سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

قهوه لاته گانودرما براي لاغري/09109483228

۱۱ بازديد

قهوه لاته گانودرما براي لاغري
با توجه به وجود قهوه اسپرسو در قهوه موكا گانودرما اين محصول داراي مقادير قابل توجهي كافئين مي باشد كه به طور چشمگيري كافئين مي تواند علاوه بر افزايش دادن سطح هوشياري باعث شود تا سوخت و ساز در بدن بالا رفته و بدون فعاليت هاي ورزشي سخت و طاقت فرسا شما شاهد كاهش وزن خود باشيد. قهوه فوري لاته دكتر بيز همانطور كه از نامش پيداست سريعا با حل شدن در آب جوش آماده شده و قابل استفاده مي باشد و اين قابليت را دارد تا طي دو دوره مصرف از مرغوب ترين قهوه لاته گانودرما براي لاغري، گردش خون رساني به سلول ها افزايش يافته و بافت هاي چربي از يكديگر گسسته شوند.
اين محصول كاملا گياهي بهبود سلامت پوست را پس از لاغري تضمين مي كند و تاثيرات مثبتي را در افراد چاق از خود نشان مي دهد. در واقع قهوه لاته گانودرما براي لاغري نه تنها طعم خوشمزه اي دارد بلكه به دليل وجود قارچ گانودرما حاوي مواد مفيدي مانند اسيد آمينه و تري ترپنوئيد است كه سبب شده است تا اين قهوه گانودرما سازش زا باشد. اين قارچ كه به قدرت معنوي شهرت دارد، سيستم ايمني بدن را تقويت كرده و مي تواند بهترين سم زدايي و همچنين پاكسازي را در بدن انجام دهد.
تصوير ۴
خواص قهوه لاته گانودرما
وجود كاكائو در كنار مزاياي بيشمار قارچ گانودرما در قهوه موكا گانودرما خواص فراواني را حاصل نموده است كه از مهمترين اين خاصيت ها مي تواند به موارد زير اشاره كرد.
_ حاوي پلي فنول
_ ايجاد حس آرامش
_ تنظيم كننده فشار خون
_ بالا بردن عملكرد پانكراس و افزايش ترشح انسولين
_ كاهش خطر ابتلا به حمله هاي قلبي و همچنين سكته هاي مغزي
_كنترل وزن
_دفع راديكال هاي آزاد و حفاظت بدن در برابر اغلب سرطان ها
_ تسكين سر درد
_ رفع مشكلات پوستي
_ جلوگيري از ريزش مو
_ترميم قسمت هاي از بدن كه آسيب ديده باشند
_ترشح هورمون هاي مفيد مانند آدرنالين براي آرامش بخشي در بدن
البته خوب است بدانيد زنان باردار و همچنين خانم هاي شيرده بهتر است با مشورت پزشك اين قهوه را استفاده كنند.
تصوير ۵
نحوه مصرف قهوه لاته گانودرما
با توجه به فوايد بيشمار قهوه موكا گانودرما خوب است بدانيد نحوه استفاده از قهوه لاته گانودرما چيست؟ در پاسخ به اين سوال بايد گفت اينكه قهوه لاته گانودرما براي لاغري و يا هر نوع قهوه لاته قارچ گانودرماي ديگري را بسته ذائقه مصرف كننده مي توان هر به صورت گرم يعني با حل كردن يك ساشه از قهوه فوري لاته گانودرما در آب جوش استفاده كنيد و يا به صورت سرد يعني انداختن ميزان مناسبي يخ درون فنجان قهوه از قبل آماده شده ميل كنيد. اما چنانچه قهوه لاته گانودرما دكتر بيز را مورد استفاده خود قرار داده ايد بهتر است به دليل داشتن طعم خامه، اين نوشيدني را به صورت گرم سرو كنيد تا طعم واقعي يك شكلات در كنار يك خامه گياهي را بيشتر احساس كنيد.
 
قهوه لاته گانودرما چيست و اطلاعات كامل در مورد اين قهوه
 
شايد بعضي از شما نام قهوه لاته گانودرما را شنيده باشيد ولي اطلاعات كاملي در مورد اين قهوه و فوايد معجزه آساي آن نداشته باشيد. قهوه ي گانودرما لاته نام يك قهوه خاص گياهي و دارويي مي باشد كه از قارچ تهيه مي شود و به همين علت به آن قارچ دارويي نيز مي گويند.
قهوه لاته گانودرما چيست
قهوه گانودرما لاته چيست؟بي شك مهمترين سوالي كه در ذهن همه شما وجود دارد همين مورد مي باشد، در اين قسمت به طور كامل در رابطه با اينكه قهوه گانودرما چيست صحبت خواهيم كرد. قهوه لاته گانودرما كه به عنوان قهوه فوري لاته گانودرما نيز شناخته مي شود، يك گياه دارويي مي باشد كه از قارچ تهيه مي شود، در حالت كلي خود گانودرما نام يك قارچ دارويي مي باشد كه فوايد بسيار زيادي دارد و بالاي چند هزار سال قدمت دارد. اين قارچ براي بار اول در كشور چين بوجود آمد و به دليل خواص بي نظير و عالي اي كه داشت در كمتر از چند سال در بسياري از كشور هاي دنيا مطرح شد و همين مورد سبب شد تا گانودرما به يكي از مهمترين و پر استفاده ترين مكمل هاي غذايي تبديل شود و بسياري از افراد در ليست غذايي خود قهوه لاته گانودرما را قرار داده اند، قهوه لاته گانودرما براي لاغري، سم زدايي و چندين مورد ديگر استفاده مي شود كه همه آنها را در ادامه كاملا توضيح خواهيم داد.

 

 

خريد اينترنتي قهوه  لاته گانودرما  بيز

 

 

https://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d9%84%d8%a7%d8%aa%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2-2/
 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.