سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

خريد تعداد بالاي سير سياه دكتر بيز/09109483228

۹ بازديد

نكته ي حائز اهميت ديگري كه در رابطه با مصرف سير سياه وجود دارد اين است كه مصرف اين ماده ي ارزشمند ويروس ها، قارچ ها، باكتري ها و ميكرو ارگانيسمهاي مضر درون بدن را كاهش ميدهد و با از بين بردن عفونت ها ميتواند سيستم ايمني بدن را تقويت كند و همچنين ميتواند در كاهش بيماريهاي التهابي مانند آرتروز و يا التهاب روده تاثيرات مثبت بسياري داشته باشد.همچنين مصرف سير سياه ميتواند مقاومت بدن به انسولين را كاهش دهد كه اين موضوع براي بيماران ديابتي بسيار مفيد است.
جالب است كه بدانيد طبق تحقيقات انجام شده بر روي سير سياه اثبات شده كه اِس اَليل سيستين موجود در آن ميتواند در كاهش تومورهاي سرطاني و مرگ سلولي در سلولهاي سرطاني تاثيرات قابل توجهي داشته باشد و هم اكنون تاثيرات مثبت آن بر روي سرطانهاي ريه، پستان، معده و روده ي بزرگ به اثبات رسيده است.
ناگفته نماند كه مصرف بيش از حد سير سياه ميتواند باعث آسيب رسيدن به دستگاه گوارش شود پس در مصرف آن دقت كنيد و به اندازه اين محصول را مصرف كنيد.البته طريقه ي صحيح مصرف و دوز مصرفي اين محصول توسط مشاورين ما به شما عزيزان گفته مي شود.
خريد سير سياه دكتر بيزسايت گانودرما دات آي آر نمايندگي مستقيم خريد سير سياه و ساير محصولات شركت دكتر بيز را دارا مي باشد. لذا شما مي توانيد از طريق اين سايت جهت خريد سير سياه دكتر بيز مستقيما از اين شركت اقدام فرماييد و اين سايت اصل بودن محصولات خود را تضمين مي نمايد.
قهوه فوري سوپريم سبد محصولات سلامت محور شركت دكتر بيز به گونه اي طراحي شده است كه به عنوان مكمل در كنار يكديگر خواص متنوعي ايجاد مي كنند و استفاده از آنها با هم تاثيرات فراواني بر سلامتي دارد. يكي از محصولات معروف شركت دكتر بيز كه اتفاقا مكمل خوبي براي سير سياه مي باشد قهوه فوري سوپريم مي باشد كه تركيبي از قارچ اعجاب انگيز گانودرما و گياه معروف جينسينگ مي باشد.
ganuderma.irدرباره گانودرما دات آي آرسايت تخصصي Ganuderma.ir به عنوان اولين و معتبرترين سايت تخصصي گانودرما و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ايران شناخته ميشود كه با فراگيري جديدترين علوم حوزه ي گانوتراپي (گانودرماني) و دارا بودن تيم مشاوره و پشتيباني مجرب اقدام به توزيع هر چه مطلوبتر و حرفه اي تر فرآورده هاي گانودرما آن هم به شكلي كاملا مستقيم و بدون واسطه مي نمايد. ضمنا سايت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمين مي نمايد.
همه ي شما عزيزان از اين پس ميتوانيد با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتريان ما با نام “گانو اكانت” شده و علاوه بر دريافت امتيازات و خدمات مخصوص اعضاي باشگاه به بهترين نحو از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتي را به خود و عزيزانتان هديه دهيد.

 

فروشگاه پرشين خريد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.