سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

آشنايي با قهوه موكا گانودرما و خواص اين قهوه/09109483228

۹ بازديد

3- سپس مقداري از شير را مي جوشانيد ولي سعي كنيد شير زياد جوشيده نشود مقداري از شير را براي تزيين و كف شير نگه داريد.
مرحله پاياني: ابتدا در اين مرحله سس شكلاتي كه قبلا آماده كرديد را مي‌ ريزيد سپس قهوه تلخ را اضافه مي كنيد و بعد از آن شير جوشيده را به قهوه اضافه مي كنيد. در آخر مقداري كف شير آماده كنيد و روي قهوه تلخ را با مقداري كف شير و خامه و مقداري وانيل و دارچين تزيين كنيد.
روش دوم: در اين روش ديگر قهوه موكا لايه لايه نيست و درست كردن آن كمي راحت تر است زيرا تمام مواد را با هم تركيب مي كنيم
1-ابتدا قهوه و آب سرد را روي حرارت قرار مي دهيد همين كه به نقطه جوش رسيد از روي حرارت برداريد.
2-شير را داغ كنيد تكه‌ هاي شكلات را داخل شير بريزيد تا حل شود
3-شكر، قهوه و خامه را به شير اضافه كنيد به آرامي هم بزنيد تا غليظ شود. در انتها داخل فنجان بريزيد و با كمي پودر دارچين و وانيل ميل كنيد
براي اين كه قهوه موكا براي لاغري طعم بهتري بگيرد از قهوه تازه آسياب شده استفاده كنيد. شايد شما فكر كنيد تهيه قهوه موكا با اين دو روش مقداري سخت و زمان گير است در اين صورت من به شما قهوه فوري موكا دكتر بيز براي لاغري را توصيه مي كنم. با خريد قهوه موكا براي لاغري مي توانيد هم يك قهوه فوري موكا براي لاغري بدون دردسر دم كردن قهوه تلخ ميل كنيد هم از فوايد بي شمار قهوه موكا بهره مند شويد.
 
آشنايي با قهوه موكا گانودرما و خواص اين قهوه
 
 
 
قهوه موكا گانودرما يكي از بهترين قهوه هاي حال حاضر بازار است كه به شكلي طبيعي توليد شده است و امروزه فروش بسيار زيادي را دارا مي باشد. اين قهوه داراي خواص بسيار زيادي است كه ما در اين مطلب سعي مي كنيم تمامي اين خواص را به صورت كامل براي شما شرح دهيم. اگر شما هم جز افرادي هستيد كه قصد خريد يك قهوه خاص و خوش طعم با ويژگي هاي منحصر به فرد را داريد به شما توصيه مي كنيم حتما اين مطلب را به دقت مطالعه كنيد تا با اين قهوه بيشتر آشنا شويد.
قهوه موكا گانودرما چيست؟
قهوه فوري موكا با قارچ گانودرما يك قهوه فوق العاده است كه امروزه در سراسر ايران به فروش مي رسد و طرفداران بسيار زيادي را دارد. اين قهوه يك قهوه بسيار خوش طعم است كه از گانودرما تهيه شده است و در كنار اين خوشمزگي خواص و مزاياي بسيار زيادي دارد. يكي از مهم ترين ويژگي هاي اين قهوه طعم بسيار لذيذ آن است كه شما نمي توانيد اين طعم را در هيچ يك از قهوه هاي ديگر بچشيد. البته طعم خوب تنها ويژگي اين قهوه نيست. خواص درماني فوق العاده زيادي كه اين قهوه دارد باعث شده است كه امروزه بسياري از پزشكان آن را به عنوان يك داروي گياهي فوق العاده براي بسياري از بيماراني كه بيماري هاي مختلفي دارند تجويز كنند. با ما در ادامه اين مطلب همراه باشيد تا به صورت كامل درباره ويژگي هاي منحصر به فرد اين قهوه صحبت كنيم.
 
از بين بردن بيماري هاي پوستي با استفاده از قهوه موكا گانودرما
يكي از مهم ترين مزاياي استفاده از قهوه موكا گانودرما دكتر بيز اين است كه با استفاده از اين قهوه شما مي توانيد به راحتي مشكلات پوستي خود را برطرف كنيد و در نتيجه پوستي شاداب تر و زيباتر را داشته باشيد. شايد براي شما جالب باشد كه بدانيد با استفاده از كلاژن سازي در پوست شما باعث مي شود تا پوست شما جوانسازي شود. بنابراين در صورتي كه شما هم جز افرادي هستيد كه دچار پيري زودرس پوست شده ايد و پوست شما چروكيده شده است به شما توصيه مي كنيم حتما از اين قهوه استفاده كنيد. قهوه موكا با قارچ گانودرما به شما كمك مي كند تا بتوانيد در كمترين زمان ممكن مشكلات پوستي خود را از بين ببريد. علاوه بر اين قيمت قهوه موكا گانودرما نسبت به بسياري از محصولات ديگر كه براي زيبايي و شاداب تر كردن پوست به كار مي روند مناسب تر است و امكان خريد آن براي تمامي افراد وجود دارد و استفاده از آن مزاياي ديگري را نيز به همراه دارد.
عكس 2
درمان پوكي استخوان با استفاده از اين قهوه
يكي ديگر از مزايايي كه استفاده از قهوه گانودرما موكا براي شما دارد اين است كه باعث توليد ميزان زيادي كلسيم در بدن شما مي شود كه اين كلسيم توليد شده مي تواند بهترين درمان براي پوكي استخوان باشد. امروزه بسياري از بيماراني كه براي مشكل پوكي استخوان خود به پزشك مراجعه مي كنند معمولا به عنوان يكي از بهترين روش هاي درمان اين مشكل پيشنهاد استفاده از قهوه گانودرما كافه موكا را دريافت مي كنند. شايد براي شما جالب باشد كه بدانيد استفاده از اين قهوه علاوه بر اين كه باعث درمان پوكي استخوان شما مي شود هيچ گونه عوارضي را نيز با خود به همراه ندارد و بنابراين شما با خيالي راحت مي توانيد از آن استفاده كنيد. بنابراين در صورتي كه شما هم با مشكل پوكي استخوان رو به رو هستيد توصيه ما به شما استفاده از اين قهوه است كه امروزه بسياري از مراكز علمي تاثير فوق العاده آن را تاييد كرده اند.
آشنايي با ساير مزاياي اين قهوه
استفاده از قهوه فوري موكا همراه با پودر قارچ گانودرما مزاياي بسيار زياد ديگري را نيز براي شما دارد كه همين موضوع نيز باعث مي شود تا افراد زيادي علاقه مند به خريد آن باشند. يكي از مهم ترين مزيت هاي مصرف قهوه گانودرما مدل موكا اين است كه شما با استفاده از اين قهوه مي توانيد به راحتي مشكلات گوارشي خود را حل كنيد و در نتيجه شب ها بعد از شام مي توانيد خواب راحت تري را داشته باشيد. يكي ديگر از فوايد قهوه موكا گانودرما اين است كه باعث آرامش اعصاب شما مي شود. بنابراين اگر شما هم جز افرادي هستيد كه آرامش اعصاب نداريد به شما توصيه مي كنيم حتما اين قهوه را امتحان كنيد و نتيجه فوق العاده آن را تجربه كنيد. اين قهوه مي تواند به عنوان ترميم كننده پوست و مو نيز مورد استفاده قرار گيرد و اتفاقا تاثير فوق العاده اي را نيز نسبت به بسياري از داروهاي ديگر براي پوست و مو دارد.

 

فروشگاه حراج كده

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.