دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

كمك به داشتن اندامي ايده آل با مصرف چاي لاغري دكتر سينا فرمول ۲/09109483228

۹ بازديد

براي عملكرد بهتر اين دمنوش و لاغري، به فنجان چاي سبز تان مقداري آبليمو اضافه كنيد. اضافه كردن آبليمو به چاي در رژيم غذايي‌تان، باعث مي شود تا مقدار زيادي كالري وارد شده در بدن تان سوزانده شود. در واقع ما توصيه مي كنيم كه از نوشيدني مخلوط چاي سبز و آبليمو به عنوان يك نوشيدني كم كالري كه كاهش وزن چشمگيري دارد را در برنامه و رژيم لاغري تان بگنجانيد. نكته مهم آن است كه در صورت امكان از آب ليموي تازه استفاده كنيد كه خواص ان را هم دريافت كنيد.
كار چاي سبز و لاغري وقتي عملكرد بهتري دارد كه شما حتي در وعده صبحانه هم به جاي قهوه از اين دمنوش استفاده كنيد. چاي سبز داراي كافئين است و هوشياري لازم را كه شما از قهوه انتظار داريد به شما منتقل مي كند.
در مورد عملكرد بهتر چاي سبز و لاغري و اضافه كردن آبليمو به نوشيدني چاي سبزتان پژهشهايي انجام گرفته است. از جمله در مطالعاتي كه در سال ۲۰۰۷ در دانشگاه پوردو صورت گرفته است، نشان مي‌دهد كه آبليمو به چاي سبز كمك مي‌كند تا آنتي‌اكسيدان‌هاي موجود در آن حفظ شود. برخي از اين آنتي‌اكسيدان‌هاي موجود در چاي سبز مانند epigallocatechin يا EGCG، مي‌توانند به بالا بردن سوخت و ساز بدن انسان كمك كند و به اين ترتيب روند كاهش وزن به راحتي صورت مي گيرد.
مطالعات نشان داده اند كه اگر پيش از صرف غذا، يك ليوان بزرگ از اين دمنوش و آبليمو ميل كنيد، حدود ۷۵ كالُري كمتر مصرف مي كنند، كه بهترين كار براي از بين بردن اضافه وزن است.
در نهايت اگر تصميم گرفتيد كه در بحث دمنوش فوق و لاغري آبليمو را هم اضافه كنيد، بايد بدانيد كه فقط نوشيدن چاي سبز و آبليمو به تنهايي براي كاهش وزن موثر نيست و نياز است شما يك برنامه غذايي كم كالري شامل ميوه جات، سبزي ها، لبنيات كم چرب، پروتئين هاي بدون چربي و غلات سبوس دار داشته باشد و 150 دقيقه ورزش را در هفته داشته باشيد. پيشنهاد مي كنيم كه از پياده روي، دوچرخه سواري يا شنا در اين راستا استفاده كنيد.
 
افزايش سطح ايمني بدن با استفاده از محصولات چاي سبز دكتر سينايكي ديگر از فوايد چاي سبز دكتر سينا افزايش سطح ايمني بدن و پيشگيري از ابتلا به انواع بيماري ها و عفونت ها مي باشد، در حقيقت چاي سبز خاصيت آنتي باكتريال دارد و داشتن همين ويژگي سبب شده است كه مصرف روزانه ي چاي سبز باعث بالاتر رفتن سطح ايمني بدن شود به طوري كه تحقيقات انجام شده به ما نشان مي دهد كه افرادي كه از محصولات چاي سبز استفاده مي كردند در مقايسه با افرادي كه تا به حال از محصولات چاي سبز استفاده نمي كردند كمتر به بيماري هاي عفوني و باكتريايي مبتلا شده بودند؛ تركيبات آنتي باكتريال موجود در گياه چاي سبز سموم توليد شده به وسيله ي باكتري ها را از بين مي برند و از اتصال باكتري به سلول هاي بدن جلوگيري مي كنند و از اين طريق اثر بيماري زايي باكتري ها و ميكروب ها را كاهش مي دهند، اگر به دنبال راهي براي افزايش سطح ايمني بدن خود هستيد حتما از محصولات چاي سبز دكتر سينا استفاده كنيد.
 
پيشگيري از ابتلا به انواع سرطان با مصرف مرتب چاي سبزهمان طور كه در قسمت هاي قبلي اين مطلب گفته شد، گياه پرطرفدار و محبوب چاي سبز در واقع داراي انواع مختلفي از آنتي اكسيدان ها مي باشد كه اين مواد مي توانند راديكال هاي آزاد موجود در بدن را خنثي كنند؛ راديكال هاي آزاد مي توانند سبب ابتلاي فرد به انواع مختلف سرطان ها شوند و خنثي شدن آنها شانس ابتلاي يك شخص به انواع مختلف سرطان را كمتر مي كند؛ از اين رو امروزه افرادي كه به دلايل مختلفي در معرض خطر ابتلا به انواع مختلف سرطان ها هستند به طور مرتب از دمنوش هاي چاي سبز استفاده مي كنند و اين درمان خانگي را براي كاهش شانس ابتلاي خود به بيماري سرطان به كار مي برند، اين دلايل سبب شده است كه محصولات گياهي چاي سبز دكتر سينا بسيار مورد توجه مردم قرار گرفته است.
 
