جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

اندامي زيبا با دمنوش لاغري كرفس و چاي سبز

۱۱ بازديد

اگر مي خواهيد در مورد كرفس و لاغري و رابطه آنها بيشتر بدانيد، بايد ادامه دهيم كه سبزي پرخاصيت كرفس داراي دو نوع وحشي و پرورشي است. نوع وحشي كرفس در كنار آبهايي كه راكد هستند مي رويد و نوع پرورشي كرفس همان گونه اي است كه ما اين روزها در بازار ميوه و تره بار خريداري مي كنيم.

در مورد خواص كرفس بايد بدانيد كه برگ هاي سبزي مغذي در مقايسه با ساقه اش داراي ريزمغذي هاي بيشتري است و اين نكته مهم را هم به ياد داشته باشيد كه هرچه رنگ كرفس تيره تر باشد، سرشار از ويتامين A و B است، اما با اين وجود خاصيت ساقه كرفس را هم ناديده نگيريد. چرا كه ساقه اين گياه داراي  فيبري است كه در مقايسه با ساير انواع سبزيجات چوبي تر و تقريبا غيرقابل جذب است و اين دقيقا همان عاملي است كه به كاهش وزن و لاغري كمك زيادي مي كند و باعث شهرت كرفس در لاغري شده است.

در مورد ارتباط چاي كرفس و لاغري بايد به اين نكته اشاره كرد كه بنا به گفته پژوهشگران حوزه علوم غذايي هرچند كرفس به نسبت هويج كه كم كالري است، كم كالري تر است، ولي مصرف مجاز روزانه ۱۰۰ تا۱۵۰ گرم آن كه به طور نسبي داري ۲۰ كالري انرژي است كه تنها مي تواند ۲۰ كالري از انرژي دريافتي ما را بسوزاند.

 

اگر مي خواهيد بدانيد كه اين فرايند چگونه رخ مي دهد، بايد بگوييم كه اين ميزان كرفس جهت هضم در بدن، به طور تقريبي به۴۰ كالري انرژي نيامند است. در نتيجه ۲۰ كالري كرفس سوزانده مي شود و تنها ۲۰ كالري به كاهش وزن و چربي سوزي در بدن ما كمك مي كند و اين مقدار در برابر ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ كالري دريافتي روزانه هر فرد مقدار تقريبا ناچيزي است.

خواص اين چاي براي لاغري و كاهش وزن

در ادامه براي اينكه ارتباط كرفس و لاغري را بهتر متوجه شويد از خواص اين نوع سبزي مفيد بيشتر براي شما صحبت كرده ايم.

 

دمنوش چاي لاغري كرفس و چاي سبز

 

يك از دغدغه هاي دنياي مدرنيته براي همه افراد به خصوص خانم ها لاغري است. افراد براي لاغري از روش هاي بسياري استفاده مي كنند كه ممكن است اثرات جانبي و مضري براي بدن داشته باشد. استفاده از چاي لاغري كرفس، جاي سبز و همچنين عصاره هاي طبيعي و گياهي از جمله روش هايي است كه متقاضيان زيادي دارد ولي نكته اي كه قابل توجه است اين است كه كدام روش مي تواند مؤثرتر و زودبازده تر باشد؟

لاغري يك دغدغه فراگير

استفاده از انواع چاي ها براي لاغري يكي از روش هاي رايج لاغري مي باشد. يكي از دمنوش هايي كه توانسته بيشترين تأثير را در لاغري داشته باشد و قابل اعتماد در اين زمينه باشد چاي كرفس براي لاغري است. اين چاي با داشتن تركيبات مفيد تأثيري اعجاب انگيز در لاغري مشتريانش دارد. دمنوش لاغري كرفس و چاي سبز يكي از محصولات محبوب چاي تيما مي باشد و از محصولات بسيار خوب در زمينه لاغري محسوب مي شود. اگر به دنبال يك محصول سالم در زمينه لاغري هستيد ما چاي لاغري كرفس را پيشنهاد مي كنيم چراكه يك محصول طبيعي و بدون هيچ گونه ضرري به حساب مي آيد. پيشنهاد مي شود به جاي استفاده از روش هايي كه باعث آسيب به بدن شما مي شود از دمنوش لاغري كرفس استفاده كنيد و تأثيرات قابل ملاحظه آن را از دست ندهيد. اين يك فرصت است تا شما بتوانيد يك لاغري سالم را به بدن خود هديه دهيد و از نوشيدن اين چاي لذت ببريد.

 

 

 

اندامي زيبا با دمنوش لاغري كرفس و چاي سبز

اين دمنوش با داشتن خاصيتي طبيعي و گياهي و برگرفته شده از عصاره كرفس و چاي سبز مي باشد كه باعث شده چربي هاي متراكم در طي يك دوره چند ماهه از بين بروند و علاوه بر تأثير بي نظيري كه بر لاغري دارد، پوستي شفاف را هم به شما هديه مي دهد. دمنوش لاغري چاي سبز و كرفس دستاوردي از دل طبيعت است كه توسط متخصصان در اين زمينه تهيه شده است تا به جاي استفاده كردن از مواد شيميايي و نامرغوب براي لاغري از اين محصول استفاده گردد. از خاصيت اين محصول همين بس كه اندامي زيبا را در طول زمان براي شما به ارمغان مي آورد بدون آنكه صدمه اي به بدن تان وارد كند. اين دمنوش يك دمنوش بسيار لذت بخش است چرا كه در تركيبات آن از طعم دهنده هاي گياهي و طبيعي استفاده شده است كه محبوبيت اين چاي را دوچندان خواهند كرد.

 

 

 چاي سبز با كرفس تيما

 

http://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%da%a9%d8%b1%d9%81%d8%b3-%db%b5%db%b0%db%b4%db%b0/

تاثیر دمنوش ها بر اعصاب

1- هیدراته کردن بدن: بسیاری از افراد مبتلا به اضطراب آب کمتری مصرف می کنند و این امر همیشه علائم اضطراب را بدتر می کند. نوشیدن هر نوع نوشیدنی می تواند مفید باشد، اما دمنوش های طبیعی یا چای هایی که مواد شیمیایی به آن ها اضافه نشده است یک نوشیدنی ایده آل هستند که حاوی مواد افزودنی نیستند و می توانند به سلامت شما کمک کنند.

2- خواب راحت تر: کیفیت خواب با سلامت انسان ارتباط مستقیمی دارد. خواب به بدن اجازه میدهد از نظر جسمی و روحی خود را بازسازی کند، دمنوش هایی که از دل طبیعت خارج شده باشند میتوانند به انسان در رسیدن به آرامش کمک کنند. در صورتی که در دچار کابوسهای شبانه هستید و یا دیر خوابتان میبرد دمنوش های آرامش بخش را قبل از خواب میل کنید.

3- مواد مغذی موجود در دمنوش ها: کمبود برخی از مواد مدنی مانند روی، منیزیوم، آهن و برخی ویتامینها مانند ویتامین B باعث برهم خوردن خلق و خو میشود که دمنوش ها به برطرف کردن این کمبود یاری میرسانند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.