دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

قيمت چاي سبز مدل دم كردني با برند تيما چقدر است ؟

۱۲ بازديد

نحوه خريد چاي لاغري تيما

به دليل محبوبيت چاي تيما، متأسفانه امروزه شركت ها و سايت هاي بسياري مي توانند اين محصول را به صورت تقلبي به فروش برسانند. بدين جهت توصيه مي كنيم براي خريد چاي تيما به مراكز معتبر و مجاز مراجعه نماييد. از جمله سايت هاي معتبر فروش اين محصول، سايت 5040 چاي لاغري تيما است كه محصولات اصل و اورجينال تيما را با قيمتي بسيار مناسب به مشتريان خود در سراسر كشور ارائه مي دهد. نحوه خريد چاي تيما از سايت 5040 بسيار آسان بوده و در هر زمان و مكاني امكان پذير مي باشد. لذا با مراجعه به سايت 5040 ديگر دغدغه رفتن به فروشگاه هاي محلي و يا نداشتن وقت خريد را نخواهيد داشت.

 

 

 

عرضه چاي لاغري تيما به صورت هاي مختلف

چاي تيما هم به صورت كيسه اي و هم به صورت بسته اي به مشتريان عرضه مي شود. فروش اين چاي به صورت گسترده در تمامي شهرها و كشورهاي اطراف انجام مي گيرد و از تنوع بسياري در اندازه و وزن هاي گوناگون برخوردار است. چاي تيما با به دست آوردن يك سابقه كاري خوب و موفق در بين مشتريان، امروزه در زمينه گسترده اي خريد و فروش مي شود كه دليل اصلي آن مي تواند كيفيت و اثرگذاري خوب آن باشد.

البته در كنار برند تيما مي توان به برخي ديگر از محصولات با كيفيت موجود در بازار نيز اشاره كرد همچون :

چاي دكتر سينا

چاي رفاه لاهيجان

چاي ترش لاغري

چاي سفيد

قهوه سبز

 

قيمت چاي سبز مدل دم كردني با برند تيما چقدر است ؟

 

اين محصول با قيمت 28 هزار تومان به بازار عرضه شده است. البته اگر مي خواهيد براي كاهش وزن و لاغري از اين نوع دمنوش استفاده كنيد توصيه مي كنيم يك دوره سه ماهه تا شش ماهه را در برنامه خود قرار دهيد.ما براي رفاه حال شما عزيزان براي خريد هاي بيش از يك عدد تخفيف ويزه يا را در نظر گرفته ايم كه م يتوانيد اطلاعات كامل در اين مورد را در زير مشاهده نماييد.

اما در مورد محصول چاي سبز دم كردني تيما بايد گفت محصول فوق داراي 5 بسته 50 گرمي بوده و با بالاترين كيفيت ممكن بسته بندي و به بازار عرضه شده است.تركيبات به كار رفته در اين چاي سبز بي نظير و در نوع خود منحصر به فرد است كه در زير به آن اشاره كرده ايم :

از چه گياهاني در دمنوش گياهي تيما استفاده شده است ؟

گياه زيره

گياه كاسيا

چاي اولونگ

به ليمو

گياه زعفران

و برگ هاي تازه چاي لاغري

وجود چنين تركيبي علاوه بر اينكه باعث شده است تا ميزان اثر گذاري اين چاي براي لاغري افزايش يابد همچنني باعث شده تا طعم و مزه بسيار عالي به خود بگيرد و مورد پسند ذاعقه ايراني ها باشد. هر كدام از اين گياهان به كار رفته در چاي سبز دم كردني تيما داراي خواص بي نظيري هستند و تركيب آنها با هم از اين محصول نوشديني جادويي را ساخته كه براي سلامتي بسيار مفيد خواهد بود.

 

 

براي اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.