جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

محصولات برند تيما داراي تركيبات زير هستند :/09109483228

۱۲ بازديد

قيمت چاي لاغري تيما با توجه به تمام موارد عنوان شده اما بسيار به صرفه و توجيه پذير است . شما با هزينه اي اندك مي توانيد اقادام به خريد يكي از محصولاات تيما نماييد . و پكيج هاي سه ماهه و شش ماهه ما را كه براي لاغري در نظر گرفته ايم را با تخفيف بسيار مناسب دريافت نماييد.
 
اگر بخواهيم تاريخچه اي از اين گياه بگوييم بايد ابتدا عنوان كنيم كه منشا اين گياه از كشور چين بوده و در دوران باستان در اين كشور از چاي سبز براي درمان بسياري از بيماري ها استفاده ميشده است.در ايران اما بسياري تنها به منظور كاهش وزن و لاغري اقدام به تهيه چاي لاغري تيما مي كنند و البته اين موضوع باعث نخواهد شد تا شما از ديگر خواص اين نوشيدني بي نظير بي بهره بمانيد و قطعا با هر بار نوشيدن چاي سبز لاغري مي توانيد از تمامي خواص بي نظيري كه دارد بهترين استفاده را براي خود داشته باشيد.
 
شما بعد از خريد چاي سبز تيما و دريافت محصول خود بايد طبق يك برنامه ريزي دقيق اقدام به مصرف آن نماييد تا بتوانيد بهترني نتيجه را براي خود شاهد باشيد. ابتدا بايد ميازن مصرف روزانه تان را مشخص كنيدم شما مي توانيد روزانه بين 3 تا 5 فنجان از اين نوشيدني گوارا ميل نماييد.دقت كنيد كه شما در طي دوره اي كه قصد داريد كاهش وزن خوبي را بار يخود به همراه بياوريد در كنار مصرف مواد غذايي مناسب همچون استفاده از چاي لاغري تيما 5040 بايد بتوانيد ميزان فعاليت بدني خود را نيز كمي افزايش داده و بروي برنامه غذاي يخود كنترل خوبي داشته باشيد.
خوشبختتانه در اين زمنيه با توجه به اگاهي هاي لازمي كه صورت گرفته شاهد هستيم كه مردم هر روز بيشتر از ديروز به نوشيدن اين چاي گياهي روي مي آورند. و اين خود جاي خوشحالي بسيار زيادي دارد.
شما مي توانيد به صورت نقدي از فروشگاه اينترنتي 5040 چاي لاغري اقدام به تهيه محصول خود نماييد اما امكاني كه براي شما در نظر گرفته ايم اين است كه در هر كجاي كشور كه باشدي بدون نياز به پرداخت اوليه وجه ابتدا كالاي خود را دريافت كرده و سپس نسبت به پرداخت وجه اقدام نماييد.
 
 
اما در مورد خصوصيات چاي لاغري تيما اصل مي توان به موارد زير اشاره كرد :
محصولات برند تيما داراي تركيبات زير هستند :
چاي اولونگ كه به چاي شاهانه معروف است.گياه به ليمو جهت آرامش و خوش عطر كردن اين دمنوشزعفران براي آرامش اعصاب و جهت خوش رنگ كردن اين چايزيره سبز جهت لاغري و مبارزه با بافت هاي چربيگياه كاسيا براي خوش طعم و خوش رنگ كردن اين نوشيدنيمعمولا در اداره جات و شركت ها به منظور راحتي كار از چاي سبز تيما ۵۰۴۰ كيسه اي استافده مي شود و افرادي كه در منزل هستند از مدل دم كردني ان استفاده مي كنند. همانطور كه رد بالا نيز عنوان كرديم اگر شما به منظور كاهش وزن و لاغري مي خواهيد از اين نوشيدني استفاده نماييد توصيه مي كنيم حتما از يكي از پكيج هاي سه ماه تا شش ماه ما استفاده كنيد تا بتوانيد تاثير نهايي اين محصول را مشاهده كنيد.در هر كجاي ايران عزيز كه باشيد ما ابتدا محصول چاي سبز لاغري تيما را برايتان ارسال خواهيم كرد و سپس وجه انرا دريافت مي كنيم.
گياه چاي سبز به خودي خود داراي طعمي و مزه اي گس مانند است و شايد ذاعقه ايراني انرا نپسندد. به همين منظور شركت تيما با در نظر گرفتن اين مشكل از تركيباتي كه رد بالا نام برديم در اين محصول استفاده كرده تا هم آنرا را داراي طعم و مزه اي دلپذير تر نمايد و هم اينكه شاهد هستيم خواص بي نظير ديگري به واسطه افزوده شدن اين گياهان در اين نوشيدني مي توان يافت.
در بالا نيز اشاره كديم كه قيمت چاي لاغري تيما در مدل دم كردني هر بسته ۲۸ هزار تومان مي باشد و در مدل كيسه اي هر بسته ۳۲ هزار تومان است.البته شما چنانچه بخواهيد از پكيج هاي ما استافده نماييد ما برايتان تخفيف مناسبي را رد نظر گرفته ايم كه توضيحات انرا در بخش ابتدايي عنوان كرده ايم.براي خريد چاي لاغري تيما تنها كافيست تا بروي دكمه هاي خريد پستي كه در بالا و در ادامه متن مشاده خواهيد كرد كليك كرده و سفارش خود را به صورت آنلاين ثبت نماييد. همچنين مي توانيد جهت خريد تلفني با شماره تماس گرفته و محصول خود را سفارش دهيد.
در زير به برخي ديگر از مزاياي و فوايد چاي سبز تيما به صورت فهرست وار اشاره كرده ايم :با مصرف منظم اين نوشيدني مي توانيد از معرض ابتلا به آسم در امام بمانيدسم زدايي كبد از مهمترين خواص چاي سبز به شمار مي رود.جلوگيري از پوكي استخوان از ديگر مزيت هاي اين نوشيدني است.تقويت سيستم ايمني بدنجلوگيري از سرما خوردگي در زمستاناز بين بردن انواع باكتري هاي مود در درهان و بدن و جلوگيري از مسموميت هاي غذاييدر مورد نحوه مصرف آن بايد گفت شما مي توانيد در طي روز به ميزان ۳ تا ۵ فنجان ميل نماييد.دم كشيدن چاي سبز بسيار سريع بوده و نيازي نيست مدت طولاني انرا در دماي كتري نگه داريد. در حدود ۳ الي ۵ دقيهقق مي توانيد اين نوشيدني را دم كنيد.تا كنون عوارضي از مصرف اين نوشيدني گزارش نشده است اما براي خانم هاي باردار و شيرده بهتر است قبل زا مصرف حتما با يك پزشك در اين زمينه مشورت نمايند

 

 

http://harajkaade.ir/product/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d8%aa%db%8c%d9%85%d8%a7-%d9%88-%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%db%b5%db%b0%db%b4%db%b0/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.