير به آن اشاره كرده ايم :

از چه گياهاني در دمنوش گياهي تيما استفاده شده است ؟

گياه زيره

گياه كاسيا

چاي اولونگ

به ليمو

گياه زعفران

و برگ هاي تازه چاي لاغري

وجود چنين تركيبي علاوه بر اينكه باعث شده است تا ميزان اثر گذاري اين چاي براي لاغري افزايش يابد همچنني باعث شده تا طعم و مزه بسيار عالي به خود بگيرد و مورد پسند ذاعقه ايراني ها باشد. هر كدام از اين گياهان به كار رفته در چاي سبز دم كردني تيما داراي خواص بي نظيري هستند و تركيب آنها با هم از اين محصول نوشديني جادويي را ساخته كه براي سلامتي بسيار مفيد خواهد بود.

 

 

براي اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد

راهنماي خريد ژل طبي افزايش قد در داروخانه ها

۹ بازديد

انواع ژل افزايش قد

خريد ژل افزايش قد از داروخانه در دو مدل طراحي و توليد شده است:

– ژل با لايه‌هاي قابل‌تفكيك

– ژل يك‌تكه مانند كفي كفش لژ دار

موارد استفاده از انواع ژل‌هاي افزايش قد

ژل با لايه‌هاي قابل‌تفكيك در انواع كفش‌ها قابل‌استفاده مي‌باشد و مي‌توان لايه‌هاي آن‌ها را بر اساس ميزان افزايش قد تنظيم نمود. جهت كفش‌هاي فيت پا و كالج‌ها حتماً بايد از ژل با لايه‌هاي قابل‌تفكيك استفاده كرد.

افرادي كه پاي پرانتزي دارند يا فرم پاشنه پاي آن‌ها خميدگي دارد، بهتر است كه از ژل‌هاي يك‌تكه استفاده نمايند.

ژل افزايش قد نيز عمر مفيد دارد و عمر آن در صورت استفاده مداوم حدود يك سال مي‌باشد چراكه لايه‌هاي آن به‌صورت فشرده درمي‌آيد. به همين دليل پس از استفاده طولاني مي‌بايست نسبت به تعويض آن اقدام كرد.

 

فشرده شدن ژل افزايش قد

از مهم‌ترين عوامل كيفيت و فشرده شدن ژل افزايش قد، جنس سيليكون به‌كاررفته در ساخت ژل مي‌باشد كه به نسبت مرغوبيت آن مدت‌زمان استفاده و تحمل فشردگي آن متغير است.

اگر اين ژل فشرده گردد، تفاوتي با كفي‌هاي معمولي كفش نخواهد داشت. نوع و جنس كفش نيز در كيفيت ژل تأثيرگذار مي‌باشد. فشار لبه‌هاي كفش مي‌تواند در فشردگي ژل مؤثر باشد.

ژل‌هاي بي‌كيفيت كه با مواد پتروشيمي درجه ۳ و ۴ ساخته مي‌شوند، علاوه بر ايجاد بوي بد در كفش مي‌تواند باعث حساسيت پوستي نيز شود. پس از مدتي استفاده از ژل‌هاي بي‌كيفيت، آن‌ها دچار له‌شدگي و پارگي مي‌شوند. پس بهتر است از همان ابتدا اين ژل‌ها را از داروخانه‌ها يا مراكز معتبر تهيه نماييد تا از اصل بودن محصول اطمينان حاصل كنيد.

خريد ژل افزايش قد از داروخانه با توجه به دارا بودن سيليكون درجه‌يك، علاوه بر راحتي استفاده از آن، ميزان قد متناسب با خواسته افراد را تأمين مي‌نمايد

سايز خاصي براي اين محصول تعريف نشده است و در صورت خريد ميتوانيد براي كفش هاي مختلف با هر شماره اي از آنها استفاده كنيد. نوع زنانه و مردانه نيز براي آن تعريف نشده است و محصول ارائه شده انعطاف بسيار بالايي دارد بطوريكه براي همه و با هر سايز كفشي مناسب است. در صورت داشتن هرگونه سوال ميتوانيد با شماره …. تماس حاصل فرماييد.

مشاورين مجموعه در همه ساعات شبانه روز آماده پاسخگويي به سوالات شما عزيزان ميباشند.

