چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

آزمايشات انجام شده در زمينه تاثير قارچ گانودرما بر درمان زگيل تناسلي/09109483228

۱۱ بازديد

افزايش ايمني بدنكاهش استرسبهبود عملكرد و فكري و مغزي و روحي با دارا بودن جينسينگدرمان افسردگيكاهش وزن و لاغريكاهش چربي خون و كلسترول خونكاهش قند خوندرمان زگيل تناسليبهبود زود انزالي و نعوظ در آقايانافزايش سطح تمركز و هوشياريبهبود وضعيت روحي و فكريو بسياري خواص ديگر  كه ليست كردن آنها كمي از حوضله خارج است.شايد با خود بگوييد كه كليه موارد تنها براي تبليغ هستند و خواص ذكر شده در خصوص قهوه گانودرما به هيچ عنوان صحت ندارد. در پاسخ بايد بگويم كه كليه مطالب و موارد درج شده در خصوص خواص گانودرما در مطالعات علمي بسيار زيادي به اثبات رسيده اند كه با يك جستجو در سايت هاي معتبر خارجي مي توانيد به منشا اصلي تحقيقات انجام شده روي خواص گانودرما پي ببريد.براي درمان زگيل تناسلي با قهوه گانودرما بايد كمي صبور باشيد و مصرف يك دوره ۸۰ روز از اين محصول مي‌تواند روند توليد زگيل هاي جديد را متوقف كرده و در درمان اين عارضه بسيار مفيد و تاثيرگذار باشد. چنانچه به اين بيماري و يا عارضه مبتلا هستيد به هيچ وجه نگران عوارض بعدي آن نباشيد. زيرا اين بيماري يك بيماري خوش خيم است و به راحتي درمان مي شود همچنين با توجه به اينكه اين بيماري از راه مقاربت مي تواند بين زن و مرد منتقل شود مقايسه آن با بيماري هاي خطرناك مانند هپاتيت و ايدز كار كاملا اشتباه است و ويروس HPV كه منجر به زگيل تناسلي ميشود هيچگونه خطري براي سلامت فرد ندارد.جهت خريد انواع قهوه گانودرما با ضمانت اصالت كالا و گارانتي عودت وجه واقعي مي توانيد از اين قسمت اقدام كنيد و محصول مورد نظر خود را درب منزل تحويل بگيريد.

 

توجه داشته باشيد كه قارچ گانودرما در كشور ما شناخته شده تر هست و ايران گانودرما نيز بزرگترين توليد كننده اين محصول در كشور مي‌باشد. اما براي مبارزه با ويروس HPV يا زگيل تناسلي قارچ شيتاكه تاثير بيشتري بر روي اين ويروس دارد اما تركيب قارچ‌هاي شيتاكه، گانودرما و تركي تيل و استفاده همزمان آنها اثربخشي آنها را چند برابر بهتر مي‌كند. پيشنهاد ما اين است كه براي نتيجه‌گيري بهتر قارچ‌هاي شيتاكه، گانودرما و تركي تيل همزمان با هم مصرف شود تا اثربخشي آنها بسيار افزايش يابد. با اين حال ما در اين مقاله مطالعات انجام شده در مورد خواص اين سه قارچ بر روي HPV يا زگيل تناسلي را به صورت مجزا بيان ميكنيم. در ابتدا در مورد قارچ گانودرما و تركي تيل و سپس در مورد قارچ شيتاكه.
قارچ گانودرما و HPV يا زگيل تناسليحتماً مطالب بسيار زيادي در مورد قارچ گانودرما خوانده‌ايد و نام آن را شنيده‌ايد. اين گياه معجزه آسا، در كشورها آسيايي به خوبي رشد مي‌كند. تاثير قارچ گانودرما بر HPV را بايد به صورت كلي و مفصل بررسي نماييد. اين قارچ چه ماده‌اي دارد كه اين چنين در درمان بيماري‌هاي مختلف تاثيرگذار است؟ 
اين سوالي است كه شايد بسياري از كساني كه با قارچ گانودرما آشنا هستند، از خود بپرسند. بسياري از محققين در زمينه تاثير قارچ گانودرما بر HPV تحقيقات انجام داده‌اند. نه تنها قارچ گانودرما، كه ديگر قارچ‌هاي دارويي نظير شيتاكه و تركي تيل نيز قادر هستند به خوبي با ويروس‌هاي مختلف بدن مبارزه كنند.
ويروس پاپيلوماي انساني يا همان HPV، يكي از ويروس‌هايي است كه انسانهاي زيادي در دنيا به آن مبتلا شده‌اند. بايد بگوييم در يك سال بيش از ۱۴ ميليون نفر در آمريكا به اين ويروس آلوده شدند. از اين رو دانشمندان و پزشكان به دنبال راهي براي درمان اين ويروس بر آمدند.
پس از مدتي تحقيق دريافتند اين ويروس كه به زگيل تناسلي نيز شهرت دارد از طريق رابطه جنسي به مردان و زنان منتقل مي‌شود. اما خطر اين ويروس آنقدر زياد است، كه مي‌تواند انسان را از پاي درآورد.
بايد بيان نماييم كه مركز آمار و كنترل بيماري‌هاي امريكا بيان نموده است، كه اين ويروس بين ۴۰ تا ۱۰۰ نوع متنوع دارد، كه به راحتي قابل انتقال هستند. برخي از اين نوع ويروس‌ها منجر به بروز سرطان رحم در خانم‌ها مي شوند. استفاده از قارچ گانودرما بدون ترديد مي تواند روشي پيشگيرانه براي ابتلا به اين ويروس باشد.

 

فروشگاه پرشين خريد

علائم مرتبط با ترشحات سبز

دلایل ترشحات سبز واژن

1- تریکومونیازیس

تریکومونیازیس یک عفونت منتقله ی جنسی (STI) است که توسط تاژکداری بنام تک تارچه مهبل (تریکوموناس واژینالیس) ایجاد میشود. این عفونت مهمترین دلیل ترشحات سبزرنگ واژن است.

زنان مبتلا به تریکومونیازیس ممکن است علایم زیر را تجربه کنند:

  • تغییر در ترشحات واژن که میتواند زرد یا سبز و بدبو باشد
  • خارش، سوزش، قرمزی یا درد در ناحیه ی تناسلی
  • ادرار دردناک
  • درد هنگام رابطه ی جنسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.