شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

قهوه موكا گانودرما دكتر بيز/09109483228

۹ بازديد

تركيبات قهوه موكا گانودرما شامل پودر قهوه، پودر ريشي (گانودرما لوسيدوم) جينسينگ مي باشد. دانه هاي قهوه يكي از مورد استفاده ترين خوراكي هاي غذايي در سطح جهاني است. اين محبوبيت به دليل داشتن خواص بسيار بالا و تغيير در روحيه و طعم دلنشين آن حاصل شده است.
قهوه موكا گانودرما دكتر بيز
از جمله موارد درماني قارچ گانودرما مي توان به درمان آلزايمر و پاريكنسون كه درمان مشخصي ندارند اشاره كرد. ميتوان احتمال ابتلا به آنها را با مصرف پودر قهوه موكا گانودرما كاهش داد. به خصوص پاريكنسون كه به دليل كاهش دوپامين به وجود مي آيد و گانودرما ميتواند از آن جلوگيري كند. و همچنين به علت وجود دانه قهوه در بسياري از رژيم ها و مكمل هاي غذايي به منظور كاهش ميزان چربي استفاده ميشود. اين موضوع نيز به دليل وجود كافئين است كه باعث ميشود ميزان سوخت و مصرف چربي در بدن افزايش پيدا كند. اين چربي سوزي به طور چشمگيري قدرت بدني و فعاليت هاي بدن را ميتواند بهبود بخشد.
كافئين در واقع باعث فعال شدن پيامي ميشود تا سلول هاي چربي شروع به سوختن كنند و ايجاد انرژي را براي بدن فراهم آورند. همچنين كافئين سطح آدرنالين را در خون بالا ميبرد و سلول هاي چربي به عنوان سوخت مورد نياز بدن مصرف ميشوند. در نتيجه خوردن قهوه قبل از تمرين و باشگاه هاي ورزشي بسيار مفيد است. گانودرما داراي مواد غذايي مهمي مي باشد كه شامل ويتامين هاي B12، B5، B3 و سطح بسيار زيادي از انتي اكسيدان است.
قهوه موكا گانودرما دكتر بيز
نحوه مصرف يك بسته را داخل فنجان موردنظر بريزيد، آب جوش به آن اضافه كنيد، هم بزنيد، و از قهوه موكا لذت ببريد! همچنين مي توانيد بعد از هم زدن منتظر بمانيد تا خنك شده و بعد با يخ سرو كنيد تا شكل قهوه خامه اي تر شود.
ميزان آنتي اكسيدان در اين نوشيدني حتي از تمام ميوه ها و سبزيجات موجود بيشتر است و براي رژيم هاي غذايي فوق العاده مفيد است. در نتيجه براي پيش گيري از سرطان، به خصوص كبد و روده بسيار موثر است. ديابت نوع دوم كه سيصد ميليون نفر را در تمام دنيا تحت تاثير قرار داده است نيز توسط گانودرما قابل پيشگيري است و ميتواند احتمال ابتلا به اين نوع از ديابت را بين 23% تا 50% كاهش دهد. 
گانودرما لوسيدوم به كار رفته در قهوه موكا گانودرما براي سلامت كبد كه عضو بسيار مهمي از بدن است هم اهميت ويژه اي دارد. به خصوص ميتواند از ابتلا به هپاتيت و التهاب شديد كبد نيز جلوگيري كند. همچنين براساس مطالعاتي كه دانشگاه هاروارد انجام داده است، كافئين ميتواند ميزان مشكلات روحي و افسردگي را نيز كاهش داد و در بهبود روجيه تاثير مثبتي داشته باشد.
قهوه هاي گانودرما در طعم هاي مختلفي توليد و عرضه شده اند و براي كساني كه از بيماري قند (ديابت) رنج ميبرند اكيدا توصيه ميگردد . دقت كنيد نيمه عمر مصرف هر ساشه حدود 24 تا 48 ساعت است و اين يعني شما بايد دوره مصرف را در بازه هاي يك روزه يا نهايتا دو روزه كامل كنيد . مصرف چند ساشه از اين قهوه آن هم به صورت پراكنده مطمئنا خواص درماني آن را براي شما مشهود نمي سازد . براي اينكه نتيجه فوق العاده آن را در كاهشِ قندِ مضرِ بدن و بهبود سلامت عمومي ببينيد بايد حداقل دو دوره و به صورت منظم از اين قهوه استفاده كنيد . مصرف اين قهوه و هم خانواده هاي آن به هيچ وجه با بيماري قند و يا حتي بيماري هايي همچون گرفتگي قلب و عروق منافات نداشته و بسيار مفيد است.اگر مايليد نسبت به قهوه و خواص معجزه آساي آن اطلاعات بيشتري بدست بياريد به هيچ وجه مقاله خواص قهوه هاي گانودرما رو از دست نديد.ضمنا غير از بيماري قند اين مكملِ سلامتيِ بي نظير روي اكثر بيماري ها تاثير مثبت داشته و علائم بهبود پس از چند دوره مصرف، كاملا مشهود است.
نحوه خريد قهوه گانودرما:شما ميتوانيد در هر ساعت از شبانه روز براي خريد قهوه موكا گانودرما  از همين صفحه با كمترين قيمت ممكن نسبت به كليه فروشنده هاي اينترنتي و فيزيكي اقدام نماييد و در اسرع وقت از طريق پست يا تيپاكس مرسوله خود را تحويل بگيريد. روشهاي پرداخت متفاوت و مطمئن و پرداخت در محل بعلاوه مجوز اينماد دو ستازه از سازمان صنعت معدن و تجارت نيز سندي معتبر بر اين ادعاست. بهتر است بدانيد قيمت قهوه موگا گانودرما تخفيف داشته و كاملا به روز معتبر است.

 

 

فروشگاه پرشين خريد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.