شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

نحوه خريد قهوه سبز سهله چگونه است ؟

۱۰ بازديد

خواص قهوه سبز سهله

كلروژنيك موجود در قهوه ي سبز سهله، از جذب چربي و كالري جلوگيري مي كند و منجر به سوزاندن توده هاي چربي موجود در بدن مي شود و بدين صورت قهوه سبز سهله، منجر به لاغري و تناسب اندام مي شود.
سطح فشار خون را كاهش مي دهد و به همين دليل به بيماران قلبي عروقي توصيه مي شود از قهوه سبز سهله استفاده كنند.

منع مصرف قهوه سبز سهله

قهوه سبز سهله هيچ گونه عوارض جانبي ندارد اما توصيه مي شود خانم هاي باردار و شيرده از اين قهوه استفاده نكنند. همچنين افرادي كه داراي پوكي استخوان هستند، بهتر است قبل از مصرف اين قهوه با پزشك خود مشورت كنند و قرص هاي مكمل استفاده نمايند. در حالت كلي توصيه مي شود كه در صورت داشتن هر نوع بيماري براي جلوگيري از ايجاد تداخل هاي دارويي، با پزشك خود مشورت كنيد.
طرز تهيه قهوه سبز

هرچند كه استفاده از قهوه سبز هيچ گونه عوارضي ندارد، اما توصيه مي شود در روز ۲ فنجان از اين نوشيدني خوش طعم استفاده گردد. براي تهيه قهوه ي سبز سهله كافي است در ابتدا يك فنجان آب را بجوشانيد و سپس يك قاشق چايخوري از قهوه سبز سهله را در آن بريزيد. سپس ۱۰ دقيقه منتظر بمانيد تا دم بكشد و سپس نوش جان كنيد. به همراه اين قهوه مي توان از عسل، قند يا شكر استفاده كرد اما اگر براي لاغري از اين قهوه استفاده مي كنيد، توصيه مي شود اين قهوه را خالي ميل كنيد.
خريد قهوه سبز سهله

شما مي توانيد اين قهوه را به صورت خريد اينترنتي قهوه سبز سهله تهيه كنيد و بدون هدر دادن زمان، آن را درب منزل تحويل بگيريد. همچنين براي كسب اطلاعات بيشتر و مشاوره مي توانيد با مشاوران فروش ما كه شماره آنها در شماره تماس قهوه سبز سهله موجود است، تماس حاصل فرماييد. همچنين براي اطلاع از قيمت قهوه سهله، يا از طريق سايت اقدام كنيد و يا با كارشناسان فروش تماس بگيريد. قيمت قهوه سبز سهله در مقابل خواص ويژه اي كه دارد مناسب است.

قهوه سبز سهله يكي از انواع دمنوش هاي لاغري مي باشد كه اين روزها توانسته به بهترين شكل ممكن در بازار جايگاه خوبي بيابد و مشتريان زيادي علاقه مند هستند تا از اين دمنوش لاغري براي كاهش وزن و تناسب اندام استفاده نمايند.محصول قهوه سهله مي تواند در مدت زماني كوتاه تناسب اندامي فوق العاده را برايتان به همراه داشته باشد.شما با كمي افزايش فعاليت مي توانيد توسط اين محصول كيليوهاي اضافه خود را به زودي از بين برده و براي هميشه از شر چربي هاي اضافي خود خلاص شويد.

اين روزها در مورد قهوه سبز مطالب زيادي را مي توان در سراسر فضاي مجازي يافت.ما امروز در اين بخش مي خواهيم به معرفي محصول قهوه سبز سهله بپردازيم.محصولي كه مي تواند براي شما كاهش وزن و تناسب اندام را به ارمغان بياورد.اما اگر شما هم اين سوال در ذهنتان است كه قهوه ي سبز چيست ؟ پس در ادامه با ما همراه باشيد تا در اين مورد توضيحات كاملي را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم :

قهوه سبز چيست ؟

حتما براي يك بار هم كه شده قهوه ميل كرده ايد . همه مي دانمي كه رنگ قهوه هاي معمولي در بازار قهوه اي رنگ است. اين بدان علت است كه در واقع پودر اصلي قهوه در فرآيندي فراوري خواهد شد و به اين رنگ تغيير مي كند. در واقع قهوه اصلي داراي پودري سبز رنگ است كه اگر به همان صورت مصرف شود داراي تاثير گذاري بسيار بالايي در امر لاغري و كاهش وزن خواهد بود.پس نتيجه مي گيرم كه قهوه سبز لاغري و قهوه هاي معمولي هر دو از يك گياه هستند با اين تفاوت كه در مدل سبز هيچگونه فرآيند تخميري صورت نخواهد گرفت و تمام خواص اين گياه در آن باقي خواهد ماند.يكي زا بهترين مارك هاي موجود در بزارا كه داراي كيفيت بسيار بالاي است قهوه سبز سهله مي باشد.

 

 

 

نحوه خريد قهوه سبز سهله چگونه است ؟

شما به روش هاي زير مي توايند همين الان اقدام به تهيه اين محصول از فروشگاه نماييد :

بروي دكمه خريد پستي كليك كرده و سفارش خود را به صورت اينترنتي ثبت نماييد.

 

مي توانيد همين الان با شماره تلفن تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نماييد.

مي توانيد آدرس كامل پستي + كد پستي + نام محصول + نام گيرنده را به شماره بالا پيامك داده و به صورت پيامكياقدام به ثبت سفارش خود نماييد.

ما شرايطي را فراهم كرده ايم كه شما ابتدا دمنوش لاغري سهله خود را دريافت كرده و سپس وجه كالا را بپردازيد.فرق هم نمي كند از كجاي ايران مي خواهيد اقدام به ثبت سفارش كنيد  اين امكان براي تمام هموطنان ما در سراسر كشور فراهم شده است.

 

 

خريد قهوه سبز براي لاغري

 

harajkaade.ir/product/قهوه-سبز-سهله/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.