پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

چاي سبز با كرفس تيما/09109483228

۹ بازديد

به طور خلاصه سطح PH خون در حالت نرمال مي تواند به  علت  استرس، رژيم غذايي اسيدي يا هجوم سموم در بدن اسيدي شود كه مصرف چاي كرفس باعث پايين آمدن سطح اسيدي بدن مي شود.
اگر در نظر داريد تا از معجزه اين گياه و لاغري بهره مند شويد و در عين حال پوست زيبايي هم داشته باشيد، با ما در ادامه همراه باشيد. مصرف چاي كرفس بدن را هيدراته نگه مي دارد و در اين مورد بايد گفت كه هيدراتاسيون به سلامت كلي بدن كمك زيادي مي كند. هيدرانه كردن بدن درخشان شدن  پوست، مو را به دنبال خود دارد و كساني كه در رژيم لاغري خود از كرفس استفاده مي كنند به هدف خود درراستاي لاغر شدن مي رسند بدون اينكه زيبايي و طراوت پوست شان از دست برود. خوب است اين را هم بدانيد كه پتاسيم  موجود در اين گياه سبب افزايش ادرار مي شود و همين عامل هم باعث از بين رفتن سموم در بدن مي شود. بنابراين توصيه مي شود كرفس را به خصوص در ماه هاي گرم سال مورد مصرف قرار دهيد و به اين ترتيب از كم آبي بدن تان هم پيشگيري مي كنيد.
اگر در راستاي عملكرد گياهي فوق و لاغري حركت كنيد، در جريان كاهش وزن از چشمان تان هم محافظت مي كنيد. زيرا يك ساقه چاي لاغري كرفس داراي ميزان مطلوبي از ويتامين A  است كه سلامت چشم ها را تضمين مي كند. بنابراين اگر نگران هستيد با عدم مصرف برخي مواد غذايي در جريان كاهش وزن به ضعف بينايي مبتلا شويد، با مصرف كرفس اين نگراني كاملا از بين مي رود. در ادامه خوب است اين را هم بدانيد كه كرفس داراي لوتئين و زيگزانتين – آنتي اكسيدان ها ي موجود در سبزيجات برگ سبز  است كه باعث محافظت چشم در برابر  اثرات مخرب ماوراء مي شود. در اين خصوص بهترين كار ان است كه ساقه كرفس را به صورت پخته مصرف كنيد. در ضمن اگر در زمينه ارثي خود سابقه بيماري هاي چشمي از قبيل آب مرواريد داريد حتما در رژيم لاغري و كاهش وزن خود از كرفس استفاده كنيد.  با مصرف كرفس از ابتلا به بيماريهاي چشمي از قبيل آب مرواريد و دژنراسيون ماكولا در امان مي مانيد.
برخي از افراد هستند كه در زمان كاهش وزن از ضعف حافظه گلايه دارند، ما در اين مطلب با عنوان دمنوش كرفس و لاغري اين نويد را به شما مي دهيم كه با مصرف كرفس سلول هاي مغز شما تقويت مي شود. اگر رژيم غذايي كرفس را براي كاهش وزن خود انتخاب كنيد در زمينه تقويت حافظه به نتايج مطلوبي خواهيد رسيد چرا كه  تحقيقات انجام گرفته درسال ۲۰۱۰ نشان داده اند كه يك رژيم غذايي سرشار از لوتئولين شامل تركيب گياهي است كه سبب ضعيف شدن مغز در زمان پيري نمي شود. در مورد لوتئولين بايد بدانيد كه يك ماده طبيعي  در كرفس است كه براي تقويت حافظه بسيار سودمند است.
 
چاي سبز با كرفس تيما را مي توان يكي از بهترين دمنوش ها دانست كه به دليل خواص و ويژگي هاي مطلوبي كه دارد توانسته نظر بسياري را به خود جلب نمايد. توجه داشته باشيد كه اين دمنوش را مي توانيد از مراكز متعددي خريداري نماييد.
 
چاي سبز با كرفس تيما
نوشيدني ها را مي توان از جمله مواردي دانست كه بسياري نسبت به خريد آن رغبت نشان مي دهند كه يكي از بهترين هاي آن را مي توان چاي سبز با كرفس تيما دانست. اين محصول به دليل ويژگي هاي مطلوبي كه دارد توانسته نظر بسياري را به خود جلب نمايد و اين محبوبيت چاي سبز به دليل خواص بي نظيرش مي باشد. چاي سبز و كرفس حاوي گياهان دارويي بسياري مي باشد و به همين دليل استفاده كردن از آن به همگان توصيه مي شود. يك فنجان از اين چاي مي تواند آرامش را به شما هديه دهد و طرز تهيه آن نيز ساده تر خواهد بود و مي توانيد در كمترين زمان ممكن نسبت به تهيه چاي سبز اقدام نماييد. مخلوط شدن چاي سبز با كرفس سبب پديد آمدن محصولي بسيار مفيد و گياهي شده است كه از جمله مهمترين فوايد آن مي توان به كنترل وزن اشاره نمود چرا كه كرفس به دليل اينكه دير هضم مي باشد مي تواند سبب كاهش وزن فرد شود. افرادي كه از چاقي خود رنج مي برند مي توانند با استفاده كردن از اين چاي به مدت ۳ ماه به وزن مطلوب خود برسند.
 
