یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

طريقه مصرف قهوه موكا گانودرما

۱۸ بازديد

روش دوم درست كردن قهوه كافي موكا:
مرحله اول:

در ابتدا بايد قهوه و آب سرد را روي حرارت ملايم قرار داده تا شروع به جوشيدن كند سپس آن را از روي حرارت برداريد.
مرحله دوم:

شير را داغ كرده و تكه هاي شكلات را اضافه كنيد و هم بزنيد تادر شير به خوبي حل شود.

مرحله سوم: شكر، قهوه موكا و خامه را به شير اضافه كنيد و دائما روي حرارت ملايم هم بزنيد تا غليط شود. بعد از آن در هر ليواني كه دوست داشتيد بريزيد و اگر دلتان خواست با دارچين، وانيل و خامه تزئين كنيد.

 

آشنايي با قهوه موكا گانودرما دكتر بيز

 

قهوه موكا گانودرما يكي از محصولات تهيه شده از قارچ گانودرما است كه خواص بيشماري براي بدن و سلامتي دارد. قهوه ي گانودرما موكا دكتر بيز بسيار خوش طعم و عالي است و با نوشيدن يك فنجان از قهوه گانودرما نوع موكا، مي توانيد علاوه بر بهره مند شدن از خواص بي نظير آن، خستگي يك روز كاري خود را از تن به در كنيد.

معرفي قارچ گانودرما

قارچ گانودرما يكي از انواع قارچ هاي كمياب است كه در مناطق گرم و آسيايي بر روي تنه برخي از درختان مي رويد. اين قارچ قرمز رنگ مي باشد و به دليل خواص بيشماري كه اين نوع قارچ دارد، آن را اكسير جواني و پادشاه گياهان نيز مي نماند. اين گياه شفابخش، يكي از مكمل ها و جايگزين هاي انواع داروهاي شيميايي و مضر مي باشد. اين نوع قارچ به صورت خودرو در جنگل و ساير مناطق داراي شرايط ويژه مي رويد. البته امروزه قارچ گانودرما در مزرعه هاي پرورش قارچ نيز پرورش داده مي شود تا همگان از خواص آن بهره مند باشند. اين قارچ در زمان هاي گذشته تنها در دسترس پادشاهان و افراد مهم قرار مي گرفت و مردم عادي نمي توانستند از آن استفاده كنند. حدود ۲۰۰۰ سال است كه گانودرما در طب سنتي استفاده مي شود و همه از خواص بي نظير آن بهره مند مي شوند. امروزه از اين قارچ در همه جا استفاده مي شود و افراد بسياري از خواص آن در درمان بيماري هاي روحي و جسمي استفاده مي كنند.

 

قهوه موكا گانودرما چيست؟

قهوه گانودرما كافه موكا كه به آن موكاچينو نيز گفته مي شود، يكي از خوشمزه ترين انواع قهوه ها مي باشد. گانودرما قهوه موكا از قهوه، شير، كاكائو، موكا و پودر قارچ گانودرما تهيه شده است. در واقع اين محصول همان كافه لاته اي است كه به آن مقداري كاكائو اضافه شده و يا هات چاكلتي است كه به آن مقداري اسپرسو اضافه شده است. اين تركيب علاوه بر طعم بسيار عالي، داراي خواص قارچ طبيعي و ارگانيك گانودرما نيز مي باشد و همين باعث تمايز اين قهوه از ساير محصولات ديگر در بازار شده است. قهوه فوري موكا همراه با پودر قارچ گانودرما يكي از پرطرفدارترين نوشيدني ها در دنيا مي باشد و تركيبات قهوه موكا گانودرما به گونه اي است كه ضرر و زياني براي بدن ندارد. بنابراين همه سنين مي توانند از آن مصرف كنند و از طعم آن لذت ببرند.

 

 

 

 

قهوه موكا گانودرما دكتر بيز

قهوه موكا گانودرما بيز، يكي از پرطرفدارترين و محبوب ترين نوشيدني هاي شركت بيز است. قهوه فوري گانودرما مدل موكا داراي مقدار بسيار زيادي پودر قارچ گانودرما مي باشد كه خواص آن براي درمان بسياري از بيماري ها و همچنين حفظ سلامتي بدن، بسيار است. قهوه موكا قارچ گانودرما در واقع يكي از فرآورده هاي قهوه مي باشد كه علاوه بر قارچ گانودرما، داراي تركيباتي همچون اسپرسو، شكلات شيرين و شير داغ مي باشد. قهوه موكا گانودرما دكتر بيز، در ايران و در همه مناطق كشور، طرفداران خاص خود را دارد و افرادي كه به نوشيدني هاي حاوي قهوه، شكلات داغ و كافه لاته علاقمند هستند، مي توانند از قهوه فوري موكا گانودرما دكتر بيز تهيه كرده و آن را جايگزين اين محصولات نمايند.

در واقع قهوه موكا گانودرما دكتر بيز تنها محصولي است كه كافئين، كاكائو و قارچ گانودرما در كنار هم قرار گرفته اند و تركيبي عالي را به وجود آورده اند كه اين تركيب در بالا رفتن سطح هوشياري و داشتن تمركز هر چه بيشتر، نقشي بسيار مهم دارد. بنابراين افرادي كه در كارهايي همچون حسابداري و يوگا كه نياز به تمركز بالا و فعاليت فكري بالايي دارند، فعاليت دارند، مي توانند قهوه موكا گانودرما دكتر بيز را تهيه كرده و در طول روز از آن استفاده كنند. قيمت قهوه گانودرما موكا دكتر بيز نيز بسيار مناسب و عالي است و شما مي توانيد به جاي خريد محصولات بي كيفيت و گرانقيمت مشابه، اين قهوه خوش طعم و پرخاصيت را خريداري نماييد.

 

طريقه مصرف قهوه موكا گانودرما

طرز تهيه قهوه فوري موكا با قارچ گانودرما بسيار ساده است و همانگونه كه از نام آن مشخص است، فوري است و سريع تهيه مي شود. قهوه موكا گانودرما را مي توان در بيرون از منزل، در محل كار و در مسافرت به همراه داشت و آن را استفاده نمود. براي مصرف قهوه گانودرما مدل موكا، كافيست تا پودر قهوه موكا گانودرما را به آب جوش اضافه كرده و آن را هم بزنيد و نوش جان كنيد. اين قهوه خوش عطر و طعم، به اندازه كافي شيرين است، اما شما مي توانيد از عسل، شكر و يا طعم دهنده هاي ديگر براي شيرين كردن آن نيز استفاده كنيد. شما مي توانيد با اضافه كردن ميزان آب هاي مختلف، طعم هاي مختلفي به قهوه موكا بدهيد.

 

خريد  عمده قهوه فوري موكا گانودرما دكتر بيز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.