شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

نحوه مصرف قهوه فوري موكا با پودر قارچ گانودرما/09109483228

۱۱ بازديد

قهوه فوري موكا گانودرما

اين نوع از قهوه موكا به شكل فوري تهيه گرديده و پيشنهادي منحصر به فردي براي كساني است كه فرصت كافي به منظور تهيه قهوه و نوشيدني هاي دم كردني را نداشته و به دنبال لذت بردن از نوشيدن يك قهوه گوارا مي باشند.

قهوه فوري گانودرما مدل موكا

قهوه موكا از تركيب قهوه اسپرسو، شير داغ و شكلات شيرين تهيه گرديده و عطر و بويي بسيار دلپذير و منحصر به فرد خواهد داشت. در برخي موارد شير و خامه را نيز مي توان به سطح قهوه موكا اضافه نموده و طعمي دل انگيزتر به آن بخشيد. يك نوع بسيار خوشمزه و بي نظير از اين نوع قهوه، كه آن را نوعي قهوه لاته مي دانند، قهوه موكا قارچ گانودرما است. قهوه فوري موكا با قارچ گانودرما داراي خواص درماني و فوايد بسيار زيادي بوده و از بروز بسياري از بيماري ها پيشگيري مي نمايد.(تصوير۲)

قهوه موكا گانودرما و خواص آن
تاثير بر كاهش وزن و لاغري

يكي از مهمترين و قابل توجه ترين خواص درماني اين نوع قهوه، تاثير بر كاهش وزن، لاغري و تناسب اندام بوده و با افزايش چربي سوزي، كاهش اشتهاي كاذب و افزايش متابوليسم بدن، قادر به ايجاد كاهش وزن و تناسب اندام بويژه در بانوان جوان است.

تاثير بر سلامت پوست و مو

از جمله خواص شگفت انگيز قارچ موكا گانودرما، تاثيرات مثبت و بسيار منحصر به فرد بر حفظ سلامتي پوست و مو بوده و از بروز پيري زودرس، چين و چروك، سياهي، افتادگي، آكنه هاي پوستي و خشكي موها پيشگيري خواهد نمود.

تاثير بر انرژي زايي بدن

يكي از خواص ويژه و بسيار مهم قهوه و قارچ گانودرما و تركيب آن دو با يكديگر، تاثير بر انرژي زايي، افزايش قدرت بدني و توان جسمي بوده و از بروز خستگي هاي ناشي از كار، فعاليت و ورزش در طول روز جلوگيري خواهد نمود. اين نوع قهوه براي ورزشكاران و افراد با فعاليت بدني بالا، گزينه مناسبي بوده و نيرويي مضاعف به آن ها خواهد بخشيد.

قيمت قهوه موكا با قارچ گانودرما

قيمت اين نوع قهوه بسيار مناسب و مقرون به صرفه بوده و امكان تهيه آن، براي تمامي افراد و متقاضيان وجود خواهد داشت.

تركيبات قهوه موكا گانودرما در كنار يكديگر يك نوشيدني بي نظير و بسيار گوارا خلق نموده و عطر و طعمي دلپذير به آن بخشيده است.

قهوه موكا گانودرما و تهيه آن

توصيه مي شود به منظور خريد قهوه موكا گانودرما ، به مراكز خريد معتبر مراجعه نموده و در صورت امكان، حتما به نمايندگي هاي پخش اين محصولات مراجعه كرده و قهوه موكا گانودرما اصل و با كيفيت را از آن تهيه نماييد. خريد موكا گانودرما و تهيه اينترنتي اين نوع قهوه، يكي ديگر از راه هاي دريافت اين محصول بوده و توصيه مي شود حتما به منظور خريد آن، به سايت فروشگاه هاي اينترنتي معتبر مراجعه نموده و از با كيفيت بودن محصول خود اطمينان حاصل نماييد.

 
بهبود عملكرد مغز

از ديگر خواص مصرف منظم قهوه موكا گانودرما تاثير بر روي عملكرد مغز مي باشد. مصرف قهوه موكا گانودرما به دليل كافئيني كه دارد سبب تمركز ذهني و افزايش حافظه فرد مي شود. از اين رو براي درك بهتر و هوشياري در هنگام مطالعه مي توان از اين نوشيدني داغ و خوشمزه استفاده نمود. از طرف ديگر مصرف قهوه موگا دكتر بيز با بهبود عملكرد مغز خطر ابنلا به آلزايمر را تا حد زيادي كاهش مي دهد.

