چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

قهوه موكا گانودرما و تهيه آن

۱۰ بازديد

قهوه فوري گانودرما مدل موكا

قهوه موكا از تركيب قهوه اسپرسو، شير داغ و شكلات شيرين تهيه گرديده و عطر و بويي بسيار دلپذير و منحصر به فرد خواهد داشت. در برخي موارد شير و خامه را نيز مي توان به سطح قهوه موكا اضافه نموده و طعمي دل انگيزتر به آن بخشيد. يك نوع بسيار خوشمزه و بي نظير از اين نوع قهوه، كه آن را نوعي قهوه لاته مي دانند، قهوه موكا قارچ گانودرما است. قهوه فوري موكا با قارچ گانودرما داراي خواص درماني و فوايد بسيار زيادي بوده و از بروز بسياري از بيماري ها پيشگيري مي نمايد.(تصوير۲)

قهوه موكا گانودرما و خواص آن
تاثير بر كاهش وزن و لاغري

يكي از مهمترين و قابل توجه ترين خواص درماني اين نوع قهوه، تاثير بر كاهش وزن، لاغري و تناسب اندام بوده و با افزايش چربي سوزي، كاهش اشتهاي كاذب و افزايش متابوليسم بدن، قادر به ايجاد كاهش وزن و تناسب اندام بويژه در بانوان جوان است.

تاثير بر سلامت پوست و مو

از جمله خواص شگفت انگيز قارچ موكا گانودرما، تاثيرات مثبت و بسيار منحصر به فرد بر حفظ سلامتي پوست و مو بوده و از بروز پيري زودرس، چين و چروك، سياهي، افتادگي، آكنه هاي پوستي و خشكي موها پيشگيري خواهد نمود.

تاثير بر انرژي زايي بدن

يكي از خواص ويژه و بسيار مهم قهوه و قارچ گانودرما و تركيب آن دو با يكديگر، تاثير بر انرژي زايي، افزايش قدرت بدني و توان جسمي بوده و از بروز خستگي هاي ناشي از كار، فعاليت و ورزش در طول روز جلوگيري خواهد نمود. اين نوع قهوه براي ورزشكاران و افراد با فعاليت بدني بالا، گزينه مناسبي بوده و نيرويي مضاعف به آن ها خواهد بخشيد.

قيمت قهوه موكا با قارچ گانودرما

قيمت اين نوع قهوه بسيار مناسب و مقرون به صرفه بوده و امكان تهيه آن، براي تمامي افراد و متقاضيان وجود خواهد داشت.

تركيبات قهوه موكا گانودرما در كنار يكديگر يك نوشيدني بي نظير و بسيار گوارا خلق نموده و عطر و طعمي دلپذير به آن بخشيده است.

قهوه موكا گانودرما و تهيه آن

توصيه مي شود به منظور خريد قهوه موكا گانودرما ، به مراكز خريد معتبر مراجعه نموده و در صورت امكان، حتما به نمايندگي هاي پخش اين محصولات مراجعه كرده و قهوه موكا گانودرما اصل و با كيفيت را از آن تهيه نماييد. خريد موكا گانودرما و تهيه اينترنتي اين نوع قهوه، يكي ديگر از راه هاي دريافت اين محصول بوده و توصيه مي شود حتما به منظور خريد آن، به سايت فروشگاه هاي اينترنتي معتبر مراجعه نموده و از با كيفيت بودن محصول خود اطمينان حاصل نماييد.

 

سفارش قهوه فوري موكا

http://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d9%81%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%85%d9%88%da%a9%d8%a7/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.