جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

چاي سبز دكتر سينا و ويژگي هاي منحصر به فرد آن/09109483228

۱۱ بازديد

معرفي محصولات لاغري دكتر سينا

محصولات چاي سبز دكتر سينا محصولي كاملا ايراني و صد در صد گياهي مي باشد كه داراي مجوز توليد از وزارت بهداشت كشور ايران است، اين محصول كه به عنوان چاي لاغري نيز در بازار فروش و در ميان مردم شناخته شده است براي نخستين بار توسط پژوهشكده ي گياهان دارويي مربوط به جهاد دانشگاهي توليد شده است؛ براي ساخت اين چاي لاغري از تركيبات گياهي مختلفي از جمله چاي سبز، پوست ليمو و زنجبيل، سركه ي سيب و استويا استفاده شده است كه استفاده از اين تركيبات براي ساخت اين محصول لاغري سبب شده است كه چاي لاغري دكتر سينا علاوه بر كاهش وزن و كمك به داشتن اندامي ايده آل خواص درماني ديگري نيز داشته باشد، اين محصولات در بسته هاي ۲۰۰ گرمي كه شامل صد عدد تي بگ مي باشد بسته بندي شده است و در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.

ميزان اثر بخشي اين محصولات لاغري با توجه به سن، دفعات مصرف، توده ي چربي ذخيره شده در بدن و عوامل ديگر در افراد مختلف متفاوت خواهد بود؛ بهتر است قبل از استفاده از اين محصول حتما با پزشك معالج خود مشورت كنيد و در صورت داشتن مشكلات گوارشي، قلبي، كليوي، مصرف داروهاي رقيق كننده ي خون، اختلالات اضطرابي، بي خوابي، بارداري و شيردهي از مصرف اين محصول خودداري كنيد؛ روش مصرف اين محصول لاغري بسيار آسان است كافي است چاي را به مدت ۳ الي ۵ دقيقه در يك ليوان آب جوش قرار دهيد، دوره ي مصرف هر بسته ي صد عددي به مدت يك ماه و روزي سه بار حدود سي دقيقه قبل از هر وعده ي غذايي مي باشد.

چاي سبز لاغري دكتر سينا
مشاوره و خريد تلفني :09101717765

1 بسته چاي سبز لاغري دكتر سينا

پرداخت درب منزل قيمت :110 هزار تومان

    1 بسته چاي سبز لاغري دكتر سينا

پرداخت آنلاين قيمت :90 هزار تومان

2 بسته چاي سبز لاغري دكتر سينا

پرداخت درب منزل قيمت :220 هزار تومان

    2 بسته چاي سبز لاغري دكتر سينا

پرداخت درب منزل قيمت :180 هزار تومان

3 بسته چاي سبز لاغري دكتر سينا

پرداخت درب منزل قيمت :330 هزار تومان

    3 بسته چاي سبز لاغري دكتر سينا

پرداخت درب منزل قيمت :270 هزار تومان

تاثير چاي سبز دكتر سينا بر روي سلامت پوست و جلوگيري از پيري زودرس آن

مصرف چاي سبز مي تواند روند پيري را در افراد طولاني تر كند و از دچار شدن به پيري زودرس جلوگيري مي كند، در حقيقت اين ويژگي چاي سبز يكي از مهم ترين خاصيت هاي اين گياه محبوب مي باشد كه مورد توجه بسياري از مردم جهان قرار گرفته است؛ به طوري كه امروزه از تركيبات چاي سبز براي ساخت انواع كرم ها و لوسيون هاي گياهي ضد پيري استفاده مي شود؛ اما استفاده از محصولات و تركيبات چاي سبز دكتر سينا چگونه مي تواند روند پيري شما را به تعويق بيندازد؟ در حقيقت چاي سبز سرشار از انواع مختلف آنتي اكسيدان ها مي باشد، وظيفه ي آنتي اكسيدان ها در بدن اين است كه راديكال هاي آزاد را خنثي مي كنند و از تاثير اين راديكال هاي آزاد بر روي پوست و تسريع روند پيري جلوگيري مي كنند؛ به اين ترتيب مصرف چاي سبز مي تواند در شادابي پوست و جلوگيري از پيري زودرس آن بسيار موثر باشد.

 

 

در بين روشهاي مختلفي كه براي كاهش وزن و لاغري وجود دارد، يكي از پرطرفدارترين روشها در اين بين، استفاده از روشهاي گياهي و سنتي است. يكي از گياهان دارويي و مفيد براي كاهش وزن و لاغري، چاي سبز است؛ كه ما در اين مقاله در خصوص چاي سبز دكتر سينا و لاغري مطالبي را گردآوري كرده ايم.

چاي دكتر سينا براي گروههاي سني مختلف با هدف كاهش وزن، داراي اصول خاصي است. مثلا كساني كه در رده سني ميانسالي هستند و با افزايش سن دچار اضافه وزن و چاقي مي شوند مي توانند از چاي سبز جهت جلوگيري از عوارض چاقي با بالا رفتن سن جلوگيري كنند.

خواص چاي سبز سينا براي رفع چاقي و اضافه وزن

چنانچه قصد داريد، با استفاده از چاي لاغري دكتر سينا مبارزه با چاقي و اضافه وزن را آغاز كنيد، بايد اين نكته را مد نظر داشته باشيد كه بايد براي مصرف چاي سبز در طول روز برنامه ريزي هدفمند داشته باشيد و از مصرف چاي سبز بدون برنامه خودداري كنيد.

در مورد قيمت چاي دكتر سينا بايد به اين نكته اشاره كرد كه اين محصول با توجه به كيفيت به مراتب بالاتري كه نسبت به محصولات مشابه خود در بازار دارد از قيمت مناسبي هم برخوردار بوده و اين دو عامل منجر به فروش موفق آن در بازار شده است.

براي خريد چاي لاغري دكتر سينا مي توانيد بروي دكمه زير كليك كرده و سفارش خود را به صورت آنلاين ثبت نماييد

 

چاي سبز دكتر سينا و ويژگي هاي منحصر به فرد آن

 

داروهاي گياهي داراي نمونه ها و ويژگي هاي منحصر به فردي مي باشند. دمنوش هاي مختلف جزو داروهاي گياهي محسوب مي شوند كه افراد مي‌ توانند با استفاده از اين دمنوش ها نسبت به از بين بردن مشكلات و بيماري هاي خود اقدام نمايند. چاي سبز دكتر سينا به عنوان يكي از چاي هاي بسيار مناسب با يك برند معتبر، مي‌ تواند مورد توجه بسياري از افراد قرار بگيرد. لذا اين چاي داراي ويژگي ‌ها و خواص مختلفي مي باشد كه افراد مي‌ توانند با استفاده از چاي دكتر سينا اصل، نسبت به بهره مندي از ويژگي هاي منحصر به فرد آن، اقدام نمايند. ما در اين مطلب قصد داريم چاي سبز سينا را به عنوان يكي از بهترين دمنوش ها مورد بررسي قرار دهيم. چنانچه قصد استفاده از چاي سبز دكتر سينا اصل را داريد، با ما همراه باشيد.

 

 

فروشگاه حراج كده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.