نحوه مصرف قهوه موكا شركت بيز

با اطلاع از قيمت قهوه موكا گانودرما و نحوه مصرف اين نوشيدني مغذي مي توان از آن براي حفظ سلامت بدن بهره برد. قهوه موكا دكتر بيز انتخاب مناسبي جهت پذيرايي در ميان وعده مي باشد. براي تهيه قهوه موكا بيز محتواي تي بك را در يك فنجان آب جوش ريخته و مي گذاريم تا به خوبي دم بكشد.

كساني كه براي كاهش وزن به دنبال مصرف قهوه موكا گانودرما هستند بهتر هست قبل از وعده هاي غذايي از اين قهوه خوش طعم استفاده نمايند. روش ديگر سرو قهوه موكا گانودرما اضافه نمودن يخ به قهوه پس از سرد شدن هست كه باعث مي شود رنگ قهوه خامه اي تر شود.

از نكات مهم جهت مصرف قهوه گانودرما تعادل در مصرف اين نوشيدني مفيد مي باشد. مصرف افراطي قهوه موكا گانودرما سبب مشكلات گوارشي، سر درد، تپش قلب و … مي گردد. همچنين مصرف قهوه موكا گانودرما براي زنان باردار و شيرده ممنوع مي باشد.

 

قيمت قهوه موكا بيز

با توجه به فوايد متنوع مصرف قهوه موكا بيز افراد زيادي به دنبال كسب اطلاع از قيمت قهوه فوري موكا همراه با پودر قارچ گانودرما هستند. در تعيين قيمت قهوه گانودرما موكا دكتر بيز فاكتور هاي مختلفي نقش دارد. از فاكتور هاي موثر در قيمت قهوه فوري موكا دكتر بيز كيفيت اين محصولات و نوع بسته بندي اين قهوه استاندارد مي باشد. در تعيين قيمت قهوه موكا گانودرما نوسانات قيمت بازار و نيز ميزان استقبال مصرف كنندگان نقش مهمي دارد. بهترين راهكار براي اطلاع از قيمت قهوه موكا با قارچ گانودرما اقدام از طريق نمايندگي هاي عرضه مستقيم محصولات گانودرما دكتر بيز مي باشد.

 
خريد قهوه موكا دكتر بيز

با خريد قهوه موكا گانودرما مي توان از فوايد و خواص متنوع اين نوشيدني خوشمزه و خوش طعم بهره برد. جهت سفارش قهوه فوري موكا راهكار هاي مختلفي پيش رو خريداران خرده و عمده اين قهوه استاندارد قرار دارد. بهترين راه براي اطلاع از قيمت قهوه موكا دكتر بيز و خريد اين محصول سر زدن به سايت خريد اينترنتي محصولات دكتر بيز مي باشد.

با سر زدن به سايت خريد قهوه موكا بيز مي توان اطلاعات مختلف از جمله فوايد و خواص قهوه موكا گانودرما، قيمت قهوه فوري كافه موكا و نحوه سفارش اين محصول را دريافت كرد. از مزاياي خريد قهوه موكا گانودرما دكتر بيز مي شود به دريافت قهوه موكا دكتر بيز با قيمت ارزان و بسته بندي هاي اصل اشاره نمود. همچنين با سفارش اينترنتي خريد قهوه موكا دكتر بيز در هزينه هاي جانبي خريد نيز صرفه جويي مي شود.

نحوه مصرف قهوه فوري موكا با پودر قارچ گانودرما

استفاده از قهوه فوري موكا همراه باپودرقارچ گانودرما به اين ترتيب است كه يك ساشت از قهوه فوري موكا همراه با پودر قارچ گانودرما و جينسينگ را داخل يك ليوان آب جوش مي ريزيد و قبل از صبحانه ميل كنيد. مصرف براي زنان شيرده و باردار افرادي كه فشار خون بالا دارند و افرادي كه پيوند اعضا انجام دادند بايد با مشورت پزشك صورت گيرد. يك ساشت از قهوه ي موكا گانودرما از پودر قارچ گانودرما حاوي 2 گرم قند، 4/0 گرم چربي، 1/0 گرم اسيدهاي چرب ترانس، 005/0 گرم نمك مي باشد.

 

 

http://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d9%81%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%85%d9%88%da%a9%d8%a7/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.