جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

تركيبات دمنوش لاغري كرفس و چاي سبز تيما/09109483228

۱۰ بازديد

نحوه استفاده از دمنوش لاغري كرفس و چاي سبز تيما
براي آماده نمودن دمنوش لاغري كرفس و چاي سبز تيما، ابتدا بايد بگذاريد آب به جوش آيد و سپس تي بگ دمنوش را در داخل ليوان مخصوص دمنوش گذاشته و بگذاريد بين ۳ تا ۵ دقيقه دم بكشد و سپس نوش جان كنيد. شما مي توانيد به جاي مصرف چاي پس از صرف غذا از  دمنوش لاغري كرفس و چاي سبز  تيما استفاده نماييد و  تاثير آن را در لاغري و كاهش وزن مشاهده نماييد. بهتر است ۲ ساعت پس از صرف غذا از دمنوش معجزه آسا استفاده كنيد تا بيشترين تاثير را بر روي بدن داشته باشد.
 
 
 
تركيبات دمنوش لاغري كرفس و چاي سبز  تيما
يكي از مزيت هاي دمنوش لاغري چاي سبز و كرفس تيما اين است كه در كنار چاي سبز و تيما از زعفران، زيره سبز و انيسون در تركيبات اين چاي استفاده شده است كه علاوه بر خوش طعم تر كردن دمنوش لاغري كرفس و چاي سبز، تاثيرات مثبت ديگري را نيز در درمان بيماري ها دارد. زيره سبز نيز يكي از مواد بسيار موثر در كاهش وزن و لاغري است و باعث كاهش نفخ شكم مي شود و با تقويت معده به هضم هر چه بهتر غذا كمك مي نمايد.  انيسون يا رازيانه يكي ديگر از موادي است كه در تركيبات داروهاي لاغري به وفور از آن استفاده مي شود. رازيانه سرشار از آنتي اكسيدان است و باعث افزايش سوخت وساز بدن مي شود و همين امر باعث لاغري و كاهش وزن مي شود.  زعفران يكي از گياهان بسيار پرطرفدار است كه شايد كمتر كسي از تاثير اين گياه ارزشمند در لاغري اطلاع داشته باشد. زعفران به كاهش چربي و كلسترول خون بسيار كمك مي نمايد و باعث تقويت معده و هضم بهتر غذا مي شود.
 
 
اما در نگاه طب سنتي اين گياه  از طبيعتي گرم  خشك برخوردار بوده و همين خاصيت باعث شده تا موجب  گرفتن رطوبت شده و براي لاغري و كاهش وزن بسيار مناسب مي باشد.از جمله ديگر خصوصيات اين گياه را مي توان در دير هضم بودن ان دانشت و اينكه فرد بعد از نوشيدن چاي كرفس معمولا ديگر احساس گرسنگي نخواهد كرد و به نوعي براي كاهش اشتها نيز بسيار مفيد است.
اين گياه بسيار مورد توجه كات ايراني ها است و از ان در مصارف مختلف استافده مي كنيم.گياه كرفس به دليل كم بودن ميزان كالري مي تواند به عنوان يك داروي لاغري 100% طبيعي معرفي شود.شما با دم كردن كرفس و نوشيدن ان به صورت منظم و مداوم مي توانيد در مدت زمان كوتاهي به وزن ايده آل خود دست يابيد.شايد براي همه مقدور نباشد كه بتوانند براحتي آب كرفس را گرفته و هر روز مصرف كنند به همين منظور بهترين جايگزين كه مي توان براي آن يافت چاي لاغري كرفس است كه دقيقا خواصي مشابه دمنوش كرفس داشته و بروي بافت هاي انباشته چربي تاثير بسزايي در از بين رفتن آنها خواهد داشت.
محصولي كه برايتان ارسال مي كنيم داراي دو بسته 125 گرمي مي باشد و حاوي تازه ترين و مرغوب ترين برگ هاي چاي لاغري و گياه كرفس است و با بهترين كيفيت ممكن بسته بندي شده است. شما در هر كجاي ايران كه باشيد ابتدا كالاي خود را دريافت خواهيد كرد و سپس وجه آنرا به مامور پست مي پردازيد.
نام قديمي و باستاني اين گياه در ياران كرسب يا كرفش بوده و بعد ها طي گذشت زمان به نام كنوني آن تغيير يافته است.اين گياه از خانواده چتريان بوده و معمولا در اكثر نقاط جهان نيز مي رويد.اگر منبع عظيمي از ويتامين B6 و منيزيم و كلسيم و فسفر را مي خواهيد در اختيار داشته باشيد پس گياه كرفس را حتما در برنامه غذايي خود قرار دهيد و يا از چاي لاغري كرفس حتما استفاده كنيد.
وجود ويتامين هاي Aو K و پتاسيم و منگنز و فيبر از ديگر فوايد اين گياه مي باشد و نمي توان با دارا بودن اين همه مواد مغذي بهراحتي از كنار نام ان گذشت و انرا جدي نگرفت.
خواص اين گياه مي تواند تا هفته ها در صورتيكه در دماي 0 تا 2 درجه سانتيگراد باشد به خوبي حفظ شود و شما در طول اين مدت مي توانيد از ان استفاده نماييد.ميزان چربي اشباع شده و كلسترول اين گياه بسيار پايين است و شما بدون هيچگونه نگراني مي توانيد هر روز به مصرف آن بپردازيد.
طبق آخرين تحقيقات به عمل آمده محققين متوجه شده اند كه كرفس داراي 8 تركيب ضد سرطاني است و براحتي مي تواند از رشد تومورهاي سرطاني پيشگيري نمايد و حتي راديكال هاي آزاد درون خون را از بين ببرد.
شما مي توانيد بيشتر خواص اين گياه جادويي را در قالب چاي كرفس 5040 بيابيد و با استفاده از اين دمنوش لاغري هم به وزن ايده آل خود دست يابيد و هم از ديگر خواص و فوايد ان بهره مند شويد.
ويتامين ث براي تقويت سيستم ايمني بدن بسيار مناسب بوده و يمتواند شما را از ابتلا به سرماخوردگي در امان نگه دارد.در كرفس مي توان به ميزان قابل توجهي ويتامين ث يافت.
از جمله خواص بي نظير كرفس در كاهش ميزان فشار خون است و مي تواند ميزان كلسترول خون را به خوبي كاهش داده و در حالت نرمال حفظ نمايد و اين يعني شما از خطر ابتلا به بيماري هاي قلبي و عروقي در امان خواهيد بود و ديگر نگران بيماري سكته نخواهيد شد.
چاي لاغري كرفس براي كساني كه معمولا تند مزاج و عصبي هستند مي تواند بسيار مفيد و مناسب باشد. شما مي توانيد از كرفس به عنوان يك داروي آرام بخش گياهي استافده كنيد و يگ به دنبال مصرف قرص هاي شيمايي براي اين منظور نرويد.اين نوشيدني يك دم نوش ضد استرس بسيار خوب به حساب مي آيد.

 

فروشگاه حراج كده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.