قيمت ژل افزايش قد betall اصل

قيمت اين ژل بسيار مناسب است و همه افراد با هر توانايي مالي ميتوانند آن را خريداري و از مزاياي آن بهره مند شوند. اين ژل علاوه بر قيمت مناسبي كه دارد مزاياي بي نظيرش نيز آن را بعنوان بهترين راهكار افزايش قد به ديگران معرفي كرده است پس اگر در شرايطي هستيد كه به علت كوتاهي قد اعتماد بنفس تان را از دست داده ايد اكنون اقدام نماييد و پس از ثبت سفارش و پرداخت هزينه محصول را درب منزل تحويل بگيريد.

 
راهنماي خريد ژل طبي افزايش قد در داروخانه ها

ژل افزايش قد در داروخانه مورد نياز خود را حتما از وب سايت هاي اينترنتي قابل اعتمادي تهيه و خريداري كنيد تا بتوانيد اصل اين محصولات را تهيه و آن را مورد استفاده قرار دهيد. براي خريد اينترنتي ژل طبي افزايش قد در داروخانه ها مي توانيد به راحتي از همين وب سايت بر روي محصول مورد نظر خود كليك كرده و آن را در سبد خريد خود اضافه كنيد. همچنين شما مي توانيد قبل از خريد اينترنتي ژل طبي مناسب براي افزايش قد مورد نظر خود، در خصوص نظرات ديگر خريداران نيز اطلاعات مورد نياز خود را به دست آورده و با اطلاعات بيشتري اقدام به خريد ژل مذكور نماييد.

 

http://harajkaade.ir/product/%da%98%d9%84-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%82%d8%af-%d8%a7%d8%b5%d9%84/

چگونه از تخفيف ويژه براي خريد چاي لاغري كرفس برخوردار شوم؟

۱۱ بازديد

 

 

چاي كرفس 5040 مي تواند در طورتيكه به صورت منظم و به طور مداوم با يك برنامه ريزي از قبل تايين شده اقدام به مصرف آن نماييد براي شما كاهش وزن خوبي را به همراه داشته باشد.در يك نگاه كلي مي توان مهمترين خواص اين دمنوش لاغري را به صورت زير عنوان كرد :

 

خواص چاي سبز كرفس چيست ؟

ميزان سوخت ساز بدن را بالا برده و براي از بين بردن بافت هاي چربي فوق العاده تاثير گذار است.

براي از بين بردن بوي بد هان بسيار مناسب و مفيد است.

براي از ابين بردن ناراحتي هاي اعصاب مفيد است.

براي درمان روماتيسم و بهبود آرتروز مناسب است.

براي كاهش ميزان تري گليسيريد بسيار مناسب است.

براي تقويت دستگاه قلب و عروق مناسب است.

براي كاهش ميزان فشار خون مناسب است.

براي جلوگيري از ابتلا به بيماري ديابت مي تواند مفيد باشد.

 

 

 

 

 

 

نحوه تهيه محصول چاي لاغري كرفس 5040 چگونه است ؟

 

شما جهت خريد چاي كرفس مي توانيد همين الان به يكي از روش هاي زير اقدام نماييد :

بروي دكمه خريد پستي در زير كليك كرده و سفارش خود را ثبت نماييد.

با شماره تلفن تماس گرفته وتلفني سفارش خود را ثبت نماييد.

مي توانيد مشخصات كامل خود شامل آدرس پستي + كد پستي + نام محصول + نام گيرنده را به شماره بالا پيامك كرده و از اين طريق سفارش خود را ثبت نماييد.

 

چگونه از تخفيف ويژه براي خريد چاي لاغري كرفس برخوردار شوم؟

 

در حالت عادي اگر شما اقدام به خريد يك بسته از اين محصول نماييد با همان قيمت روي جلد مي توانيد آنرا تهيه و در اختيار داشته باشيد. اما اگر به منظور لاغري و كاهش وزن مي خواهيد اقدام به خريد چاي سبز كرفس نماييد بايد حداقل يك دوره سه ماهه تاشش ماه اقدام به مصرف اين دمنوش گياهي نماييد تا بتوانيد بهترين تاثيرات انرا دريافت نماييد.ما براي شما عزيزان كه مي خواهيد بيش از يك بسته زا اين محصول را به صورت همزمان خريداري كنيد تخفيف ويژه اي را در نظر گرفته ايم :