خواص چاي سبز با كرفس تيما
چاي سبز با كرفس تيما خواص بسياري دارد كه آن را براي خريد با ارزش تر نموده است و از جمله مهمترين خواص آن مي توان به خاصيت ضد سرطان بودن آن دانست و به همين دليل براي پيشگيري از ابتلا به سرطان بهتر است از اين چاي استفاده نماييد. اين چاي همچنين مي تواند سبب بهبود دفع مواد از بدن شده و نفخ معده را نيز به صورت كامل از بين ببرد. همانطور كه در بخش قبل نيز به آن اشاره شد اصلي ترين خاصيت چاي سبز با كرفس تيما را نيز مي توان تاثير آن بر لاغري دانست. استفاده كردن از اين چاي به هر مقداري ضرري به بدنتان نخواهد رساند و به همين دليل مي توانيد به دفعات مكرر در طول روز نيز از آن استفاده نماييد. راحت كردن اعصاب سبب خواهد شد كه بي خوابي از بين رفته و خوابي آرام داشته باشيد. اين دمنوش همچنين سبب سم زدايي كليه ها نيز خواهد شد كه اين امر سبب عملكرد مناسب كليه ها خواهد شد. نوشيدن چاي سبز و كرفس ۵۰۴۰ مانع از ترشح كورتيزول خواهد شد و همين امر سبب پايين آمدن استرس خواهد شد. در اين چاي مواد ديگري نيز بكار رفته اند كه هر يك از آنها خواص مخصوص خود را خواهند داشت.
عكس ۳
طرز تهيه چاي سبز كرفس تيما
يكي از مهمترين مواردي كه براي بسياري به سوال تبديل شده است را مي توان طرز تهيه چاي سبز با كرفس تيما دانست كه در اين رابطه بايد گفت: طرز تهيه اين چاي به سادگي امكان پذير خواهد بود. برخي از بسته بندي هاي اين محصول به صورت فله اي و برخي از آنها به صورت تي بگ هستند كه معمولا نمونه هاي تي بگ بيشتر مورد توجه قرار گرفته اند. پس از اينكه آب جوش را در داخل ليوان و يا قوري ريختيد يكي از تي بگ ها را در داخل آن قرار داده و به مدت ۱۰ الي ۱۵ دقيقه منتظر بمانيد. پس از گذشت اين مدت چاي سبز با كرفس تيما آماده نوشيدن خواهد بود و رنگ و طعم لذيذ آن بي شك رضايت همگان را جلب خواهد نمود.
عكس ۴
ويژگي هاي چاي سبز با كرفس تيما
يكي از مهمترين ويژگي هاي چاي سبز كرفس ۵۰۴۰ را مي توان از بين بردن بوي بد دهان دانست كه بي شك مي تواند سبب جلب رضايت همگان شود. اين چاي سبب جلوگيري از حس گشنگي خواهد شد و به همين دليل مي تواند بهترين نتيجه را براي افرادي داشته باشد كه به منظور لاغر شدن از آن استفاده مي نمايند. با استفاده از دمنوش چاي سبز كرفس ۵۰۴۰ مي توانيد ميزان قند خون بدن خود را ثابت نگه داشته و از زياد شدن آن جلوگيري نماييد كه اين امر از خطر ابتلا به ديابت خواهد كاست. استفاده كردن از چاي سبز با كرفس علاوه بر اين موارد مي تواند سبب آرام شدن عضلات بدن شود و اين امر سبب گردش مناسب خون در رگ ها نيز خواهد شد. توجه داشته باشيد كه استفاده كردن از اين چاي براي همگان امكان پذير خواهد بود و تنها منع استفاده از آن در دوران بارداري خواهد بود.
عكس ۵
خريد چاي سبز كرفس تيما
جهت خريد چاي سبز با كرفس تيما راه هاي مختلفي پيش رو خواهيد داشت چرا كه اين چاي به دليل خواص و ويژگي هاي مطلوبي كه دارد توانسته نظر همگان را به خود جلب نمايد و به همين دليل مراكز متعددي اقدام به فروش آن نموده اند و از اين ميان بايد بهترين مركز را براي خريد اختصاص دهيد. در حالت كلي فروشگاه هاي خريد را مي توان به دو نوع حضوري و غير حضوري دسته بندي نمود كه منظور از فروشگاه هاي خريد حضوري مراجعه به فروشگاه هاي سطح شهر خواهد بود و خريد از اين فروشگاه ها به دليل مشكلات متعددي كه دارد كمتر مورد توجه قرار مي گيرد و رفته رفته جاي خود را به فروشگاه هاي اينترنتي داده است. فروشگاه هاي اينترنتي اين امكان را به شما خواهند داد كه بتوانيد محصول مورد نظر خود را در كمترين زمان ممكن و از هر نقطه از كشور خريداري نماييد. پس از خريد نيز آن را در هر نقطه از كشور و در كمترين زمان ممكن تحويل خواهيد گرفت.

 

 

قيمت چاي سبز كرفس 5040

 

https://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%da%a9%d8%b1%d9%81%d8%b3-%db%b5%db%b0%db%b4%db%b0/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.