جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

خريد و قيمت قهوه فوري سوپريم دكتر بيز/09109483228

۱۰ بازديد

با مصرف اولين ساشه از قهوه گانودرما انرژي فكري و روحي شما بسيار تغيير مي كند و دليل اين امر نيز استفاده از پودر گياه جينسينگ در تركيبات قهوه سوپريم است .جينسينگ سبب مي شود تا عملكرد مغز به شدت تحت تاثير قرار گرفته و ميزان حافظه و عملكرد مغزي تا حد زيادي تغيير كند .با مصرف يك دوره ۳ ماهه جينسينگ اميد به اين مي رود كه ميزان حافظه و استرس و بيماري هاي روحي در فرد به ميزان زيادي كاهش پيدا كند.علاوه بر موارد گفته شده جينسينگ براي درمان دردهاي قاعدگي در بانوان بسيار موثر است. چنانچه در دوران قاعدگي به مشكلاتي مانند كج‌ خلقي و يا اضطراب و گر گرفتگي بدن مبتلا هستيد در درمان اين عارضه ها نقش بسيار چشمگيري دارد. همچنين براي آقايان و بانوان استفاده از جينسينگ يك راهكار بسيار موثر جهت درمان ريزش مو ها مي باشد.پودر جينسينگ موجود در قهوه فوري سوپريم به كاهش وزن و تقويت سيستم ايمني بدن كمك مي كند. جنسينگ حاوي جينسنوسيد  است كه يك تركيب منحصر به فرد در اين گياه است و مي‌تواند به كاهش وزن و كاهش اشتها و افزايش متابوليسم بدن و افزايش چربي سوزي كمك كند.با توجه به اينكه طبع اين گياه گرم است مي‌تواند موجب تقويت قواي عمومي بدن و افزايش قدرت سيستم ايمني بدن شود. چنان چه به بيماري هايي مانند ديابت مبتلا هستيد بد نيست بدانيد كه پودر جنسينگ به كار رفته در كافه سوپريم مي‌تواند به كاهش سطح قند خون كمك كند و همچنين جنسينگ به بهبود مقاومت بدن افراد به انسولين موثر است.تركيبات آنتي اكسيدان بسيار قوي موجود در جينسينگ سبب مي شود تا بدن شما دچار كند شدن روند پيري شود و جينسينگ از پيري زودرس و چين و چروك در پوست جلوگيري مي كند.علاوه بر موارد گفته شده جينسينگ در كاهش چربي خون و كلسترول نيز بسيار موثر است.
تركيبات قهوه سوپريماز مهمترين تركيبات قهوه سوپريم مي‌توان به عصاره قارچ گانودرما ، پودر جينسينگ ، گياه خرنوب ، خامه گياهي و قهوه فوري عربيكا اشاره كرد.همانطور كه مي دانيد برخي از اين فرآورده ها داراي طبع گرم و برخي ديگر داراي طبع سرد هستند و همين امر سبب مي‌شود تا طبع قهوه سوپريم با توجه به تركيباتي به كار رفته در آن كاملاً معتقد باشد و همه افراد با همه زاعقه ها بتوانند از آن استفاده كنند.در تركيبات قهوه گانودرما سوپريم وسواس بسيار زيادي به خرج داده شده است و اين تركيبات و اثر بخشي آنها در كنار هم توسط مراجع علمي معتبر به اثبات رسيده است و استفاده از جينسينگ در كنار قارچ گانودرما مي تواند خصوصيات تكميلي براي طبع و خواص و مزاياي آن در بدن باشد. به عنوان مثال همانطور كه مي دانيد قارچ گانودرما مي تواند سبب افزايش ايمني بدن شود و تركيب آن با جينسينگ مي تواند اين ميزان افزايش ايمني را به شدت بيشتر كند.قارچ گانودرما براي تقويت موها مفيد است و جينسينگ نيز همين خاصيت را دارد و با توجه به اينكه نحوه عملكرد هر كدام بر درمان ريزش موها متفاوت است مي‌توانيم اين انتظار را داشته باشيم كه تاثير اين دو در ريزش موها در حالت تركيبي بسيار بيشتر است.قارچ گانودرما به افزايش متابوليسم بدن كمك مي‌كند و جنسي نيز همين خاصيت را دارد و تركيب اين دو براي افزايش متابوليسم بدن سبب مي شود تا شما بتوانيد اثربخشي بيشتري از اين محصول در كاهش وزن و لاغري دريافت كنيد.استفاده از گياه خرنوب در قهوه سوپريم يك تركيب منحصر به فرد جهت درمان بسياري از مشكلات بدن براي آقايان به شما مي رود. خرنوب مي تواند سبب درمان ناباروري و افزايش اسپرم در آقايان مي شود همچنين اين گياه براي بيماريهاي مانند آسم و تنگي نفس نيز مفيد است. همچنين خرنوب مي تواند سبب بهبود عملكرد كليه ها شود.طعم خرنوب شيرين است و از آن به عنوان يك طعم دهنده نيز مي توان استفاده كرد و پودر گياه خرنوب براي كاهش وزن و لاغري درمان مشكلات گوارشي بسيار موثر است.
خريد و قيمت قهوه فوري سوپريم دكتر بيزقيمت قهوه فوري سوپريم با توجه به تركيبات گرانقيمت به كار رفته در آن مانند خرنوب ، جينسينگ و قارچ گانودرما بسيار مناسب است و خواص بي نظير كه براي بدن دارد توجيح قيمتي مناسب براي آن به شمار مي رود. جهت خريد قهوه فوري سوپريم مي توانيد از اين قسمت استفاده كنيد و بهترين نوع قهوه گانودرما موجود در بازار را با ضمانت واقعي اصالت كالا و گارانتي عوت وجه سفارش دهيد. قهوه فوري سوپريم از پرفروشترين انواع قهوه گانودرما دكتر بيز به شمار مي رود. اين محصول با طعم و خواص بي نظيري كه دارد توانسته از نظرات بسيار زيادي را به خود جلب كند. استفاده از اين قهوه براي لاغري و كاهش وزن ، درمان‌ زگيل‌تناسلي ، كبد چرب، قند خون ، فشار خون و چربي خون و بسياري موارد ديگر مفيد مي باشد.
در هر بسته از قهوه فوري سوپريم دكتر بيز تعداد ۲۰ عدد ساشه قهوه فوري وجود دارد كه مي توانيد آن را به صورت ساشه اي و هر بار تمام ساشه و يا نصف ساشه را استفاده كنيد .چنانچه بخواهيد روز دو وعده از قهوه گانودرما سوپريم استفاده كنيد هر بار نياز است تا نصف آن را در يك استكان آب حل كنيد و چنانچه بخواهيد از اين قهوه به صورت روزانه يك بار استفاده كنيد نياز است تا يك ساشه كامل را در يك ليوان آب جوشيده حل كنيد و ميل كنيد.

 

قهوه فوري كافه موكا همراه با پودر قارچ گانودرما

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d9%81%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%85%d9%88%da%a9%d8%a7/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.