گن لاغري ساعت شني تاپي

دمنوش لاغري سحر

سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳

گن لاغري ساعت شني تاپي

۹ بازديد

گن ساعت شني جليقه اي لاتكس در اطراف شكم بسته مي شوند تا قسمت وسط تنه شما را فشرده كنند. هنگامي كه در هنگام ورزش پوشيده مي شويد ، منطقه شكم را فشرده مي كند و باعث تعريق مي شود ، كه ممكن است باعث سوزاندن چند كالري دور كمر شود. وقتي گن ساعت شني ركابي را برمي داريد ، شكم معمولاً به شكل طبيعي خود برمي گردد.

اين گن لاغري ساعت شني ركابي به حفظ وضعيت خوب بدن و تقويت هسته شما كمك مي كنند. با اين حال ، آنها فقط مي توانند به برنامه كاهش وزن موجود شما كمك كنند و در واقع به خودي خود چربي نمي سوزانند. در اينجا ، تعدادي از بهترين گن ساعت شني مدل تاپي را براي كاهش وزن ذكر كرده ايم تا به شما در انتخاب صحيح كمك كنند.

 

اين گن لاغري ساعت شني تاپي ساخته شده از نئوپرن براي كمردرد بسيار مناسب است زيرا از كمر پشتيباني مي كند و از آسيب ديدگي در طي يك تمرين سنگين جلوگيري مي كند. پارچه سوراخ شده آن باعث تنفس و راحتي پوشيدن مي شود.

گن ساعت شني تاپي اصل قابل انعطاف باعث مي شود كه محكم به دور كمر گرفته شود ، در حالي كه فشرده سازي مضاعف آن بهترين تناسب را به شما مي دهد.

 

از دست دادن چربي شكم پس از به دنيا آوردن كودك دشوار به نظر مي رسد. اما با كمك يك گن ساعت شني برند انچري ، تلاش براي رسيدن به اين رقم ساعت شني غيرممكن است. اين گن ساعت شني آنچري ساخته شده از لاتكس فشرده سازي بالا ، داراي بسته شدن جلوي قلاب و چشم است و متناسب با كمر و راحتي شما قابل تنظيم است. نه استخوان فولادي اطراف زيرين به حفظ وضعيت خوب بدن كمك مي كنداين گن ساعت شني زنانه آنچري ، ساخته شده از پارچه نئوپرن تك لايه ۲ ميلي متري ، مي تواند شكم شما را فشرده كرده و به تقويت روند كالري سوزي كمك كند. اين مي تواند از ماهيچه هاي شما پشتيباني كرده و آنها را گرم نگه دارد تا از خستگي و آسيب بعد از تمرين جلوگيري كند. اين يك تنش مناسب را ايجاد مي كند تا بتوانيد به راحتي عرق كنيد و مي توانيد از آن براي تمرين يا لباس منظم استفاده كنيد.با پنج استخوان تقويت شده از اكريليك در داخل گن لاغري ساعت شني آنچري ، براي ايجاد بهترين پشتيباني از كمر طراحي شده است. همچنين به بهبود وضعيت بدن و كاهش احتمال آسيب در حين تمرين كمك مي كند. پارچه براي تنفس و راحتي هنگام پوشيدن سوراخ مي شود. به اندازه كافي پهن است كه مي تواند كل شكم شما را بپوشاند.

 

 

منبع نوشته

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.