تاثير چاي سبز بر روي وضعيت قلبي عروقي يك شخصشايد تا به حال در جايي اين مطلب را شنيده باشيد كه چاي سبز مي تواند شانس خطر سكته هاي قلبي و مغزي را در فرد كاهش دهد، در حقيقت مصرف محصولات چاي سبز دكتر سينا مي توانند از غلظت بالاي خون شما جلوگيري كنند و به اين ترتيب خطر سكته هاي مغزي و قلبي را كمتر مي كند و با كاهش غلظت بيش از اندازه ي خون مي تواند از تصلب شرايين و لخته شدن خون در رگ هاي شما جلوگيري كند؛ از اين رو يكي از خواص چاي سبز دكتر سينا بهبود وضعيت قلبي و عروقي شما خواهد بود، علاوه بر اين چاي سبز با داشتن خاصيت قليايي خود مي تواند سطح كلسترول خون شما را نيز كاهش دهد.
 
آيا محصولات چاي سبز دكتر سينا مي تواند در درمان بيماري ديابت موثر باشدهنوز به طور دقيق نمي توان به اين سوال پاسخ داد كه آيا مصرف روزانه و مرتب چاي سبز در بيماران مبتلا به ديابت مي تواند در بهبود علائم اين بيماري مزمن تاثير گذار باشد يا خير، البته مطالعات گسترده اي براي كشف ارتباط ميان مصرف چاي سبز و بيماري مزمن ديابت در دنيا انجام شده است و حتي برخي از اين مطالعات و تحقيقات انجام شده نشان داده است كه مصرف مرتب اين نوشيدني محبوب و پر خاصيت مي تواند تا حدودي براي بيماران مبتلا به بيماري ديابت نوع دو يا بيماري ديابت مقاوم به انسولين موثر باشد لذا بسياري از بيماران تصميم گرفته اند كه مصرف چاي سبز را براي كاهش قند خون به عنوان يك درمان خانگي در رژيم غذايي روزانه ي خود جاي دهند.
 
مصرف محصولات چاي سبز دكتر سينا براي افزايش حافظه و جلوگيري از آلزايمربخشي از تحقيقات و مطالعاتي كه تا به حال در خصوص كشف فايده ها و خاصيت هاي چاي سبز انجام شده است نشان مي دهد كه مصرف روزانه و مرتب نوشيدني چاي سبز مي تواند شانس ابتلاي فرد مصرف كننده به بيماري آلزايمر را كاهش دهد؛ در حقيقت چاي سبز داراي تركيباتي مي باشد كه اين تركيبات مي تواند باعث تقويت حافظه ي انسان شود و به اين ترتيب از بروز بيماري هايي همچون آلزايمر، بيماري زوال عقل و تعدادي از اختلالات عصبي و رواني مربوط به بخش شناختي مغز انسان جلوگيري كند؛ از اين رو تقويت حافظه و جلوگيري از ابتلاي فرد به آلزايمر يكي از دلايل محبوبيت گسترده و مصرف زياد نوشيدني چاي سبز در جهان است، شما براي استفاده از اين خواص فوق العاده ي اين نوشيدني مي توانيد از محصولات چاي سبز دكتر سينا استفاده كنيد.
 
عوارض جانبي مصرف نوشيدني هاي چاي سبز چه مي باشدحتي با وجود اينكه نوشيدني چاي سبز يك محصول كاملا ارگانيك و صد در صد گياهي مي باشد در صورتي كه شما به بيماري خاصي مبتلا هستيد نمي توانيد بدون مشورت با پزشك معالج خود از گياه چاي سبز و عصاره ي آن استفاده كنيد زيرا چاي سبز همچون همه ي گياهان ديگر عوارض جانبي و خطراتي نيز دارد كه ممكن است مصرف آن براي بدن شما مناسب نباشد؛ به عنوان مثال افرادي كه از داروهاي رقيق كننده ي خون استفاده مي كنند هرگز نبايد از نوشيدني چاي سبز بدون مشورت با پزشك معالج و به صورت سر خود استفاده كنند زيرا همان طور كه گفتيم چاي سبز مي تواند غلظت خون شما را كاهش دهد، در صورت حساسيت به كافئين، داشتن زخم معده، مشكلات كليوي و كبدي، بارداري و شيردهي از نوشيدني چاي سبز استفاده نكنيد.
 
كمك به داشتن اندامي ايده آل با مصرف چاي لاغري دكتر سينا فرمول ۲يكي از پرتكرارترين و مهم ترين سوالات مشتريان در خصوص محصول چايي لاغري دكتر سينا اين است كه ايا چاي سبز دكتر سينا لاغر ميكند يا لاغري با چاي سبز دكتر سينا فقط يك ادعايي است كه از سوي كارخانه ي سازنده ي اين محصولات مطرح مي شود ؛ در حقيقت همان طور كه در قسمت هاي قبلي اين مطلب گفته شد يكي از مهم ترين و اصلي ترين خاصيت هاي چاي سبز كمك به كاهش وزن و لاغري اندام شما مي باشد كه محصول چاي لاغري سينا مي تواند به شما براي رسيدن به اندامي ايده آل و كاهش وزني چشمگير كمك كند و شما پس از يك دوره استفاده از محصول چاي لاغري دكتر سينا اصل مي توانيد تاثير اين محصول را بر روي اندام خود مشاهده كنيد، البته براي اينكه محصول چاي لاغري سينا فرمول ۲ به صورت اورجينال و اصل محصول خريداري كنيد حتما لازم است كه به فروشگاه هاي معتبري براي خريد چاي دكتر سينا مراجعه كنيد.

 

 

چاي كيسه اي دكتر سينا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.