 

 

دمنوش كيسه اي تيما

 

http://harajkaade.ir/product/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d8%aa%db%8c%d9%85%d8%a7-%d9%88-%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%db%b5%db%b0%db%b4%db%b0/

چاي سبز: به عنوان يك محرك عمل مي كند؟

۹ بازديد

چاي دمنوش لاغري سحر

 

اين يك درمان معجزه آسا از شرق دور محسوب مي شود ، گفته مي شود شما را لاغر مي كند ، پوست را تميز مي كند و حتي در برابر سرطان محافظت مي كند. دمنوش سحر براي لاغري  محبوبيت روزافزوني پيدا مي كند ، طرفداران سرسخت حتي معتقدند كه عمر را افزايش مي دهد. اما حقيقت افسانه هاي سلامتي در مورد برگ هاي سبز چيست؟ EAT SMARTER مهمترين س questionsالات را روشن مي كند: چاي سبز ، جلوه ها و افسانه ها.

 

دمنوش سحر لاغري: اثر “درمان معجزه آسا”

اثرات درماني متعددي به چاي سبز نسبت داده مي شود و آسيايي ها هزاران سال است كه به اثرات سلامتي آن قسم خورده اند. در اينجا نيز ، لاغري با دمنوش سحر به طور فزاينده اي محبوب شده است و مطالعات علمي متعددي در مورد اثربخشي آن است. اما س questionال پيش مي آيد. دمنوش لاغري سحر : آيا م workثر است يا فقط يك افسانه است؟ طبق مطالعات ، برخي از مواد موجود در سفارش دمنوش سحر  (به عنوان مثال فلاونوئيدها ، اسيدهاي فنوليك و كومارين ها) از بيماري هاي روزمره و حتي سرطان محافظت مي كنند. علاوه بر اين ، آنتي اكسيدان هاي موجود در چاي به اتصال راديكال هاي آزاد خطرناك كه مي توانند شما را بيمار كنند ، كمك مي كند. دمنوش گياهي سحر همچنين داراي اثرات ضد التهابي است ، مي تواند فشار خون را كاهش دهد و طبق برخي مطالعات ، از بيماري هاي قلبي عروقي محافظت مي كند. علي رغم همه سرخوشي ها ، كارشناسان نسبت به به تصوير كشيدن دمنوش هاي گياهي سحر به عنوان يك معجزه آسا هشدار مي دهند.

 

محصولات دمنوش سحر: تاثيري در كاهش وزن دارد؟

آنچه مي خواهيد بخوريد ، مقدار زيادي چاي سبز بنوشيد و وزن كم كنيد؟ متأسفانه ، اين كار نمي كند – چاي سبز نمي تواند معجزه كند ، و متأسفانه شما هم نمي توانيد آن را باريك بنوشيد. با اين حال ، تركيبات موجود در چاي سبز مي توانند از يك رژيم غذايي همراه با يك رژيم غذايي سالم و ورزش پشتيباني كنند: نوشيدني گرم هيچ كالري ندارد ، اما سوخت و ساز بدن و چربي سوزي را تحريك مي كند. در اينجا پنج چاي برتر براي كاهش وزن آورده شده است.

 

چاي سبز: به عنوان يك محرك عمل مي كند؟

نمايندگي دمنوش سحر همچنين حاوي كافئين تحريك كننده (سابقاً: تين) است. و حتي بيشتر از قهوه! با اين حال ، اين مربوط به حالت خام محصولات ، يعني برگهاي چاي و دانه هاي قهوه است. از آنجا كه براي يك فنجان چاي از برگ هاي كمتر از دانه هاي يك قهوه استفاده مي شود ، از نظر محتواي كافئين در نوشيدني هاي آماده شده ، دمنوش هاي سحر دوباره در پشت قهوه قرار دارد. اما: دمنوش لاغري تي بگ سحر در هنگام نوشيدن شما يك سلاح معجزه آساي واقعي است ، زيرا به اندازه قهوه شما را عصبي نمي كند. از آنجا كه تانين موجود در آن ، اثر تحريك كننده آن را كمي كاهش مي دهد.

 

 

http://harajkaade.ir/product/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%d8%b3%d8%ad%d8%b1/