جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

قهوه گانودرما براي كيست تخمدان/09109483228

۱۰ بازديد

نحوه و زمان مصرف :
روزانه يك يا دو نوبت مي توان از اين محصول استفاده نمود.
يك وعده صبح و يك وعده بعد از ظهر
 
موارد منع مصرف:
كودكان زير 5 سال و بانوان باردار و شيرده با نظر پزشك استفاده نمايند.
افرادي كه داراي تپش قلب و يا بيماري قلبي هستند.
 
قهوه گانودرما بسيار موثر در درمان بيماري هاي مختلف حاد و غيرحاد مي باشد. قهوه گانودرما باعث سالم ماندن بدن و طولاني شدن عمر انسان مي شود .
اطلاعاتي درباره ي قهوه گانودرما براي كيست تخمدان
 
با استفاده از قهوه گانودرما مي توانيم در خانه و بدون نياز به جراحي و رفتن به مراكز درماني به درمان كيست تخمدان خود بپردازيم. در صورتي كه كيست ما بي خطر باشد مي توانيم با استفاده از قهوه گانودرما آن را رفع كنيم. در حالي كه اگر كيست ما پر خطر باشد بايد با عمل جراحي و با مراجعه به پزشك آن را رفع كنيم و به درمان هرچه سريعتر آن بپردازيم.
كيست تخمدانكيست تخمدان ها معمولا در دز صورت يعني داخل تخمدان ها و يا خارج از تخمدان ها و به شكل كيسه هاي حاوي مايع ديده مي شود، اكثرا در دوران قاعدگي خانم ها بوجود مي آيد. در تخمدان هر زني يك كيست وجود دارد. اين كيست هايي كه در تخمدان ها وجود دارد، ممكن است براي تخمدان داراي خطر باشد اما در بيشتر موارد هم مي تواند بي خطر نداشته باشد.
خوشبختانه اكثر كيست هاي تخمدان خوش خيم هستند و به طور طبيعي بدون درمان از بين مي روند. عارضه نادر هم وجود دارد كه وقتي كيست خيلي بزرگ مي شود باعث چرخش تخمدان روي  آن مي شود و خون رساني به تخمدان قطع مي شود و اگر سريع جراحي صورت نگيرد، بافت تخمدان از بين مي رود .
گاهي اوقات ممكن است كه كيست داخل شكم پاره شود و خونريزي داخل شكم ايجاد شود. به طور كلي درمان كيست جراحي نيست و مي توان در صورت خوش خيم بودن با قهوه ي گانودرما آن را درمان كرد. با كشف اين ماده ي با ارزش هيچ نگراني براي رفع كيست هاي خوش خيم نداشته باشيد .
در كيست خطرناك تخمدان، ممكن است سرطان ايجاد شود. كه با كمك قهوه ي گانودرما مي توانيم از عود كردن بيماري جلوگيري كرده و آن را كنترل كنيم. پس با استفاده از قهوه ي گانودرما بهره كافي را ببريم.
قهوه گانودرما براي كيست تخمدان
علائم كيست تخمدان هاكيست تخمدان غالبا علامتي ندارد، با اين حال با بزرگ شدن كيست علائمي مانند: ورم كردن يا نفخ كردن شكم، دفع دردناك، درد لگن قبل از سيكل قاعدگي يا در طول عادت ماهانه، آميزش دردناك، درد كمر يا ران، حساسيت يا دردناك بودن سينه ها و حالت تهوع بروز مي يابد.
قهوه گانودرما به دليل دارا بودن خاصيت تنظيم كنندگي هورمون ها، در درمان كيست فوليكولي، كيست جسم زرد، كيست شكلاتي و سندروم تخمدان پلي كيستيك تاثير زيادي دارد. گانودرما بهبود دهنده كيست تخمدان است.
 
خريد تلفني از طريق واتس آپ يا تماس تلفني 091017177651 بسته قهوه سوپريم دكتر بيزپرداخت درب منزل قيمت : 340 هزار تومان

1 بسته قهوه سوپريم دكتر بيزپرداخت آنلاين قيمت : 280 هزار تومان


2 بسته قهوه سوپريم دكتر بيزپرداخت درب منزل قيمت : 680 هزار تومان


2 بسته قهوه سوپريم دكتر بيزپرداخت آنلاين قيمت : 560 هزار تومان


3 بسته قهوه سوپريم دكتر بيزپرداخت درب منزل قيمت : 980 هزار تومان


3 بسته قهوه سوپريم دكتر بيزپرداخت آنلاين قيمت : 840 هزار تومان


قهوه گانودرما براي بهبودي كيست تخمدانزنان مبتلا به كيست تخمدان در 40 روز اول استفاده از گانودرما، قطر كيست تخمدان آنها به مراتب كوچك تر شده و بعد از 60 روز استفاده از قهوه گانودرما، كيست به كمترين حجم خود مي رسد و بعد از 90 روز كامل، از بين خواهد رفت. زناني كه كيست بدخيم دارند تا 120 روز بايد به خوردن قهوه گانودرما ادامه دهند. گانودرما مي تواند تنظيم سيكل قاعدگي منظمي را براي ما ايجاد كند.
 
قهوه گانودرماگانودرما قارچي است كه روي شاخه ها و تنه ي درختان  رشد مي كند و به خاطر سختي زياد در هنگام مصرف اين گياه، بايد آن را به صورت پودر در بياوريم تا بتوانيم راحت تر اين گياه را ميل كنيم. همچنين بايد به مدت طولاني تري نسبت به چاي، گانودرما را مصرف كنيم. با دم كردن آن شاهد اثرات بيشتر و بهتر اين گياه خواهيم بود.
قهوه گانودرما به دليل داشتن مقدار زيادي تري ترپنوئيد و پلي ساكاريد باعث زياد شدن گلبول هاي سفيد و در نتيجه تقويت سيستم ايمني مي شود كه با سلول هاي سرطاني مقابله مي كند و به دليل داشتن ژرمانيوم ارگانيكي، باعث جلوگيري از رشد و تكثير تومور مي شود.
 
خريد قهوه گانودرمابراي خريد قهوه گانودرما براي كيست تخمدان بايد بسيار دقت داشته باشيم. داشتن تاييديه سازمان غذا و دارو و اينكه قهوه گانودرما بايد زير نظر و تاييد شده مستقيم وزارت بهداشت باشد. قيمت قهوه گانودرما براي كيست تخمدان نسبت به كارايي آن و ارزشي كه دارد بسيار مناسب است.
قهوه ي گانودرما طبق اندازه آن و حجمي كه دارد و نوع بسته بندي قهوه، قيمت هاي متفاوتي دارد. در هر حال كيفيت بالا تاثير مستقيمي روي بالا رفتن قيمت مي گذارد. هرچند كه مي توان اين قهوه را با كيفيت بالا و قيمت مناسب هم تهيه نمود.

 

 

خريد قهوه گانودرما براي كيست تخمدان

 

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%aa%d8%ae%d9%85%d8%af%d8%a7%d9%86/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.