شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

تاثير قارچ گانودرما بر كيست تخمدان/09109483228

۱۱ بازديد

قارچ گانودرما در طبيعت شمال شرقي آسيا رشد مي كند. اين نوع گياه بسيار نادر است زيرا در پاي درختان افرا مي رويد. قارچ گانودرما هزاران سال است كه در طب سنتي چيني كشور چين مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته است.
شكل اين قارچ مانند كليه ي انسان است و بافت آن چوبي است. طعم قارچ گانودرما دارويي بسيار تلخ است به همين خاطر نمي توان آن را به صورت تازه مصرف كرد و بايد آن را به همراه خوراكي هاي ديگر استفاده كرد و يا ميتوان آن را در كنار قهوه و چاي يا دمنوش مورد استفاده قرار داد.
قارچ گانودرما چيستيكي از معروف ترين مواد غذايي در سراسر دنيا قارچ گانودرما مي باشد. افراد ثروتمند در زمان هاي قديم قارچ گانودرما را براي رسيدن به آرامش و جاودانگي مصرف مي كردند. امروزه به قارچ گانودرما پادشاه گياهان دارويي نيز مي گويند. افراد زيادي معتقدند كه خواص قارچ گانودرما براي عمر طولاني و سلامتي انسان بسيار مفيد مي باشد.
قارچ گانودرما مدت زيادي است كه در طب سنتي كشور چين براي بهبودي و درمان انواع بيماري ها از جمله: انواع سرطان ها، درد هاي بدن، بيماري هاي كليوي و كبدي استفاده مي شود و قارچ گانودرما براي آرامش اعصاب و روان ميز مورد استفاده قرار گرفته است.
تاثير قارچ گانودرما بر كيست تخمدانقارچ گانودرما داراي شش رنگ متفاوت مي باشد ولي رنگ قرمز آن بيشتر استفاده مي شود. به دليل طعم تلخ قارچ گانودرما، از آن براي آشپزي استفاده نمي شود. قارچ گانودرما را نميتوان در سوپر ماركت ها و ميوه فروشي ها پيدا كرد زيرا اين گياه تنها براي مصارف پزشكي مصرف مي شود.
شهرت قارچ گانودرما به اين خاطر است كه اين گياه داراي مولكول هايي است كه براي سلامتي انسان بسيار موثر است و مي تواند بسياري از بيماري ها را بهبود بخشد.
كيست تخمدان چيست؟كيست تخمدان به صورت يك كيسه است كه داخل تخمدان يا روي آن پر از مايعات مي باشد. زنان داراي دو تخمدان در دو قسمت رحم خود هستند كه اندازه و شكل آن ها مانند يك بادام مي باشند.
تخمك ها در تخمدان هاي زنان بالغ مي شوند. در مدتي كه يك زن قادر به فرزند آوري است تخمك ها در دوره ي عادات ماهيانه ي زن رها مي شوند. تمام زنان در طول عمرشان حداقل يكبار به اين بيماري مبتلا شده اند.
اكثر كيست ها هيچگونه دردي براي فرد ايجاد نمي كنند و بعد از ماه ها به مرور زمان خود به خود بهبود مي يابند. بعضي از كيست ها بر اثر تركيدن در بدن مي توانند نشانه هاي جدي و خطرناك براي فرد به همراه داشته باشند.
براي درمان بيماري كيست تخمدان معمولا پزشك متخصص جراحي كردن را پيشنهاد مي دهد و ار اين طريق تخمدان و ضايعه هاي ايجاد شده را بر مي دارد.
كيست تخمدان در زنان به هيچ عنوان باعث ايجاد سرطان تخمدان نمي شود ولي هميشه پيشنهاد مي شود كه توده ها و كيست ها را حتما از داخل تخمدان بايد خارج كرد زيرا در مدت طولاني احتمال سرطان را در زنان بالا مي برد.
تاثير قارچ گانودرما بر كيست تخمدان علائم  بيماري كيست تخمدان:كيست تخمدان معمولا هيچ علائم ظاهري در بدن ندارد ولي اگر اين كيست ها بزرگ شوند علائمي را به همراه دارند كه عبارتند از:
ورم كردن شكم و احساس نفخ در آنيبوست دردناكاحساس درد در هنگام رابطه ي جنسيدرد هاي شديد در بخش لگن قبل از عادت ماهيانه و يا در طول دوره ي آناحساس درد در قسمت كمر و يا ران هااحساس درد در نوك سينه هااستفراغتهوععلائم كيست تخمدان شديد تر كه فورا بايد به پزشك مراجعه كنيد:
درد هاي بسيار شديد در قسمت لگنب كردناحساس ضعيفي بدن و بي حالي و سرگيجه داشتننفس نفس زدناين علائم دردناك نشانه ي اين است كه كيست تخمدان در بدن فرد تركيده است و يا ممكن است در تخمدان فرد پيچشي رخ داده باشد. در اين صورت فرد بايد حتما تحت نظر پزشك قرار گيرد.
علت ايجاد كيست تخمدان در زنانعلت بروز اين بيماري هنوز تشخيص داده نشده است اما پزشكان و محققان عقيده دارند كه عوامل ژنتيك، سطح التهاب، رشد غير طبيعي دوران جنيني و قند خون اين بيماري را در زنان افزايش مي دهد.
ممكن است بسياري از خانم ها به كيست تخمدان مبتلا شده باشند و از وجود اين بيماري در بدن خود مطلع نباشند. بيماري كيست تخمدان بيشترين علائم خود را در دوره ي نوجواني بروز مي دهد.

 

 

قهوه گانودرما براي كيست تخمدان

 

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%aa%d8%ae%d9%85%d8%af%d8%a7%d9%86/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.