سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

سير سياه دكتر بيز براي لاغري/09109483228

۱۱ بازديد

مصرف سير سياه چگونه مي تواند بر كاهش وزن افراد تاثير بگذارد؟تركيبات فعال موجود در اين ماده غذايي شگفت انگيز قادر است تا با استفاده از مكانيسم هاي مختلف موجب كاهش اشتها و افزايش متابوليسم سلولهاي چربي شده و به عنوان گياهي معجزه گر ظاهر شود. اگر در مورد تاثير سير سياه بر لاغري هنوز هم دچار شك و ترديد هستيد، بايد بدانيد كه تاثير سير سياه بر كاهش وزن توسط بسياري از مطالعات و تحقيقات انجام شده در حوزه علوم تغذيه و طب سنتي ايراني به اثبات رسيده و قابل استناد مي باشد. پس با خيالي آسوده مي توانيد اقدام به مصرف اين محصول نماييد.
يك مزيت جالبي كه در سير سياه فرآوري شده دكتر بيز وجود دارد و سبب گشته تا طيف وسيعي از مصرف ‌كنندگان به خريد اين محصول تمايل پيدا كنند، تاثير بسزاي اين تركيب در پيشگيري از پيري زودرس و چين و چروك هاي پوستي است.
سير سياه دكتر بيز براي لاغري
چگونگي اثرگذاري سير سياه بر كاهش اشتها و وزن مصرف كنندگانعمده اثرگذاري سير سيـاه را مي توان به تركيبات آنتي اكسيداني و آلستين موجود در آن نسبت داد. در رابطه با اين تركيب گياهي، تاكنون تحقيقات و مطالعات آزمايشگاهي بسيار گسترده‌اي در خصوص تاثير آن بر لاغري و كاهش وزن صورت گرفته كه نتايج مثبتي را در اين رابطه به اثبات رسانده است.
كاهش اشتها يكي از موثرترين راهكار ها جهت كاهش وزن در افراد چاق مي باشد كه اين امر با مصرف سير سيـاه به سادگي رخ خواهد داد و بدين طريق ميزان پرخوري در اين دسته از افراد تا حد زيادي كاهش پيدا مي كند. شايد برايتان سوال باشد كه به چه طريق اين اتفاق مي افتد؟ در پاسخ بايد بگوييم كه با مصرف اين ماده غذايي، فرمان كاهش اشتها از طريق پيام هايي به مركز كنترل اشتها در هيپوتالاموس فرستاده شده و به دنبال آن افزايش هورمون آدرنالين موجب مي شود تا سوخت و ساز بدن افزايش پيدا كند. به طور كلي مصرف منظم سير سيـاه دكتر بيز، با فعال نمودن دو عامل كاهش اشتها و پيشگيري از پرخوري و ريزه خواري، در كنار افزايش متابوليسم  سلول هاي چربي، در نهايت منجر به ايجاد كاهش وزن، لاغري و تناسب اندام در فرد مصرف كننده خواهد شد.
تصوير شماره شش
افزودن سيـر سياه به برنامه رژيم غذاييسير سياه بدون اضافه كردن كوچكترين كالري، طعمي فوق العاده به غذاها مي‌دهد. هيچكس در رژيم كاهش وزني كه غذاهاي خوشمزه نداشته باشد، دوام نمي‌آورد. بنابراين استفاده از مواردي مانند سير سياه كه علاوه بر مزاياي فوق العاده، طعم عالي هم دارند انگيزه افراد براي دنبال كردن رژيم غذايي را افزايش مي ‌دهد. همانطور كه در بخش پيشين گفتيم، سير سياه كمك مي ‌كند تا براي طولاني مدت احساس سيري كنيد. همچنين سبب تقويت انرژيتان مي ‌شود و كالري‌هاي اضافي را مي‌سوزاند. بنابراين مصرف آن براي ورزش و تناسب اندام هم مفيد است. مصرف مرتب اين محصول سبب افزايش كلي سوخت و ساز و تقويت سيستم ايمني بدن مي ‌شود.
 
خواص و فوايد سير سياه دكتر بيز و قيمت آن
 
خواص شگفت انگيز و بي شمار گياه سير بدون شك براي همه ما انسان ها ثابت شده است؛ بر همين اساس سير سياه دكتر بيز از جمله محصولات گياهي و دارويي موجود در بازار با خواص منحصر به فردي است كه مزه اي شبيه به ميوه انجير دارد. در اين بخش قصد داريم تا اطلاعاتي را راجع به خواص و فوايد سير سياه و قيمت خريد آن با شما خوانندگان عزيز و محترم به اشتراك بگذاريم؛ همراه ما باشيد.

 

منبع نوشته هاي بالا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.